Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

wrangler 2007 2.8 diesel

wrangler 2007 2.8 diesel

Δημοσίευσηαπό tomkerkira » 09 Οκτ 2007, 16:02

καλησπερα παιδια εχω μερικες απορειες οσον αφορα
1 η sport εκοση εχει 37500 οταν ρωτησα για την
rubicon μου ειπαν μονο κατοποιν παρεγγελιας και
περιπου 15000 παραπανω ειναι ετσι?
2 σκεφτομαι πολυ σοβαρα την diesel εκδοση μια και
η τεχνολογια εκει εχει προχωρησει πολυ πιστευω
177 ιππους και και περιπου 40 klg ροπη απο της 2000
στροφες κατι που σε ενα τζιπ μετραει περισοτερο απο την δυναμη
σκεφτομαι σωστα?
3 ειμαι λιγο ασχετος με διαφορικα- μπλοκε -κτλ.
το σπορτ εχει αργα γρηγορα φανταζομαι οχι μπλοκε
αυτο ειναι κατι που το εχει το rubicon. μπορω να τα βαλω
μετα την αγορα η κανω λαθος?
κατι για κοροπινια διαβασα σε ενα αλλο σαιτ αλλα για να πω την
αληθεια μαλλον μπερδευτικα με ολα αυτα που εγραφαν.
Άβαταρ μέλους
tomkerkira
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 22 Φεβ 2006, 11:14
Τοποθεσία: kerkira

wrangler 2007 2.8 diesel

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 09 Οκτ 2007, 17:59

Αν μπορεις να το βγαλεις πετρελαιο προτιμησετο. Σαφως και ειναι καλυτερο για πολους λογους. Αν ριξεις μια προσεκτικη ματια στη σελιδα μας [jeep], θα σου λυθουν καποιες αποριες. Τωρα οι εχοντες wrangler εχουν τον λογο.
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ZooL » 09 Οκτ 2007, 20:58

Στην Ιταλία, το Sport 2.8CRD (auto) κοστίζει €32.070 και το Rubicon 2.8CRD (auto) έχει €38.360 - μόλις 6 χιλιαρικάκια διαφοράς... (link) - βέβαια εκεί δείχνει να εισάγεται κανονικά, οπότε ίσως να παίζει κι αυτό το ρόλο του.

Μου φαίνεται πάντως πως αυτό το "περίπου 15.000" που σου είπαν μπορεί και να ήταν για να σε αποθαρρύνουν... ξέρεις τι διαδικασίες έχει για τους πωλητές μια ειδική παραγγελία? :?

Για το diesel, αν μπορείς, πάρ' το. Τόσο απλά.

Για το 3ο ερώτημα, πέρα από το θέμα των διαφορικών, σχέσεων υπο-πολλαπλασιασμού κλπ (που γενικά μπορείς να βάλεις και μετά την αγορά και σ' ένα απλό Sport - αρκεί να έχεις όρεξη και χρήμα...), να ξέρεις ότι το Rubicon δεν είναι μια ακόμη "marketing έκδοση" με διαφορετικά αξεσουάρ & αυτοκόλλητα.

Στην πράξη πρόκειται για ένα όχημα "φτιαγμένο" σχεδόν για αποκλειστική εκτός δρόμου χρήση, με την διαφορά πως ότι έχει πάνω του είναι τοποθετημένο κατευθείαν από το εργοστάσιο.

[edit:]Δεν έχει πχ. τετρακίνηση Full-time σαν του Sport που μπορείς να χρησιμοποιήσεις και στην άσφαλτο (στο βρεμένο πχ) - έχει μόνο Part-time για χρήση μόνο σε χώμα. - Γράψε λάθος: το Wrangler δεν έχει σε καμία έκδοση Full-time... [/edit]
Ρίξε μια ματιά εδώ και θα βρεις όλες τις διαφορές: link

Γενικά, θα έλεγα πως κανείς πρέπει να είναι πολύ συνειδητοποιημένος για να παει προς μια τέτοια επιλογή.

Ελπίζω να βοήθησα.

Χ.
Τελευταία επεξεργασία από ZooL και 09 Οκτ 2007, 21:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό diamond » 09 Οκτ 2007, 21:16

το Sport τουλάχιστον σύμφωνα με το site της jeep δεν έχει full time επιλογή
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό ZooL » 09 Οκτ 2007, 21:32

mea culpa diamond, έχεις δίκιο!

το Wrangler δεν έχει σε καμία έκδοση τετρακίνηση Full-time... είχα πάρει φόρα βλέπεις, για να τονίσω το πόσο ειδικό εργαλείο είναι το Rubicon :)

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό tomkerkira » 10 Οκτ 2007, 16:02

ευχαριστω καταρχην ολους για την βοηθεια.
"Αν ριξεις μια προσεκτικη ματια στη σελιδα μας [jeep], θα σου λυθουν καποιες αποριες"
πιστεψε με το ψαχνω αρκετα θα ελεγα βλεποντας ομως τοσα δεδομενα ισωσ και να μπερδευτικα.
"Μου φαίνεται πάντως πως αυτό το "περίπου 15.000" που σου είπαν μπορεί και να ήταν για να σε αποθαρρύνουν... ξέρεις τι διαδικασίες έχει για τους πωλητές μια ειδική παραγγελία" χμμ πολυ πιθανον...
"Στην πράξη πρόκειται για ένα όχημα "φτιαγμένο" σχεδόν για αποκλειστική εκτός δρόμου χρήση" ειναι πραγματι ετσι? μηπως ειναι λιγο υπερβολικο (σχεδον για αποκλειστικη εκτος.....) σε καθημερινη χρηση ολα τα διαφορικα ολα τα συστηματα υποπολαπλασιασμου που εχει κτλ καλουδια δεν θα φθειρονται λογο του οτι δεν θα εμπλεκονται στην κινηση του αυτοκινητου ετσι δεν ειναι?
περιμενω βοηθεια εδω γιατι οπως λεει και ο ZooL "Γενικά, θα έλεγα πως κανείς πρέπει να είναι πολύ συνειδητοποιημένος για να παει προς μια τέτοια επιλογή"
και κατι ακομη σκεφτομαι το χειροκινητο οχι αυτοματο. δεν εχω δει ακομη καπου μια δοκιμη του συγγεκριμενου μοντελου εχει κανεισ υποψην κατι?
περιμενω να εχω ο ιδιως μια αποψη σε λιγο καιρο που θα εχουν τεστ ντραιβ στην αντιπρωσωπεια.
Άβαταρ μέλους
tomkerkira
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 22 Φεβ 2006, 11:14
Τοποθεσία: kerkira

Δημοσίευσηαπό ZooL » 10 Οκτ 2007, 18:34

Γενικά για κάποιο λόγο που ψάχνω ακόμη, προχθές που έγραφα εκείνο το post ήμουν τόσο ενθουσιώδης με το πόσο "off" είναι το Rubicon που παραλίγο να το βγάλω ...Unimog ::oops:

Θα έλεγα λοιπόν πως όντως, το "σχεδόν για αποκλειστική εκτός δρόμου χρήση" είναι μάλλον υπερβολικό και αποτέλεσμα του μπερδέματός (μου) με τα περί τετρακίνησης του Wrangler.

Κατά τα άλλα, ισχύει το ότι το Rubicon είναι "φτιαγμένο" κατευθείαν από το εργοστάσιο για σκληρό off-road, με:
    lockers μπροστά-πίσω,
    Dana άξονες,
    πιο "κοντό" transfer,
    32" mud λάστιχα,
    απεμπλεκόμενες αντιστρεπτικές

Στην καθημερινή κίνηση, πράγματι, δεν θα είχες κανένα πρόβλημα μ' όλα τα παραπάνω καλούδια (ίσως με μόνη εξαίρεση τα 32" mud...)

Αν δεν πρόκειται όμως να "κινηθεί" κανείς σε πραγματικά extreme καταστάσεις, τότε τα 15 ή κάπου τόσα χιλιάρικα που θα έχει δώσει γι' αυτά τα καλούδια, μάλλον δεν θα πιάσουν και πολύ τόπο...

Και κατ' αυτήν την έννοια και μόνο λέω πως "κανείς πρέπει να είναι πολύ συνειδητοποιημένος για να πάει προς μια τέτοια επιλογή".

Ουφ, άντε, νομίζω το συμμάζεψα λίγο... ;)

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό tomkerkira » 11 Οκτ 2007, 00:20

ευχαριστω για τις διευκρινησεις ZooL
ειμαι σε φαση αναμονης μαζευοντας πληροφοριες
βλεπω την αγορα του αρχες του καινουργιου χρονου
ακομη σκεφτομαι μηπως αξιζει να κοιταξω για αγορα
απο γερμανια η ιταλια οπως μου εχουν πει καποιοι
που ασχολουνται με τετοια (μιλαμε για για rubicon
ελαφρα μεταχειρησμενο) υπολογιζοντας γυρο στα
8 με 10 χιλιαδες για το τελωνιο. αληθεια τι γινετε με
την εγγυηση σε μια ενδεχομενη αγορα? ισχυει κανονικα
εφοσον οι εργασιες που θα εχουν πραγματοποιηθει θα
ειναι σε εξουσιοδωτημενο συνεργειο?
το sport εχει 2Η - 4Η - 4L που αυτα φτανουν για το μεσο οδηγο
και το 80% τον επιφανιων που θα κινητε?
και κατι ακομη η απεμπλεκόμενες αντιστρεπτικές
πλεον τοποθετουνται και στο sporτ.
Άβαταρ μέλους
tomkerkira
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 22 Φεβ 2006, 11:14
Τοποθεσία: kerkira

Δημοσίευσηαπό ZooL » 11 Οκτ 2007, 17:56

tomkerkira έγραψε:το sport εχει 2Η - 4Η - 4L που αυτα φτανουν για το μεσο οδηγο και το 80% τον επιφανιων που θα κινητε?

Γενικά θα έλεγα φτάνουν και περισσεύουν.
Εξαρτάται βέβαια και από το τι σκοπεύεις να κάνεις στο υπόλοιπο 20% των επιφανειών ;)
Αν έχεις πιο extreme ανάγκες πάντως, μπορείς στην πορεία να προσθέσεις και τα lockers, σαν του Rubicon.

tomkerkira έγραψε:και κατι ακομη η απεμπλεκόμενες αντιστρεπτικές
πλεον τοποθετουνται και στο sporτ.

Φαντάζομαι πως εννοείς κατόπιν παραγγελίας?
(και 4-5 μήνες αναμονής μέχρι να έρθει το επόμενο καράβι...)
Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν και after-market που μπορείς να βάλεις ανά πάσα στιγμή.

X.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό diamond » 11 Οκτ 2007, 21:20

ενα από τα θετικά του rubicon είναι η απεμπλοκή της αντιστρεπτικής πρέπει να είναι ηλεκτρική και όχι χειροκίνητη. Ολα τα άλλα μπαίνουν aftermarket. Προσωπικά πιστεύω ότι για το κόστος που ζητάνε (στην Ελλάδα) δεν αξίζει το κόπο
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό tomkerkira » 13 Οκτ 2007, 00:09

αυτο που λες ZooL το σκεφτομαι πολυ σοβαρα για lockers μετα την αγορα εαν και εφοσον
το εχω το αντικειμενο...
για τις αντιστρεπτικες μου το ειπε πριν λιγες μερες ο υπευθυνος της αντιπροσωπειας
σαν βασικο εξοπλισμο!
diamond νομιζω οτι ακριβως αυτο μου ειπε οτι δλδ θα ειναι ηλεκτρικη.
η κουβεντα εγινε πριν 2 εβδομαδες.
Άβαταρ μέλους
tomkerkira
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 22 Φεβ 2006, 11:14
Τοποθεσία: kerkira

Δημοσίευσηαπό ZooL » 13 Οκτ 2007, 00:21

tomkerkira έγραψε:για τις αντιστρεπτικες μου το ειπε πριν λιγες μερες ο υπευθυνος της αντιπροσωπειας σαν βασικο εξοπλισμο!

Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται αυτό.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06


Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες