Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NIVA 25Y

NIVA 25Y

Δημοσίευσηαπό MPLENIVA » 25 Απρ 2004, 20:06

Γεια χαρά σε όλους της παρέας. Σήμερα μετά απο πολύ καιρό μπόρεσα να βρώ λίγο χρόνο για να τα πούμε . Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου απο το καινούργιο μου Νιβα .

1ον το αμάξι έχει κάνει 3000 Km και έκανα το πρώτο σέρβις στην αντιπροσωπεία .Οι εντυπώσεις μάλλον μέτριες , τόσο σε εμπειρία των υπαλλήλων , όσο και στο κόστος.

2ον Στα 1500 Km το αμάξι παρουσίασε πρόβλημα με το υδραυλικό τιμόνι , δεν λειτουργούσε το υδραυλικό σε αριστερή στροφή . Στην αντιπροσωπεία μετά απο 3 φορές που τους ενόχλησα κατάλαβαν το πρόβλημα , όταν υπάλληλος στιβοντας το τιμόνι διαπίστωσε ότι δεν λειτουργεί (δεν το έκανε όλες τις φορές και δεν με πίστευαν !!!!!!!!). Τελικά άλλαξαν ατέρμονα και το προβλημα΄λύθηκε με πολύ καλά αποτελέσματα τόσο στην ευθυγράμμηση του αυτοκινήτου στο δρόμο όσο και στην αίσθηση του τιμονιού σε άσφαλτο και εκτός . Στην εκτός δρόμου κίνηση με αργό σε 3 - 4000 στροφές το τιμόνι σφίγγει απο τον αισθητήρα του και έχει πολύ καλή αίσθηση.

3ον Η κατανάλωση βενζίνης μειώθηκε θεαματικά σε σχέση με το πρώτα Km και είναι αρκετά ικανοποιητική σε 27 - 30 δρχ το Km

4ον Στα 2500 παρουσίασε μικρή διαροή βαλβολίνης απο το πίσω διαφορικό . Με αλλαγή της τσιμούχας το προβλημα λύθηκε

5ον Δοκιμάζοντας πιθανές θέσεις για τοποθετηση δεύτερου ζευγαριού ηχέιων , πλησίασα ηχείο (μαγνήτη) κοντά στο κουτί που έχει την ηλεκτρονική (αριστερα δίπλα απο τις ασφάλειες) Μόλις έβαλα την μηχανή σε κίνηση άναψε το λαμπάκι Check , και παρουσιάστηκε μικρή πτώση στις στροφές του ρελαντί . Το πήγα αμέσως σε συνεργείο φίλου (εξουσιοδοτημένο )και το έβαλε στον εγκέφαλο . Δεν υπήρχε πρόβλημα παρά μόνο στο ρελαντί . Έσβησε το λαμπάκι και το πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε άλλη φορά . Πιθανόν ο μαγνήτης των ηχείων επηρέασε ...... δεν ξέρω τι . Το ότι ο μαγνήτης επηρεάζει το διαπίστωσα γιατί πλησιάζοντας για δεύτερη φορά ηχείο στο συνεργειο πάλι το λαμπάκι άναψε , κάτι που δεν μου έχει κανει ποτέ πάλι . Το αμάξι παίρνει με την πρώτη τόσο σε κρύο όσο και με ζεστό κινητήρα.

6ον Πήρα ένα εργάτη Come up 6000L τον οποίο και τοποθέτησα σε κολλημένη βάση στα σίδερα το προφυλακτήρα . Ο εργάτης αποσπάται με τέσσερις βίδες , και συνδέεται με συνδετήρα φίς της Come up . Αρχικά το σύνδεσα με το θετικό πόλο της μπαταρίας και γείωση έχει το σασί - βάση . Όλα ήταν καλά ο εργάτης τραβάει το αυτοκίνητο με δεμένο χειρόφρενο και αναμένα φώτα και μηχανή . Στο σέρβις που είδαν το καλώδιο μου είπαν να βάλω μια 80Α ασφάλεια για προστασία . Οι ίδιοι τοποθετούσαν Ramsey 2000L σε νίβα με 80 ασφάλεια μπροστά μου . Τους άκουσα και στην πρώτη δοκιμή ο εργάτης μου έκαψε την ασφάλεια στα πρώτα 2 m τραβηγμα . Έμεινα έκπληκτος , η 44Α μπαταρία μου και το δυναμό έδωσαν ρεύμα πάνω απο 80Α ;;;;;;;Αν κάποιος απο την παρέα μπορεί να με βοηθήσει για την συνδεσμολογια , τον ευχαριστώ !!!!!! Είναι κρίμα να έχω εργαλείο που τραβά με άνεση 3 τόνους και με την ασχετοσύνη τους να μην μπορεί να τραβήξει 1500 κιλά.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας και εύχομαι υγεία και στο κόκκινο η απόλαυση του NIVA για όλους.
MPLENIVA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 30 Δεκ 2003, 18:33
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΓ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 25 Απρ 2004, 20:25

Όσον αφορά τον εργάτη, η ασφάλεια των 80Α είναι σίγουρα πολύ μικρή. Εάν θες να βάλεις ασφάλεια πρέπει να υπολογήσεις πόσα Amber τραβάει ο εργάτης σου και να βάλεις την ανάλογη ασφάλεια (κάπου στα 120Α πολύ πρόχειρα υπολογισμένο).
Επίσεις, αφού έχεις βάλει γείωση στο σασί, άλλαξε την γείωση της μπαταρίας (αυτή που πάει στο σασί) με καλώδιο μεγαλύτερης διατομής, γιατί θα λιώσει στο πρώτο παρατεταμένο τράβηγμα.

Που βρήκες τον connector της come up και πόσο κόστισε :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

connector της come up

Δημοσίευσηαπό MPLENIVA » 25 Απρ 2004, 21:17

Απο την αντιπροσωπεία ΠΕΤΡΑΣ 6Α ΤΗΛ 5130003 - 5149143
Η επαφή του θέλει κόλλημα με καλάι για χαλκό και στην συνέχεια κουμπώνει σε πλαστικό φις (αρσενικό) το ίδιο και στο θηλυκό .
Η τιμή αν θυμάμαι καλά είναι 10 ευρώ και η αντιπροσωπεία δίνει το πακέτο του εργάτη 750 ευρώ .
Το mail της ειναι
http://www.liftingmachinery.gr/prod502_gr.html για την Ελλάδα
Για ταιβάν το mail είναι http://www.comeupwinch.com/
MPLENIVA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 30 Δεκ 2003, 18:33
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΓ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 25 Απρ 2004, 21:51

Ευχαριστώ :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: NIVA 25Y

Δημοσίευσηαπό xontros » 25 Απρ 2004, 22:50

MPLENIVA έγραψε:Έμεινα έκπληκτος , η 44Α μπαταρία μου και το δυναμό έδωσαν ρεύμα πάνω απο 80Α ;;;;;;;

Αν δεν κάνω λάθος, μιλάμε για διαφορετικές μονάδες: τα 44 είναι χωρητικότητα της μπαταρίας σε Ah (αμπερώρια), ενώ τα 80Α είναι στιγμιαία ένταση ρεύματος. :roll:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Re: NIVA 25Y

Δημοσίευσηαπό jimnys » 26 Απρ 2004, 09:27

MPLENIVA έγραψε:Γεια χαρά σε όλους της παρέας. Σήμερα μετά απο πολύ καιρό μπόρεσα να βρώ λίγο χρόνο για να τα πούμε . Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου απο το καινούργιο μου Νιβα .

1ον το αμάξι έχει κάνει 3000 Km και έκανα το πρώτο σέρβις στην αντιπροσωπεία .Οι εντυπώσεις μάλλον μέτριες , τόσο σε εμπειρία των υπαλλήλων , όσο και στο κόστος.
Ευχαριστώ για την υπομονή σας και εύχομαι υγεία και στο κόκκινο η απόλαυση του NIVA για όλους.


ΠΩΠΩ....
Δελτίο τύπου για διαφήμιση......
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Re: NIVA 25Y

Δημοσίευσηαπό tazmania » 26 Απρ 2004, 10:55

xontros έγραψε:
MPLENIVA έγραψε:Έμεινα έκπληκτος , η 44Α μπαταρία μου και το δυναμό έδωσαν ρεύμα πάνω απο 80Α ;;;;;;;

Αν δεν κάνω λάθος, μιλάμε για διαφορετικές μονάδες: τα 44 είναι χωρητικότητα της μπαταρίας σε Ah (αμπερώρια), ενώ τα 80Α είναι στιγμιαία ένταση ρεύματος. :roll:


Έχεις απόλυτο δίκαιο σε αυτό. Το θέμα δεν είναι η μπαταρία, που και αυτή είναι μικρή για ν' αντέξει σε περίπτωση παρατεταμένης λειτουργίας, αλλά η ασφάλεια.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jimnys » 26 Απρ 2004, 12:37

Στα 3000 χιλιόμετρα πόσες φορές πήγες στο συνεργείο?????
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό iokasti » 15 Ιουν 2004, 09:18

Η συμπεριφορά του 25y στην άσφαλτο είναι καλύτερη από τα προηγούμενα μοντέλα; Π.χ. τι γίνεται με τον θόρυβο όταν ξεπερνάει τα 90-100 χλμ;
Άβαταρ μέλους
iokasti
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Μάιος 2003, 08:46
Τοποθεσία: Ανατολία

GEIA XARA

Δημοσίευσηαπό gtsit » 15 Ιουν 2004, 09:45

Πρώτα από όλα καλοσορίζω τους νέους οδηγούς των NIVA.
Aν εξαιρέσουμε κάποιες επιπολαιότητες των μηχανικών της LADA HELLAS το NIVA είναι εργαλείο με τα όλα του. Νομίζω πως μετά από λίγα χλμ και κάποιες επισκέψεις στο συνεργείο ώστε να διορθωθούν αυτές οι επιπολαιότητες το NIVA αποκτά μια προσωπικότητα και σταθερότητα που λίγα τζιπ έχουν στην τιμή που πουλιέται αυτό τουλάχιστον. Όσο για το θόρυβο αγαπητή ιοκαστη δεν ξέρω τι να πω. Είχα ακούσει πολλά για αυτό το θέμα πριν το πάρω. Ένα πράγμα θα σου πω. Όλοι μου έλεγαν για το θόρυβο που κάνει το διαφορικό του και ότι κουράζει σε ταξίδι. Ρε παιδιά έχω πάει Γιάννενα από Αθήνα και Ελαφόνησο (τέρμα Πελλοπόνησο). Έφτασα μέχρι και 135χλμ/ώρα. Κάνει θόρυβο αλλά όχι τόσο όσο λένε. Προσωπικά δεν με ενοχλεί. Δεν μπορώ αυτές τις περίεργες απόψεις. Αν με ένοιαζε τόσο πολύ ο θόρυβος δεν θα παιρνα τζιπ έτσι απλά. Κολλήματα είναι αυτά. Δεν με ενοχλεί ο θόρυβος που κάνει. Πάντως μέχρι 100χλμ την ώρα ταξιδεύεις πολύ άνετα. Μιλάω για τα καινούργια NIVA. Στα 1.6 δεν ξέρω τι παίζει.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό cliff » 15 Ιουν 2004, 13:16

Αγαπητή iokasti,
το υδραυλικό τιμόνι μεταμορφώνει κυριολεκτικά το Νίβα και το κάνει να οδηγείται σαν παπί. Στο δικό μου βέβαια είχε (και αυτό) διαρροή που διορθώθηκε αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Θόρυβο αρκετό το Νίβα κάνει πάνω από τα 90-100 χλμ όταν οι άξονες μετάδοσης της κίνησης δεν είναι ζυγοσταθμισμένοι ή/και το κεντρικό διαφορικό δεν είναι ευθυγραμμισμένο με το σασμάν. Εγώ άλλαξα πίσω άξονα επειδή ήταν θεόστραβος και ο καινούργιος που έβαλαν στη Λάντα ήταν κι αυτός στραβός (στραβοπρεσσαρισμένος μπροστινός σταυρός και σε αυτόν) αλλά λιγότερο. Οπότε τον ζυγοστάθμισα. Παρεπιπτόντως, το βιμπράρισμα δεν εξαλείφθηκε ποτέ, ούτε μετά από κεντράρισμα κεντρικού διαφορικού. Οπότε ο θόρυβος έμεινε.
Το αμάξι καταπληκτικό στο χώμα και "περπατάει" καλά και σε άσφαλτο. Αν πρόσεχαν λίγο την ποιότητα κατασκευής αλλά και τα υλικά (έβγαλε μισό κιλό γρέζι στην αλλαγή βαλβολίνης) απλά δεν θα είχε αντίπαλο. Παρεπιπτώντος ούτε τώρα έχει αντίπαλο για τα χρήματά του νομίζω. Φτάνει να μην πέσεις στην περίπτωση.........

Αυτά τα ολίγα κι ελπίζω να μην κούρασα
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

diladi???

Δημοσίευσηαπό gtsit » 16 Ιουν 2004, 09:57

Φίλε CLIFF θα μπορούσες να μου διευκρινύσεις κάτι?? Λες ότι στην αλλαγή της βαλβολίνης έβγαλε μισό κιλό γρέζι. Αυτό σημαίνει ότι ο δίσκος δεν είναι καλής ποιότητας?? Δηλαδή βγάζει λίγα χλμ?? (Κάτω από 80.000 ας πούμε?). Και αν ισχύει αυτό γνωρίζεις εάν υπάρχει για το NIVA κάποιος aftermarket δίσκος καλύτερος από τον μαμίσιο που να λύνει το πρόβλημα?? Έχω κάνει 8.500χλμ με το NIVA και δεν έχω άποψη για τον δίσκο του.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό cliff » 16 Ιουν 2004, 10:43

Φίλε gtsit το γρέζι που αναφέρω δεν έχει καμία σχέση με το δίσκο-πλατώ του αυτοκινήτου καθότι αυτά δεν "κολυμπάνε" σε βαλβολίνες. Αναφέρομαι στις βαλβολίνες που έβγαλα από το μπροστινό, το πίσω και το μεσαίο διαφορικό, καθώς και τις βαλβολίνες από το κιβώτιο ταχυτήτων. :roll:
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

ok

Δημοσίευσηαπό gtsit » 16 Ιουν 2004, 12:39

οκ φίλε αν λοιπόν είναι έτσι όπως τα λες, σημαίνει δηλαδή ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην κατασκευή του αυτοκινήτου?? Μπορεί είτε το σασμάν είτε το διαφορικό να πάθει κάτι λόγω κακής κατασκευής πριν την ώρα του ας πούμε??? ή απλά εστιάζεις στο σπαστικό της υπόθεσης??? (πολύ γρέζι).

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό cliff » 16 Ιουν 2004, 13:07

Φίλε gtsit θα δείξει. Στα ρουλεμάν δεν κάνει καλό πάντως
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 29 επισκέπτες