Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DISCOVERY = EΞΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

DISCOVERY = EΞΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ

Δημοσίευσηαπό discoman » 17 Μαρ 2004, 18:56

ΦΙΛΟΙ DISCOVIOI ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ να δουμε / ου ποσοι αλλα που / ωπος εγραφε το σημα των διαβιβαστων στην κομοτηνη που υπηρετησα το 84 εχω ενα disco του 96 MPI . NA ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΛΟΥΝ . :roll:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vagelis » 17 Μαρ 2004, 19:16

Εχω ενα Disco του 96 V8 ,αλλα προσωπικα δεν πιστευω οτι μας διαβαλουν οι αλλοι,ισα ισα ολοι στο φορουμ ειναι ανετοι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό discoman » 17 Μαρ 2004, 19:35

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ αφου εχεις αγγλικο αυτοκινητο πρεπει να γνωριζεις και απο αγγλικο χιουμορ :P ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΩΣ ΠΑΣ ? ΕΠΙSHMO TEST ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ 22 ΛΙΤΡΑ ΑΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vagelis » 18 Μαρ 2004, 08:26

discoman έγραψε:ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ αφου εχεις αγγλικο αυτοκινητο πρεπει να γνωριζεις και απο αγγλικο χιουμορ :P ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΩΣ ΠΑΣ ? ΕΠΙSHMO TEST ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ 22 ΛΙΤΡΑ ΑΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ


Τα 22 λιτρα στην πολη δεν μου φαινονται πολλα αν και ποτε δεν εχω μετρηση,στην πολη κινουμε με μηχανη,ομως οι επιδοσεις του εκτος δρομου ειναι αλλο πραμα κοντα βαζεις μονο σε κατηφορα για να το κρατησεις δεν χρειαζονται πουθενα αλλου,οσο για εθνικη σε ευθεια και με 5η τερματιζει τις στροφες του εν αντιθεσει με το 2000 που στις ανηφοριτσες σερνεται,οσο για καυσιμο με λογικη ταχυτητα γυρω στα 120 καιει 12 ευρω στα 100.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό xontros » 18 Μαρ 2004, 10:45

Δηλαδή κάθε 4 χιλιόμετρα έχει κάψει 1 λίτρο??? Μάλλον θα πρέπει να δίνουν και ένα παπί για την πόλη ώς δώρο :!: :!: :!:
Στην εθνική όμως δεν τα πάει άσχημα, καίει λίγο παραπάνω από το Vitara :shock:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vagelis » 18 Μαρ 2004, 11:03

xontros έγραψε:Δηλαδή κάθε 4 χιλιόμετρα έχει κάψει 1 λίτρο??? Μάλλον θα πρέπει να δίνουν και ένα παπί για την πόλη ώς δώρο :!: :!: :!:
Στην εθνική όμως δεν τα πάει άσχημα, καίει λίγο παραπάνω από το Vitara :shock:


Δεν ειναι πολλα γιατι το βαρος του με δυο ατομα βενζινη κλπ ξεπερναει τα 2400 κιλα,καταλαβαινεις τι βενζινη ρουφαει σε καθε ξεκινημα στα φαναρια.
Αντιθετως στην εθνικη δεν ζοριζεται καθολου με 3000 στροφες πηγαινει 120 χλμ,η δε ροπη ειναι στις 2600,οπως καταλαβαινεις ειναι στο ιδανικο σημειο καυσης αποδοσης.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό discoman » 18 Μαρ 2004, 16:38

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ H ΔΙΑΦΟΡΑ του να αποκτησεις ενα v8 απο απλο mpi ειναι μηδαμινη ασημαντη . Η διαφορα ομως στην βενζινη ειναι σημαντικη οταν δε το κυκλοφορεις οπως εγω καθημερινα ειναι μεγαλη . Σιγουρα δεν θα επερνα v8 για να πηγαινω με 120 και να καιω λιγο . Το μοτερ αυτο ειναι αρχαιο εχει την βαση του στην δεκαετια του 60 και οσες εξελιξεις δεν καταφεραν να το κανουν συγχρονο . Σιγουρα το MPI ειναι λιγο αλλα Θα προτιμουσα τα χρηματα που περισευουν απο την διαφορα του καυσιμου να τα επενδυσω σε ενα συγχρονο μοτερ με πιο πολλα αλογα και λιγοτερο καυσιμο . Ελπιζω να βρω την λυση :P
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vagelis » 18 Μαρ 2004, 18:31

Αν φιλε μου ηθελα ταχυτητα θα επαιρνα ενα ερπετο,αυτα τα χαμηλα τα σπορ,δεν θα επαιρνα Disco με mud λαστιχα σηκωμενο 7 ποντους πισω 5 μπροστα ελατηρια 22 χιλιοστα εργατη κλπ.
Οσο για το μοτερ ειναι οντως παλιας τεχνολογιας,οχι γιατι δεν μπορουσαν να του βαλουν το μοτερ του Range αλλα γιατι τους ενδιεφερε η ροπη,οσο λιγοτερες βαλβιδες τοσο πιο χαμηλα η ροπη,τελειωνοντας πιστευω οτι τα τετρακινητα ειναι για off road και οχι για την πολη.
Για ρωτησε και καποιον με μοντερνο κινητηρα 4000 κυβικων να σου πει ποσο καιει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό discoman » 18 Μαρ 2004, 22:12

Συναδελφε μια μικρη διωρθωση η ροπη του μοτερ σου ειναι 32,0km στις 3100 και οχι στις 2500 και οι ταχυτητες στο αυτοματο ειναι τεσερεις οχι 5 ωπος λες . Αν εκανες αυτες τις μετατροπες για τραιαλ καλα εκανες ειδαλως πιστευω οτι καταστρεψες το οχημα και τον δισυποστατο χαρακτηρα του . Σιγουρα τωρα δεν μπορεις να πας πανω απο 120 για πολλους λογους Παντως εγω ακομη δεν εχω βρει τα ορια του στο χωμα και ετσι οπως ειναι Για ενα μοτερ M3 320 ΗP KAI 50 KILA ΡΟΠΗΣ νομιζω οτι θαναι καλα και για τις ανηφορες :P
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vagelis » 19 Μαρ 2004, 07:59

Πρωτον δεν ειναι αυτοματο και δευτερον η ροπη συμφωνα με το βιβλιο του κατασκευαστη ειναι στις 2600 για την ακριβεια.
Οχι δεν ειναι φτιαγμενο για Trial,ειναι για Off road διοτι λογω μεγαλου μεταξονιου εβρισκε η κοιλια του στα δυσκολα,ειχα ακουσει αρκετα γκαπ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό discoman » 19 Μαρ 2004, 15:58

Συναδελφε αν εισαι ευχαριστημενος με το οχημα σου εμενα δεν μου πεφτει λογος .Παντως θαθελα καποτε να δω τι εχεις κανει απο κοντα . Το αμπραγιαζ μπορεις να το πατας? Εμενα ειναι σκληρο και ενας μηχανικος μου ειπε οτι αν μπει valeo γνησιο γαλλικο θα ειναι βουτυρο
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vagelis » 19 Μαρ 2004, 17:35

Οντως ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
Το αμπραγιαζ στο δικο μου ειναι νορμαλ,αφου το οδηγαει και η γυναικα μου χωρις κανενα προβλημα.
Επειδη εχω και ενα Land SIII ξερω απο πρωτο χερι τι θα πει σκληρο αμπραγιαζ,αυτο που σου ειπε ο μηχανικος για Valeo ειναι βλακειες,εγω εχω Valeo και για να το πατησης πρεπει να εχεις φαει,η μονη λυση ειναι το σεβρο,ενα ανεξαρτητο σεβρο παιρνεις με Τ απο τον σωληνα υποπιεσης που παιρνει το σεβρο του φρενου και καθαρισες.
Αν παλι θελεις δες το δικο μου και αν σου κανει βαζεις τρομπα φρενου απο
V8,γιατι το προβλημα ειναι εκει οχι στο πλατω.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό discoman » 19 Μαρ 2004, 21:24

Συναδελφε σε ποιο χωρο μπορει να μπει το δευτερο σεβρο οσο αναφορα για την τρομπα δεν το καταλαβα
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vagelis » 20 Μαρ 2004, 08:35

ΛΟιπον το αυτοκινητο σου εχει υδραυλικο αμπραγιαζ οχι μηχανικο (συρματοσχοινο),υπαρχουν δυο τρομπες η κυρια και η βοηθητικη,συνηθω
ς το προβλημα ειναι στην κυρια τρομπα που πιθανον να ειναι μικρη για την συγκεκριμενη αντισταση,οπως στο σειρα 3.
Σεβρο μπορεις να βαλεις οπουδηποτε υπαρχει χωρος,π.χ στην μεσα μερια του φτερου στο διαμερισμα της μηχανης,βρισκεις μετ/νο με 30-40 ευρω,απο παλια αυτοκινητα που δεν ειχαν σεβρο και εβαζαν μετα,υπαρχουν και καινουργια αλλα γιατι να δωσεις 200+ ευρω αφου προκειται για αμπραγιαζ ?
Η μετατροπη ειναι πολυ απλη σε οποιδηποτε συνεργειο η φρενα δεν παιρνει πανω απο μιση ωρα και φυσικα μικρο κοστος.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Μαρ 2004, 22:06

Συναδελφε διαπιστωνω ενα βουητο στα 110 με 120 χοντρο μπασο ηχο . Μπορει να ειναι το τελικο καζανακι που αλλαξα , και δεν εβαλα το γνησιο ,μπορει να θελουν οι αξονες ευθυγραμιση? /δεν ξερω αν στεκει το τελευταιο / η ειναι φυσικος ηχος του αυτοκινητου? Εσενα πως ακουγεται στην ιδια ταχυτητα?
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 6 επισκέπτες