Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψηλωμα Νιβα

Ψηλωμα Νιβα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Απρ 2004, 21:49

Παραθέτω ποστ απο το "Niva Chat" group του Yahoo.

Αν ακολουθήσετε το δευτερο λινκ έχει πολυ ενδιαφέρουσες φωτο απο τη διαδικασία ψηλώματος του νιβα (καντε κλικ πανω στις φωτο για μεγενθηση).


Subject: Re: raising the front suspension


Hi there,

according to the www.lada.co.uk forum as well as the former WNC forum several people have had bad experiences (excesive CV-joint wear) with raising the suspension by replacing the springs. A fairly common approach to raise the Niva about 4cm without causing CV-joint problems can be found at:

www.ladanivabelgium.be/Techniek/Verhogen/index.htm (it's in Dutch, but the pics are clear enough)

Regards Michiel
[/quote]
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 06 Απρ 2004, 10:30

Το ψήλωμα πίσω μπορεί να είναι ΟΚ, αλλά οι προσθήκες μπροστά στο ψαλίδι, σύμφωνα με τα λεγόμενα του γιατρού, είναι εξαιρετικά ευπαθείς και σπάνε με τραγικά αποτελέσματα :!:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 06 Απρ 2004, 12:34

Dr.Format έγραψε:Το ψήλωμα πίσω μπορεί να είναι ΟΚ, αλλά οι προσθήκες μπροστά στο ψαλίδι, σύμφωνα με τα λεγόμενα του γιατρού, είναι εξαιρετικά ευπαθείς και σπάνε με τραγικά αποτελέσματα :!:

Σπύρο, ο γιατρός αναφερόταν σε χρήση αγώνων ταχύτητας (τύπου Baja). Πάντως προσεχώς θα τα δοκιμάσω και θα αναφέρω αποτελέσματα, απλά ψάχνω έναν καλό τορναδόρο για να μου φτιάξει τις προσθήκες.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό dista » 06 Απρ 2004, 22:56

Παιδιά μη μπερδεύεστε, η προσθήκη στο ψαλίδι (στο πάνω μπαλάκι για την ακρίβεια) δεν προσθέτει ύψος παρά μόνο σου δίνει μεγαλύτερο κρέμασμα του τροχού και το πρόβλημα είναι ότι στα γρήγορα κομμάτια σε μια έντονη ανωμαλία του εδάφους αν κρεμάσει ο τροχός απότομα τότε έχουν υπάρξει περιπτώσεις που ξεκούμπωσε το μπαλάκι από τη βάση του με οδυνηρά αποτελέσματα :roll:
Άρα είναι καλό για εμπόδια αλλά θέλει προσοχή όταν κινείσαι γρήγορα σε δρόμο με πιθανότητα να κρεμάσει ο τροχός απότομα και με δύναμη.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 07 Απρ 2004, 08:56

Άρα είναι καλή μετατροπή μόνο για trial και όχι για άλλου τύπου αγώνα ή καθημερινή χρήση. Αντώνη, μάλλον δεν πρέπει να προχωρήσεις στην μετατροπή.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 07 Απρ 2004, 11:01

tazmania έγραψε:Άρα είναι καλή μετατροπή μόνο για trial και όχι για άλλου τύπου αγώνα ή καθημερινή χρήση. Αντώνη, μάλλον δεν πρέπει να προχωρήσεις στην μετατροπή.

Συννενοήθηκα με το γιατρό χτες, μετά το καλοκαίρι πιστεύω να έιμαι έτοιμος :razz: :razz: :razz: :razz:
Θα τα πούμε από κοντά :wink: :wink: :wink:
Πάντως εμένα με ενδιαφέρει περισσότερο το trial και όχι η ταχύτητα :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 07 Απρ 2004, 12:32

Και όμως υπάρχει κιτ για lift του νιβα απο βραζιλιάνικη εταιρεία :D :D :D

Πορτογαλομαθείς για βαλτε το χεράκι σας.

http://www.jr4x4.com.br/modelos.htm
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 07 Απρ 2004, 12:42

Το θέμα είναι Δημήτρη οτι αυτή τη μετατροπή δεν την "πουλάνε", πρέπει να πας εκεί να στην κάνουν
Πάντως από την κουβέντα που είχα με το γιατρό για το θέμα, είναι μεγάλη δουλειά και μάλλον καθόλου εύκολο (και οικονομικώς).
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 07 Απρ 2004, 15:16

dista έγραψε:Παιδιά μη μπερδεύεστε, η προσθήκη στο ψαλίδι (στο πάνω μπαλάκι για την ακρίβεια) δεν προσθέτει ύψος παρά μόνο σου δίνει μεγαλύτερο κρέμασμα του τροχού και το πρόβλημα είναι ότι στα γρήγορα κομμάτια σε μια έντονη ανωμαλία του εδάφους αν κρεμάσει ο τροχός απότομα τότε έχουν υπάρξει περιπτώσεις που ξεκούμπωσε το μπαλάκι από τη βάση του με οδυνηρά αποτελέσματα :roll:
Άρα είναι καλό για εμπόδια αλλά θέλει προσοχή όταν κινείσαι γρήγορα σε δρόμο με πιθανότητα να κρεμάσει ο τροχός απότομα και με δύναμη.


Κοιτα να δείς, πάνω που νόμιζα ότι το κατάλαβα.

Είσαι σίγουρος, γιατί εγώ είχα την αισθηση ότι με αυτό τον τρόπο ψηλώνει, ενω μεγαλύτερο κρέμασμα του τροχου επιτυγχάνεται με το να κόψεις το πλαστικό stoper.

Αν είναι έτσι (οπως τά λές) τελικά πώς ψηλώνει το ατιμο ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 07 Απρ 2004, 15:51

Για να το πάμε και ένα βήμα παραπέρα, αν το νίβα ψηλώνει μπροστά με κρέμασμα των τροχών, αυτό δε σημαίνει ότι οι τροχοί θα μετακινηθούν προς τα μέσα ?

Δηλαδή, δε θα μικρίνει το μετατρόχιο (έτσι λέγεται ?) ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 08 Απρ 2004, 08:46

Φίλε Δημήτρη, τα έχεις μπλέξει λίγο :? :?
1) Το επιπλέον κρέμασμα των μπροστινών τροχών επιτυγχάνεται με τις προσθήκες στο πάνω μπαλάκι (όπως στις φωτογραφίες του link που έβαλες παραπάνω).
2) Το αυξημένο ύψος από το έδαφος των μπροστά επιτυγχάνεται ή με μεγαλύτερα ελατήρια και κόψιμο των λαστιχένιων stopper ή με προσθήκες στα υπάρχοντα ελατήρια και πάλι κόψιμο των stopper.

Στη δική σου περίπτωση, το μόνο που χρειάζεσαι είναι κόψιμο των λαστιχένιων stopper για να μπορέσει να κατέβει (να κάνει μεγαλύτερη γωνία) το κάτω ψαλίδι και να δουλέψει σωστά το μεγαλύτερο ελατήριο και φυσικά να ψηλώσει.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 10 Απρ 2004, 18:38

Ψηλώματος η συνέχεια .........

Σύμφωνα με απάντηση σε post που εκανα σε αγγλικό forum για lada,
το κόψιμο των stopers ψηλώνει το αυτοκίνητο περίπου 2,5 cm αλλά έχει και μια παρενέργεια.

Αρνητικό camper στους μπροστινούς τροχούς.

Ιδού η πλήρης απάντηση και ή λύση (συμφωνα με το συγγραφέα του post)

Dimitris, For a one inch lift at the front, you do not need spacers at the balljoint/wishbone link. Cut about one inch off the top bumpstop (that contacts the upper arm), then space out the upper arm using two more standard Lada washers on each of the pivot point bolts. If you haven't got the Lada items, you need 3mm extra spacing on each bolt. This is about as far as you can go, but it gets rid of the negative camber on the front wheels (that's when the tops of the tyres lean inwards). Get the wheel alignment checked immediately you have done this, as it will now be toeing out.


Καταλαβαίνει κανείς που πρέπει να προστεθούν οι ροδέλες ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 11 Απρ 2004, 19:54

Το ερώτημα για το σημείο που πρέπει να μπουν οι ροδέλες (washers) απαντήθηκε.

Το σημείο φαίνεται με κόκινα βέλη στη φωτο που εκανα ποστ (album niva suspension).

http://www.off-road.gr/modules.php?set_albumName=album26&id=aaa&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php

Οι Ροδέλες για της οποίες μιλάμε έχουν το νούμερο 46, ενώ το σημείο στο οποίο είναι τοποθετημένος όλος ο μηχανισμός είναι το 44.

Κάθε σχόλιο είναι καλοδεχούμενο
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 25 Απρ 2004, 15:11

Τελικά τι έγινε με την επιχείρηση "ψήλωμα" Δημήτρη :?:
Άσχετο, τι έγινε ρε παιδιά, τα πουλήσατε όλοι τα Niva ή σας πήρανε τους υπολογιστές :?: :D :D :D :D :D :D :D :D
Ξυπνήστε ρεεεεεεεεεεε :hiding: :computer: που χαθήκατε όλοι :?: :?:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 25 Απρ 2004, 19:27

Εδώ είμαστε πρόεδρε. Να σας βάλω άλλο ένα ζήτημα :?: Λοιπόν, αλλάζουμε αμορτισέρ και ελατήρια για να σκληρήνει το Niva και να μην κάθεται και καλά κάνουμε, αλλά έχουμε σκευτεί εάν οι βάσεις και το αμάξωμα είναι ενισχυμένα έτσι ώστε ν' αντέξουν αυτή την πιο σκληρή ανάρτηση :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες