Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόβλημα Pinin 2,0 (και εγώ...)

Πρόβλημα Pinin 2,0 (και εγώ...)

Δημοσίευσηαπό BillyP » 08 Ιαν 2007, 09:41

Εχτές μου άναψε τα κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα.
Σβήνω τον κινητήρα, ξαναβάζω εμπρός και δεν παίρνει, βάζω πάλι εμπρός και με λίγο γκάζι πήρε και διατήρησε σταθερό ρελαντί αλλά και το κίτρινο λαμπάκι
Έχω 66.000 χλμ.
Έχω κάνει ήδη 200 χλμ. με την ίδια βενζίνη.
Επειδή χρειάστηκε να συνεχίσω να οδηγώ στην Εθνική Οδό, η απόδοση ήταν κανονική, η κατανάλωση κανονική, το πράσινο λαμπάκι (GDI) άναβε κανονικά.
Από το τελευταίο service το αμάξι έχει δει μόνο λίγη λάσπη και τίποτε άλλο, παρά μόνο χιλιόμετρα στη Εθνική...
Καμιά ιδέα ;;;
Άβαταρ μέλους
BillyP
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πρόβλημα Pinin 2,0 (και εγώ...)

Δημοσίευσηαπό EMGEO » 08 Ιαν 2007, 12:24

BillyP έγραψε:Εχτές μου άναψε τα κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα.
Σβήνω τον κινητήρα, ξαναβάζω εμπρός και δεν παίρνει, βάζω πάλι εμπρός και με λίγο γκάζι πήρε και διατήρησε σταθερό ρελαντί αλλά και το κίτρινο λαμπάκι
Έχω 66.000 χλμ.
Έχω κάνει ήδη 200 χλμ. με την ίδια βενζίνη.
Επειδή χρειάστηκε να συνεχίσω να οδηγώ στην Εθνική Οδό, η απόδοση ήταν κανονική, η κατανάλωση κανονική, το πράσινο λαμπάκι (GDI) άναβε κανονικά.
Από το τελευταίο service το αμάξι έχει δει μόνο λίγη λάσπη και τίποτε άλλο, παρά μόνο χιλιόμετρα στη Εθνική...
Καμιά ιδέα ;;;



WELLCOME TO THE CLUB!!!
Κατ΄αρχήν πήγαινέ το να στο βάλουν στον εγκέφαλο να δουν τι θα δείξει και τα ξαναλέμε. Έχε υπ΄όψην σου ότι βγάζοντας τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας μειδενίζονται η βλάβες. Αν ήταν κάτι παροδικό (σκουπιδάκι), δεν θα ξαναναψει (κομμάτι δύσκολο)...
Καλή επιτυχία και καλές διαδρομές
Άβαταρ μέλους
EMGEO
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 15:27
Τοποθεσία: POLYGYROS XALKIDIKI

Re: Πρόβλημα Pinin 2,0 (και εγώ...)

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 08 Ιαν 2007, 16:23

Μην τρομάζεται ρε παιδιά...Το λαμπάκι του κινητήρα ανάβει με το παραμικρό και σχεδόν πάντα δια ασήμαντον αφορμήν!
Το δικό μου άνεψε κατα τη διάρκεια τις βόλτας που κάναμε στον Κίσσαβο, δεν ασχολήθηκα μαζί του και έσβησε μετα απο ένα θεαματικό λασπόλουτρο!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό BillyP » 08 Ιαν 2007, 16:24

ΤΗΝΧ

Θα κοιτάξω σήμερα το απόγευμα να βγάλω τον αρνητικό πόλο και βλέπουμε, εξάλλου τα συνεργεία κλείνουν την ώρα που εγώ γυρνάω σπίτι...
Άβαταρ μέλους
BillyP
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 08 Ιαν 2007, 20:18

BillyP έγραψε:ΤΗΝΧ

Θα κοιτάξω σήμερα το απόγευμα να βγάλω τον αρνητικό πόλο και βλέπουμε, εξάλλου τα συνεργεία κλείνουν την ώρα που εγώ γυρνάω σπίτι...

Άν έχεις βγάλει ήδη το πόλο και δεν σου στρώνει το ρελαντί, μή φοβηθείς, απλά φταίει το βγάλσιμο του πόλου και το reset του υπολογιστή.
Μετά από μιά βόλτα σε ανοιχτό χωρίς φανάρια δρόμο για 10 με 15χλμ θα στρώσει.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Re: Πρόβλημα Pinin 2,0 (και εγώ...)

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Ιαν 2007, 20:51

EMGEO έγραψε: Έχε υπ΄όψην σου ότι βγάζοντας τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας μειδενίζονται η βλάβες.


Τουλάχιστον για 15 λεπτά


Και να βγάζεις το κλειδί από τον διακόπτη σε όσα έχουν ιμομπιλαιζερ(οι πιο πολλοί εγκέφαλοι μπερδεύονται οπό αυτό και δεν μηδενίζουν σωστά).
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Έκανα ό,τι μου είπατε...

Δημοσίευσηαπό BillyP » 22 Ιαν 2007, 10:13

Έκανα ό,τι μου είπατε και για 50 περίπου χιλιόμετρα δεν είχα κάποια ένδειξη, πλην κάποιας αρχικής αστάθειας του ρελαντί το οποίο μετά εξαφανίστηκε...
Και εχτές το πρωί άναψε πάλι και από τότε δεν ξαναέσβυσε...
Άβαταρ μέλους
BillyP
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 22 Ιαν 2007, 20:33

Το πιθανότερο είναι πως έχει βουλώσει το φίλτρο της αντλίας χαμηλής πίεσης που είναι βυθισμένο μαζύ της στο ρεζερβουάρ. Θέλει απλά αλλαγή. Θα το διαπιστώσεις πηγαίνοντας σε συνεργείο που έχει διαγνωστικό μηχάνημα που θα σου δείξει το είδος της καταγεγραμμένης βλάβης.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό BillyP » 23 Ιαν 2007, 09:11

Το συνεργείο μου είπε από το τηλέφωνο ότι συνήθως κρατάει «κάπνα» στις βαλβίδες...
Όταν καταφέρω να πάω συνεργείο να το βάλουμε στον εγκέφαλο θα σας έχω νέα...
Άβαταρ μέλους
BillyP
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 23 Ιαν 2007, 10:01

Ρίξε και μια ματια εδώ:
http://www.pocuk.com/forums/viewtopic.p ... 68&start=0
(πρώτα όμως πήγαινε να δεις τι βλάβη θα βγάλει το διαγνωστικό)
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Αποτελέσματα Συνεργείου

Δημοσίευσηαπό BillyP » 24 Ιαν 2007, 12:16

Το συνεργείο βρήκε στο ιστορικό των λαθών ότι τη πρώτη φορά έβγαλε «αισθητήρα εκκεντροφόρου».
Εγώ κατόπιν έβγαλα τον αρνητικό πόλο και αυτό μηδένησε.
Την επόμενη φορά έβγαλε λάθος που παραπέμπει σε μπούκωμα του κινητήρα (οδηγάει και η γυναίκα μου εντός Αθηνών).
Επειδή το αμάξι δουλεύει απόλυτα φυσιολογικά η περίπτωση του αισθητήρα απορρίφθηκε.
Μου είπε να το γκαζώσω (σπασμένη τρίτη) να κάψει τα κατάλοιπα και να ρίξω και στο τεπόζιτο υγρό τύπου REDEX...και ο θεός βοηθός
Άβαταρ μέλους
BillyP
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Αποτελέσματα Συνεργείου

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 24 Ιαν 2007, 14:50

BillyP έγραψε:Μου είπε να το γκαζώσω (σπασμένη τρίτη) να κάψει τα κατάλοιπα και να ρίξω και στο τεπόζιτο υγρό τύπου REDEX...και ο θεός βοηθός

Αν διάβασες το link από το pocuk (Pajero owners club UK) θα είδες ότι συνιστούν ακριβώς αυτό. Μάλιστα λένε ότι πρώτα πρέπει να μπει το REDEX ή παρόμοιο υγρό για να μαλακώσουν τα κατάλοιπα (αν είναι πράγματι αυτό το πρόβλημα) και μετά να το αρχίσεις στις γκαζιές για να τα αποβάλει.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό BillyP » 24 Ιαν 2007, 15:04

Το διάβασα το link, μάλιστα ο τεχνικός της Mitsubishi φέρθηκε όπως ο αντίστοιχος τύπος στο αγγλικό forum. Από τη μία μου έδινε επαγγελματικές συμβουλές και χαμηλόφωνα μου είπε για τα πρόσθετα στο τεπόζιτο.
Όταν μάλιστα του είπα για το υγρό που ψεκάζεται στην εισαγωγή του αέρα (πριν το MAF,MAS) αυτός είπε ότι όταν δούμε όλες τις άλλες λύσεις και το πρόβλημα συνεχιστεί, θα το κάνουν στο συνεργείο οι ίδιοι...

ΥΓ. Ποια η αναλογία πρόσθετου καθαρισμού/βενζίνης στο τεπόζιτο ; Ισχύει το ότι όσο περισσότερο, τόσο καλύτερα ;
Άβαταρ μέλους
BillyP
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό BillyP » 15 Φεβ 2007, 10:23

Αφού το reset μέσω του πόλου της μπαταρίας έγινε άλλες 2 φορές, το Pinin μπήκε μέσα με ένδειξη «αισθητήρα εκκεντροφόρου».
Κόστος 70 € + εργατικά = 105,00 €
Χρόνος αλλαγής 10 λεπτά (χρέωσε όμως 1 ώρα)...

Τέτοια βλάβη μου είπαν βγάζουν τα ...Lancer και όχι τα Pinin

Προς το παρόν όλα καλά...
Άβαταρ μέλους
BillyP
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pajino » 20 Φεβ 2007, 11:09

Να πω και εγώ κάτι που μπορεί να είναι άσχετο, προ ημερών άλλαξα μπαταρία μόνος και δεν γεφύρωσα (έτσι έμαθα) την μπαταρία πριν με αποτέλεσμα να μην κρατάει ρελαντί η μηχανή μου. Διάβασα σε προηγούμενα ποστσ ότι χρειαζόταν να το οδηγήσω σε ανοιχτό δρόμο χωρίς φανάρια για 15 λεπτά και μετά θα έστρωνε. Πήγα λοιπόν μια βόλτα την επομένη για 40χλμ περίπου και μετά βουνό γύρισα πίσω τίποτα. Κάποιοι άλλοι μου είπαν ότι πρέπει να κάνω reset στον εγκέφαλο, πήγα λοιπόν στο συνεργείο τις αντιπροσωπείας, τους το είπα και απλά μου έβγαλαν το καπάκι το πλαστικό του κινητήρα και με ανοίχτό τον διακόπτη και πατημένο το γκάζι για να παραμένει η πεταλούδα ανοιχτή, μου το καθάρισαν. Το άφησαν 10 λεπτά στο ρελαντί με ανοικτό αιρ κοντίσιον , φώτα , προβολής κλπ. και μετά όλα καλά! :D

ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ!!![/size] :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες