Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Να το αγοράσω;;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Να το αγοράσω;;

Δημοσίευσηαπό mariosadal » 16 Νοέμ 2007, 17:36

Καλησπέρα παιδιά, καινούργιος στο forum και τι άλλο απο το να ζητήσω την πολύτιμη συμβουλή σας.
Ψήνομαι καιρο τώρα για την αγορά ενός disco.
Βρήκα ένα td5 του 2003 με 75000km.Το είδα και το ερωτεύτικα για την εμφάνισή του, πετρέλαιο κιόλας... 29000 το δίνουν!!Θα χρεώθώ για καμιά 5ετία αλλά είναι πετρέλαιο.
Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι 1.κατα πόσον αυτο το αυτοκίνητο μπορεί να είναι γενικά απροβλημάτιστο (η χρήση του δεν θα έιναι υπερβολική)
2. Το κόστος συνήρησής του
3. Μήπως δεν αξίζουν τον κόπο τόσα λεφτά και ίσως τελικά καλύτερη θα ήταν μια λύση mpi ανεξαρτήτου της κατανάλωσης.
Και κάτι τελευταίο ελπίζοντας να μην γίνομαι κουραστικός!!
Μπορεί κάποιος αν θέλει να φέρει ένα πετρελαιοκίνητο disco απο Γερμανία χρονολογίας πχ 96; και ποιο θα είναι το επιπλέον κόστος;

Πόλλα ευχαριστώ!! :wink:
Άβαταρ μέλους
mariosadal
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2007, 17:06
Τοποθεσία: Βόλος

Να το αγοράσω;;

Δημοσίευσηαπό vagelis » 16 Νοέμ 2007, 18:26

Για μοντελο 96 ξεχασε το δεν συμφερει.
Το td5 με νορμαλ οδηγηση καιει 10-10,5 λιτρα.Αν ειναι με αεροσουστες εχεις πολλα πλεονεκτηματα αλλα και μερικα ψλοπροβληματα π.χ να χανει καμια βαλβιδα,επισης κοιταξε αν εχει μπλοκε στο κεντρικο διαφορικο γιατι εχουν βγει μοντελα χωρις.
Αν εχει18αρες ζαντες θα πρεπει να αγορασεις και μια τετραδα 16αρες γιατι δεν θα βρισκεις λαστιχα για χωμα,το καρε ειναι της BMW.
Αν θελεις τιποτα αλλο ρωτα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό discoman » 17 Νοέμ 2007, 19:12

με 25000 μπορεις να παρεις και ΜL MERCEDES 230
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vagelis » 18 Νοέμ 2007, 09:41

discoman έγραψε:με 25000 μπορεις να παρεις και ΜL MERCEDES 230


Καμια σχεση το ενα αυτοκινητο με το αλλο, μαυτην την λογικη παιρνεις και αουντι ΤΤ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Νοέμ 2007, 11:46

Αγαπητέ φίλε,

η τιμή ακούγεται λογική. Ψάξε όμως ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ το αυτοκίνητο πριν το πάρεις στα χέρια σου και δώσεις τα χρήματα.

Αν μπορείς να αποφύγεις το σύστημα της πίσω αεροανάρτησης και το σύστημα ενεργών αντιστρεπτικών είναι σίγουρο ότι το αυτοκίνητο σε βάθος χρόνου θα είναι πιό αξιόπιστο καθώς έχει λιγότερα πολύπλοκα εξαρτήματα υψηλών πιέσεων και ηλεκτρονικών για να χαλάσουν (όλα τα πράγματα κάποια στιγμή χαλάνε ή θέλουν επισκευή)

Το Μpi είναι σίγουρα σαφώς πιό φθηνή λύση, με λιγότερα πράγματα να μπορούν να χαλάσουν. Ειναι όμως και περίπου 10 με 5 ετών παλαιότερα αυτοκίνητα σε σχέση με το D2.

Πετρελαιοκίνητο 200 ή 300 Τdi (Discovery πρώτης γενιάς δηλαδή) δεν συμφέρει να εκτελωνίσεις καθώς λόγω παλαιότητας τα εκτελωνιστικά/τέλη ταξινομήσεως είναι περίπου 3 φορές ακριβότερα από ότι στα αυτοκίνητα πενταετίας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 19 Νοέμ 2007, 23:35

vagelis έγραψε:
discoman έγραψε:με 25000 μπορεις να παρεις και ΜL MERCEDES 230


Καμια σχεση το ενα αυτοκινητο με το αλλο, μαυτην την λογικη παιρνεις και αουντι ΤΤ.
Εγω διαβασα για την ML ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ SASI τυπου σκαλας διαφορικα περιορισμενης ολισθησης με κεντρικο κλειδωμα με κοντες ΄,αεριοαναρτηση, με ηλεκτρονικα βοηθηματα για αναβαση και καταβαση και πολλα αλλα εχει βεβαια ψαλιδια μπρος πισω αλλα φτανει και 30χιλ υψος και 600 υδατινο περασμα και πολλα αλλα . υπαρχει βεβαια και 320 και400 ντιζελ και55AMG και σιγουρα την γνωστη απροβληματιστη ποιοτητα και μεταπωληση και σερβις και 30 χρονια εγυηση για διατρηση λαμαρινας απο μεσα προς τα εξω . Επειδη τοχω ψαξει αρκετα και εχει τα γονιδια του απο το G το θεωρω πολυ καλη προταση μεχρι 30χιλ για 8 με 9 χρονων μοντελο . βεβαια το LR που θελει ο φιλος εχει γερμανικα dna αλλα και αγγλικα βλεπε ανακληση δισκο 3
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό fatman » 20 Νοέμ 2007, 09:17

Φιλε πρων discoman.
Με 25-30 χιλ οχι μονο μπλοκε και αεραναρτηση δεν παιρνεις,αλλα ουτε τα μοτερ που αναφερεις..
Διαβασες κανενα τεστ της εποχης της αναιμικης 230 με τον περιεργο συνδιασμο σασι-ψαλιδιων,ουτε on ουτε off.
Οσο για μεταπωληση αυτοκινητων τωρα πια... ας γελασω δυνατα.
Οτι και να παρεις,αν δεν το σκοτωσεις δεν προκειται να το πουλησεις,υπαρχει υπερπροσφορα απο μεταχειρισμενα,απο εισαγωγης,απο απο απο....
Πανω απο ολα ειναι να κανει καποιος συνειδητοποιημενη αγορα,αφου ετσι και αλλιως δεν υπαρχει ενα οχημα που να τα καλυπτει ολα,θα ζυγισει,θα αναλυσει,θα αγορασει..
Τωρα ο φιλος κοιταει για disco td5 και εγω μπορω να του πω παρε LC90(απειρως καλυτερο απο ML230 και 320!),αμα θελει ακαμπτους μπρος-πισω τι του λεω τωρα??
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό discoman » 20 Νοέμ 2007, 16:52

συμφωνω σχεδον σε ολα .προβληματισμοι ειναι αυτοι .Παντως απο το 86 που ασχολουμε με το θεμα και με διαφορα τετρακινητα που εχω αλλαξει δεν εχω βρει απολυτη λυση ισως και να μην υπαρχει Ειναι και σε τι φαση εισαι τι θες να κανεις . παντως επιμενω οτι γυρω στα 30 παιρνεις 230 η και 320 με 33 ελληνικη και με καλο πακετο οφφ ειναι μια λυση αστερατη
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Re: Να το αγοράσω;;

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 21 Νοέμ 2007, 12:06

mariosadal έγραψε:Καλησπέρα παιδιά, καινούργιος στο forum και τι άλλο απο το να ζητήσω την πολύτιμη συμβουλή σας.
Ψήνομαι καιρο τώρα για την αγορά ενός disco.
Βρήκα ένα td5 του 2003 με 75000km.Το είδα και το ερωτεύτικα για την εμφάνισή του, πετρέλαιο κιόλας... 29000 το δίνουν!!Θα χρεώθώ για καμιά 5ετία αλλά είναι πετρέλαιο.
Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι 1.κατα πόσον αυτο το αυτοκίνητο μπορεί να είναι γενικά απροβλημάτιστο (η χρήση του δεν θα έιναι υπερβολική)
2. Το κόστος συνήρησής του
3. Μήπως δεν αξίζουν τον κόπο τόσα λεφτά και ίσως τελικά καλύτερη θα ήταν μια λύση mpi ανεξαρτήτου της κατανάλωσης.
Και κάτι τελευταίο ελπίζοντας να μην γίνομαι κουραστικός!!
Μπορεί κάποιος αν θέλει να φέρει ένα πετρελαιοκίνητο disco απο Γερμανία χρονολογίας πχ 96; και ποιο θα είναι το επιπλέον κόστος;

Πόλλα ευχαριστώ!! :wink:


Εγώ θα σου πρότεινα να το οδηγήσεις πρώτα πρίν αρχίσεις τις σκέψεις για αγορά και όλους τους υπόλοιπους προβληματισμούς.

Εχω κάνει test drive το 90 td5 και για τα γούστα μου είναι εντελώς ψοφήμι(ο κινητήρας εννοώ), χειρότερο απο το Disco Mpi που έχω. Μου θύμισε το νιβα που είχα.

Αυτό βέβαια είναι προσωπική αποψη. Είμαι σίγουρος ότι αρκετοί βρίσκουν τον td5 μια χαρά.

Αρα, βρές ένα landy με td5 και δοκιμασε το.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Νοέμ 2007, 13:25

Θα συμφωνήσω απολύτως με την περιγραφή του Δημήτρη (giagoulas) για τον TD5.

Iδίως στο Disco2 ο κινητήρας αυτός, αν και είχε περισσότερα άλογα από ότι στο 90/110 έδινε την αίσθηση ότι κάτι του λείπει.

Ας μην ξεχνάμε Δημήτρη ότι σε αναλογία κιλών ανά ίππο το Mpi ήταν τελικά καλύτερο από το Discovery 2 TD5 (Μpi 134 άλογα για 1967 κιλά, D2 TD5 136 άλογα για 2205 κιλά άρα 14,68 κιλά/ίππο για το Mpi και 16,21 κιλά για το TD5).

OMΩΣ (και αυτό το "όμως" έχει σημασία)

Το TD5 πολύ εύκολα φτάνει τα 170 άλογα και περίπου 223% (ναι καλά το διαβάσετε) περισσότερη ροπή από το Mpi στις μισές περίπου στροφές/λεπτό.

Και αυτό μεταμορφώνει ΤΕΛΕΙΩΣ την αίσθηση αλλά και την ευκολία οδήγησης, την επιτάχυνση και την τελική.

-----------

Οσον αφορά το θέμα της επιλογής μάρκας αυτοκινήτου αυτό είναι προσωπικό ζήτημα και όπως λέει και το γνωμικό "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα....."
Σε άλλους αρέσει να βλέπουν το αστέρι εμπρός (π.χ. οι Μάγοι των Χριστουγέννων <χιχιχιχιχιχι>), σε άλλους το πράσινο οβάλ (καλά αυτοί είναι εντελώς περίεργοι.....)

Πάντως η ML πρώτης γενιάς είναι απογοητευτική από πλευράς αξιοπιστίας και ποιότητας κατασκευής. Κοντινός συγγενής μου (ξάδελφος και συνονόματος) ο οποίος κάνει συλλογή από τα καινούργια κατά καιρούς μοντέλα της Mercedes (έχει "κόλλημα" με την μάρκα και τα μέσα για να ικανοποιεί το "χούι" του) την είχε αγοράσει και την έδωσε σχεδόν μέσα σε 6 μήνες για να αγοράσει ένα RaRo 4.6. To οποίο το θεώρησε τελικά σαφώς πιό αξιόπιστο από την ML (πρώτης γενιάς επαναλαμβάνω).
(Το RaRo το πούλησε για να πάρει μία Cayenne Turbo)

Προσωπικά στα 25.000 Ευρώ θα αγόραζα, αν δεν πήγαινα πολύ χώμα ένα Audi Allroad 2.7 diesel, αν βγαίνει σε αυτά τα λεφτά.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Νοέμ 2007, 18:38

Μαλλον εχετε μπερδεψει τα πραγματα,οταν αγοραζεις ενα τετρακινητο με σκοπο να το χρησιμοποιησεις γιαυτο που κατασκευαστηκε,δηλαδη εκτος δρομου,αυτο που πρεπει να κοιτας ειναι η ροπη και το σημειο στροφων που βρισκεται,εκ πειρας οταν το χρεπι ειχε τον 2250 μαμα κινητηρα με 85 αλογακια ξεκιναγε ανετα και με τεταρτη τα δε αργα του αλλο πραγμα, η ροπη στις 1800 στροφες,τωρα με διπλασια υπποδυναμη με δευτερα για ναξεκινησω πρεπει να καψω τον μισο δισκο και καμια σχεση τα αργα,ροπη στις 3300 που σημαινει οτι αν θελησω να την εκμεταλευτω θα σπιναρω σαν παλαβος.
Τωρα για τον πεθαμενο TD5,στην πρωτη μου βολτα με το ντισκο στην Οιτη ημουν με βιταρα 2000 cc κοντοκαι 1350 κιλα ,βροχη δυο μερες συνεχεια και λασπη γυρω στους 20 ποντους και ανηφορα γυρω στο 20%,το βιταρα για να ανεβει δυστυχισε ο τροχος 100 στροφες το αμαξι 10 ποντους,πρωτη μου σκεψη οτι θα εμενα εκει μεχρι την Ανοιξη,ξεκινησα με το 2360 κιλων αμαξι και βγηκα επανω λες και ημουνα σε ευθεια ασφαλτο και αυτο μετραει για μενα ,τωρα αν με περνανε τα SAXO VTS στην εθνικη ελαχιστα με ενδιαφερει.
Το ΜΠΙ εχει προβλημα γιατι εχει πολυ ψηλα την ροπη και οχι γιατι εχει χαμηλη ιπποδυναμη,μιλαω παντα για εκτος δρομου μετακινησεις,αυτα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό discoman » 22 Νοέμ 2007, 00:43

ολα τελικα καπου υστερουν θελει συμβιβασμο το θεμα
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 22 Νοέμ 2007, 11:23

Συμφωνω με όλους.

Γνωστή η ροπή του diesel ..............η έλειψη ροπής του Mpi ...................κλπ.

αλλά η οδηγική ευχαρίστηση του V8 (εντός και εκτός δρόμου) είναι αλλο πράγμα (για τα γούστα μου).

Απλά του πρότεινα του ανθρώπου να το δοκιμάσει πρώτα.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Νοέμ 2007, 13:56

Μητσο μου το ειχα το V8και τα ξερω,ομως η τελεια συμπεριφορα του δεν ητανγιατι ειχε 170 ιππους αλλα ροπη στις 2500.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό discoman » 22 Νοέμ 2007, 23:29

ποιες ειναι οι βασικες διαφορες του d2 με το μπι υπαρχει βελτιωση σε τομεις? πως επιτυγχανετε η αυξηση ιποδυναμης με τι κοστος/ ειναι αξιοπιστη λυση/?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες