Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ PININ

ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ PININ

Δημοσίευσηαπό themis » 02 Φεβ 2008, 13:23

Μετα από μεγαλη ερευνα στην αγορα σχετικα με την αλλαγη σχεσης στο βοηθητικο κιβωτιο του πινιν , κατεληξα στην εξ αρχη κατασκευη γραναζιων.Μετα από πολύ ψαξιμο και υπολογισμους αποφασισα να μειωσω τη σχεση κατά 12% που σημαινει ένα δοντι διαφορα,. σε δυο από τα τεσσερα γραναζια του κιβωτιου. Ετσι η αρχικη σχεση 1.54-1 εγιναι1.73- 1.Με αυτό το τροπο δεν επηρεαζουμαι της μακρυες σχεσεις παρα μονο τις αργες. Για να μειωθει η σχεση ακομα περισοτερο θα πρεπει να φτειαχτουν γραναζια με δυο δοντια διαφορα,το προβλημμα όμως είναι ότι ο χωρος είναι μικρος και χρειαζονται τροχισματα στα καρτερ.Μια άλλη λυση είναι να αλλαχτουν και τα τεσσερα γραναζια στην οποια αλλαζει και η μακρυα σχεση κατά 12% όπως κανει και η R TEAM στην ιταλια [η ειταιρια αυτή χρεωνει τα γραναζια 1800ε.Εγω προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος μιας και το αποτελεσμα το περιμενα .
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ PININ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 02 Φεβ 2008, 14:27

Γιατη να κοντινης μονο τα αργα του και οχι και τις μαρκιες ταχυτητες ετσι ωστε να μπορει να σηκωση μεγαλυτερα λαστιχα? Εκτος και αν δεν σε ικανοποιουσαν τα μαμα αργα.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΡΓΑ ΤΟΥ PININ

Δημοσίευσηαπό themis » 02 Φεβ 2008, 19:24

Ο λογος για το γιατι δεν ηθελα να κοντινει και η μακρυα σχεση ειναι.Πρωτον οτι παρολο οτι εχω 30 ινστες λαστιχα δεν προβληματιζομαι στην μετακινηση και το αυτοκινητο μπορει να ταξιδευει με 5η και130χ με σχετικα χαμηλες στροφες,και δευτερον οτι η κατασκευη του ενος απο τα υπολοιπα γραναζια προβληματιζει για την πολυπλοκοτητα του.Σαφως για καποιον που χρεισημοποιει το αυτοκηνητο μονο για εκτος θα ηταν το ιδανικοτερο ..
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΡΓΑ ΤΟΥ PININ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 05 Φεβ 2008, 22:48

Όμορφα..για πες μας όμως που το έκανες,πόσο κτλ..αν υπήρχε και καμια φωτο θα ήσουν τέλειως!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό themis » 06 Φεβ 2008, 20:17

Για να φτιάξεις τα γρανάζια πρέπει,ή να λύσεις το σασμάν σου, ή να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο το οποίο θα το έχεις και για ανταλακτικά, αυτό έκανα και εγώ. Συμβουλή μου για να μην σου στοιχήσει διπλά λεφτά, εάν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον από εσένα και ίσος και από κάποιους άλλους θα μπορούσαμε να παραγγείλουμε τα γρανάζια στον τύπο που μου έφτιαξε τα δικά μου μιας και έχει εμπειρία και δείγματα των γραναζιών. Για να πάρεις μια ιδέα σου λέω ότι σε εμένα στοίχησαν 900ε. Σιγουρα για τα παραπανο που εχω γραψει χρειαζονται πολλες επεξηγησεις που θα χρειαστουν να γραφουμε για πολλες μερες,για αυτο αφηνω ενα νουμερο για επικοινωνια. 6944679561
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 07 Φεβ 2008, 20:29

Όταν λες σαμάν φαντάζομαι οτι μιλάς για βοηθητικό. Αυτό πόσο το βρήκες? Ο μάστορας που τα έφτιαξες έχει κρατήσει τις διαστάσεις?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pipinin » 08 Φεβ 2008, 16:23

Γεια σας και παλι παιδια
Εχω βρει να παρω ενα σασμαν απο πινιν 2.0 για να το βαλω στο δικο μου (1.8 mpi) και επιτελους να εχω κι εγω super select.
Λετε να μπορω να αλλαξω τα γρναζια απο δικο μου και να τα βαλω στο σασμαν του 2.0 η να του βαλω απο το οπως ειναι η θα ειναι πολυ μακρι για τον κινητηρα μου.
Και μια τελεθταια ερωτηση 1300 ευρω ειναι πολλα για το σασμαν που μου ζηταει αυτος ειναι απο μοντελο του 2005.
Άβαταρ μέλους
pipinin
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:11
Τοποθεσία: Σαμος

Δημοσίευσηαπό themis » 08 Φεβ 2008, 18:17

Εγω αγορασα 900ε ολο το γκρουπ σασμαν,κεντρικο, και βοηθητικο, το ελυσα και του πηγα τα γραναζια μετα οποια εφτειαξε τα αλλα ,δεν μπορει να γινει αλλιος για να βγαλει μεμονομενα κοματια.Θα αναφερθω για το θεμα του ΡΙΡΙΝΙΝ ότι δεν γινεται να βαλει το σασμαν του 2λιτρου στο 1.8 διοτι το προβλημα είναι ότι δεν απομπλεκεται η εμπρος μεταδοση μιας και το 1.8 είναι μονιμα 4τρακινητο.Παρεμπιπτοντως αυτό που αγορασα εγω ηταν από καποιον που το πηρε και αυτος για να κανει το ιδιο πραγμα.Κατά συνεπεια θα κουρδιζει η μεταδοση.
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 08 Φεβ 2008, 18:43

Έχω ακούσει για 2 περιπτώσεις από 1800αρια MPI που τους έχουν βάλει Super Select. Ένα στην Καλαμάτα και ένα στην Πάτρα.
Αυτό που λέει ο themis είναι σωστό, αλλά το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν μπορεί ν' απομονώσει τα μπροστά ημιαξώνια, διαφορικό και άξονα. Δηλαδή ακόμα και στο 2Η θα συνεχίσουν να περιστρέφονται. Δε νομίζω όμως ότι δημιουργεί κάποιο πρόβλημα αυτό αφού στο 2Η δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ μπροστά και πίσω άξονα και ο καθένας μπορεί να περιστρέφεται ανεξάρτητα.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 09 Φεβ 2008, 00:49

To 1800 έχει και διαφορετικό βήμα διαφορικών. Νομίζω πιο κοντό για βοηθήστε..
1800: 4,875
2000: 4,636
auto: 4,9
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 09 Φεβ 2008, 00:53

Λάθος..Λοιπόν
1800 GDI : 4,875
2000 GDI: 4,636
2000 GDI AUTO: 4,9
1800 MPI: 4,636
1800 MPI AUTO: 5,111
Αν δεν κάνω λάθος όσο μεγαλύτερο τόσο πιο αργο,ε?
Αν είναι έτσι θέλω ενα 5,111 τώρα..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pipinin » 09 Φεβ 2008, 08:59

Αν ειναι οντος ετσι οπως τα λεει ο Νικολας τοτε σε μενα δεν θα αλλαξει τιποτα τουλαχιστον στο βημα το 2000 GDI εχει το ιδιο με το 1800MPI οπως γραφει παραπανω....
Άβαταρ μέλους
pipinin
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:11
Τοποθεσία: Σαμος

Δημοσίευσηαπό pipinin » 09 Φεβ 2008, 09:03

Οπως επισεις χτες το βραδυ ο μηχανικος μου μου ειπε οτι δεν υπαχρει κανενα προβλημα με τη μετατροπη αυτη και οτι θα δουλευει τελεια και οτι δεν απομονωνει μπροστα δεν δημιουργει προβλημα οστε να μου βγαλει καποια ζημια...
Άβαταρ μέλους
pipinin
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:11
Τοποθεσία: Σαμος

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 09 Φεβ 2008, 11:50

Και εγώ έτσι όπως τα έγραψε ο Νικόλας τα θυμάμαι.
Και για το 4,900 του auto είμαι σίγουρος. Δεν είχα προσέξει το 5,111 του 1.8MPI auto!!! Αυτό είναι super για τα δικά μας (κονταίνει 10%). Αλλά που το βρίσκεις. Εγώ δεν ήξερα καν ότι υπάρχει 1.8MPI auto....
Αν θυμάμαι καλά δεν υπάρχει και διαφορά στις σχέσεις του σαζμάν μεταξύ 1.8MPI και 2.0GDI, οπότε φίλε pipinin βουρ στο ψητό :wink:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 09 Φεβ 2008, 20:16

Στο μανουαλ είδα αυτα. Θα ρωτήσω στην αντιπροσωπία. Αν και μπορούμε να φτιάξουμε σε κάποιον μάστορα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 0 επισκέπτες

cron