Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

hard top

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

hard top

Δημοσίευσηαπό airclub » 11 Οκτ 2007, 21:54

Χθες έβαλλα το hard top που αγόρασα από τον Βασίλη .
Οι εντυπώσεις άριστες τώρα κατάλαβα τι έχανα τόσα χρόνια……………………..
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
airclub
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 09:45
Τοποθεσία: palamas karditsa

hard top

Δημοσίευσηαπό vagelis » 12 Οκτ 2007, 07:32

Δυστυχως αν ειναι επαγγελματικο υπαρχει προβλημα,ειναι το πρωτο που κοιτανε τα στρουμφακια οταν σε σταματησουν.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Οκτ 2007, 09:15

Γιώργο, αν και τα έχουμε πει και κατ' ιδίαν, με 'γειές.

Και πού να δείς την διαφορά αν το ηχομονώσεις κιόλας και καταργήσεις και το διαχωριστικό ανάμεσα στις πλάτες των καθισμάτων και τον χώρο των πίσω επιβατών.

Φυσικά το διαχωριστικό ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να αφαιρεθεί αν είναι επαγγελματικό το 90άρι σου όμως.

Αντε καλές χειμωνιάτικες βόλτες με ζεστούλα !!!!!

(μια και αναφέραμε το θέμα της ζέστης υπάρχει τρόπος να αυξήσεις την απόδοση δωρεάν και εύκολα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό B.T » 12 Οκτ 2007, 10:05

κουκλί!!!
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό Amateur » 12 Οκτ 2007, 10:15

pantg έγραψε:(μια και αναφέραμε το θέμα της ζέστης υπάρχει τρόπος να αυξήσεις την απόδοση δωρεάν και εύκολα)


Ε μην μας αφήνετε στο σκοτάδι.... :D
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Οκτ 2007, 10:52

Παναγιώτη καλημέρα,

πού ήξερες ότι θα πρότεινα το μαγκάλι με κάρβουνα?????

Ετσι φωτίζεται κιόλας το εσωτερικό από το ζεστό κόκκινο χρώμα που έχουν τα κάρβουνα !!!!!!!

_---------------

Σοβαρά τώρα.
Το κολπάκι είναι να βγάλεις τα πλαστικά καλυματάκια που υπάρχουν στο κάτω μέρος του ταμπλώ κοντά στα γόνατα οδηγού και συνοδηγού.
Το αφρώδες υλικό και η μαύρη επένδυση του ταμπλώ έχουν πολύ μεγάλο περιθώριο για να αυξήσεις την διατομή της τρύπας από την οποία βγαίνει ο αέρας από το σημείο αυτό. Αν το κάνεις λοιπόν αυξάνει σημαντικά η ποσότητα του αέρα που βγαίνει από το σημείο αυτό.

Ορισμένοι μάλιστα καταργούν και τα καλύματα που υπάρχουν. Αυτό όμως είναι θέμα της δικής σου επιλογής καθώς τα καλύματα αυτά υπάρχουν τόσο για αισθητικούς λόγους όσο και για τον διαχωρισμό του αέρα προς τα γόνατα και προς τα πόδια. Αν τα αφαιρέσεις όλος ο αέρας (ζεστός ή κρύος) κατευθύνεται μόνο σε ένα σημείο (προς τα γόνατα κυρίως)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 12 Οκτ 2007, 19:27

Ακούγεται ενδιαφέρον....αν και τα κάρβουνα θα σβύνουν από το νερό της βροχής που θα μπάζει :D :D :D

Η 2η εναλλακτική ακούγεται πιο βαρετή αλλά μάλλον καλύτερη - θα δω τι μπορώ να κάνω...
Ευχαριστούμε,

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Οκτ 2007, 08:22

Πάνο καλημέρα,

ειναι όλα θέμα σωστού σχεδιασμού της παροχής αέρος και της διάθεσης του καπνού που θα δημιουργείται.

Οταν είχα σκεφθεί να φτιάξω μόνιμη βάση για το ναργιλέ μου στην μία καμήλα το πρόβλημα παροχής αέρος για να μένει συνέχεια αναμένο το καρβουνάκι είχε λυθεί εύκολα μέσω των μεσαίων αεραγωγών του ταμπλώ.
Το πρόβλημα όμως του καπνού παρέμενε και για αυτό δεν πραγματοποιήθηκε το project παρόλη την επιμονή του μικρού Ιωνα και της Κωνσταντίας (λατρεύουμε όλοι την μυρωδιά του καπνού με μήλο και αυτού με τα πολλά φρούτα)

Πρόβλημα κραδασμών και πτώσεως του καρβουνακίου και της βάσεως του καπνού δεν υπήρχε εξαιτίας της σταθερής βάσης που είχα φτιάξει και του πλέγματος γύρω από το καρβουνάκι.

---------------

Σε πιό σοβαρό θέμα τώρα.

Αν συνεχίζει το Defender σου να έχει πρόβλημα με χαμηλή απόδοση ζέστης μέσα στην καμπίνα των επιβατών υπάρχει τρόπος για σαφή βελτίωση της αλλά μόνο με αλλαγή του ψυγείου του καλοριφέρ με καλύτερο. Σαφή βελτίωση επίσης θα δεις και με την κάλυψη όλων των μη καλυμένων μεταλλικών επιφανειών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και ακόμη καλύτερα με την σωστή μόνωσή του (καθώς δεν θα υπάρχουν απώλειες λόγω επαγωγής της θερμότητας στις πιό κρύες επιφάνειες)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 13 Οκτ 2007, 11:04

Βαλε ψυγειο απο σειρα 3,εμενα ειναι φουρνος,με μουσαμα και ανοικτο μεχρι πισω.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ASP-ANNIVAS » 16 Οκτ 2007, 14:55

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ, AIRCLUB.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΣΚΛΗΡΗ ΟΡΟΦΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ. ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΕΛΕΓΧΟ.
ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
Ο ΑΝΝΙΒΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΑ
Άβαταρ μέλους
ASP-ANNIVAS
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 18 Φεβ 2007, 00:21
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 16 Οκτ 2007, 15:12

ASP-ANNIVAS έγραψε:ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ, AIRCLUB.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΣΚΛΗΡΗ ΟΡΟΦΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ. ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΕΛΕΓΧΟ.
ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

Μποπεισ να το αλαξεις απο ανοικτο φορτηγο σε κλειστο αλλα η τιμη ειναι απαγορευτικη,αν θυμαμαι καλα το 2000 που ειχα ρωτησει μου ειπαν γυρω στις 700.000 δρχ. για την αλλαγη στο υπουργειο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Οκτ 2007, 16:52

ASP-ANNIVAS έγραψε:ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ, AIRCLUB.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΣΚΛΗΡΗ ΟΡΟΦΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ. ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΕΛΕΓΧΟ.
ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ


Φιλε ASP-ANNIVAS γειά,

hardtops βρίσκονται και υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα (έχω ένα αν το θέλεις)
ΑΝ όμως το επαγγελματικό σου είναι χαρακτηρισμένο ως "ανοικτό" φορτηγό ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ αν θέλεις να είσαι νόμιμος.

Τα πράγματα έχουν σφίξει τον τελευταίο καιρό και γίνονται σοβαροί έλεγχοι και στον δρόμο (είναι και ο λόγος που ο Γιώργος/airclub βρήκε το δικό του, καθώς αφαιρέθηκε από αυτοκίνητο που ήταν χαρακτηρισμένο ως ανοικτό φορτηγό)

Το ΜΟΝΟ σίγουρο είναι ότι η τοποθέτηση πλήρους hardtop σε 90/110 που έχει αρχικώς χαρακτηρισθεί ως "ανοικτό" φορτηγό είναι αυθαίρετη και δημιουργεί πρόβλημα τόσο σε έλεγχο στο δρόμο όσο και στο ΚΤΕΟ.

Φυσικά δια της "πλαγίας" οδού όλα μπορούν να γίνουν δυνατά αλλά αυτό είναι θέμα που άπτεται των δικών σου ενεργειών και σίγουρα δεν είναι κάτι στο οποίο μπορείς πάντα να στηρίζεσαι ως σίγουρη λύση τέτοιων προβλημάτων παράβασης των ισχυουσών διατάξεων.

---------------

Βαγγέλη αν θυμάμαι καλά υπήρχε ένα χρονικό περιθώριο μέσα στο οποίο μπορούσαν οι ενδιαφερόμενοι να πληρώσουν την διαφορά δασμολογικής κλάσης για να χαρακτηρίσουν το "ανοικτό" ως "κλειστό" φορτηγό. Μπορεί όμως και να κάνω λάθος και το μέτρο της "εξαγοράς"/"επαναχαρακτηρισμού" της αδείας από "ανοικτό" σε "κλειστό" φορτηγό να ισχύει ακόμη.
Στο ΚΕΠ της περιοχής σου ή στο ΚΤΕΟ θα βρεις σίγουρα κάποια πιό σίγουρη απάντηση φίλε ASP-ANNIVAS.

---------------

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό land90 » 30 Νοέμ 2007, 18:20

Καλησπερα,

ψαχνω hard top για το 90αρι μου. εχετε να μου προτηνετε κατι???
Άβαταρ μέλους
land90
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2007, 17:50
Τοποθεσία: santorini


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες