Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Rally Pharaons 2014: Prologue






Nasser Al-Attiyah: «I need number one»


To Rally Pharaons ξεκίνησε, ουσιαστικά με τον μικρό πρόλογο των τριών χιλιόμετρων, μπροστά από το παραθαλάσσιο κέντρο El Gouna.

O Nasser Al-Attiyah πυροβόλησε με το Mini κάνοντας τον καλύτερο χρόνο, ακολουθούμενος από τον Yazeed Al-Rajhi με το Overdrive Hilux.

«Θέλω το νούμερο ένα!» λέει ο Nasser χαμογελώντας, επιλέγοντας να ανοίξει ουσιαστικά τις διαδρομές του αγώνα.

Ο πρόλογος δίπλα στην παραλία της El Gouna, ήταν ουσιαστικά μια μικτή διαδρομή με χώμα, αλάτι και ύπουλα υγρά-μαλακά σημεία στην άμμο που είχε αφήσει η τελευταία παλίρροια.

Ανοικτές καμπές έδωσαν την ευκαιρία στους οδηγούς να ντριφτάρουν ατελείωτα προσφέροντας θέαμα στους θεατές,

Ο συναγωνισμός στα αυτοκίνητα ήταν κορυφαίος από την πρώτη στιγμή με τους Nasser Al-Attiyah, Yazeed Al-Rajhi και Marek Dabrowski να κονταροχτυπιούνται για μια θέση στο βάθρο του προλόγου.

Η FIA επιτρέπει στους πέντε πρώτους οδηγούς να αποφασίσουν για την σειρά εκκίνησης της επόμενης μέρας. Ξεκινώντας από αυτόν με το χειρότερο χρόνο, καθένας προτείνει τη σειρά, με τους καλύτερους πάντα να έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν με προτεραιότητα την σειρά τους. Έτσι ενώ ο 5ος Erik Val Loon, επέλεξε να κρατήσει αυτή τη θέση για την αυριανή μέρα, τελικά, ύστερα από τις επιλογές των γρηγορότερων του πέρασε στην 4η, 3η, 2η... μέχρι που ήρθε ο Nasser Al-Attiyah και έβαλε φρένο λέγοντας, «Θέλω το νούμερο ένα!»









Αμέσως μετά την εκκίνηση το αυτοκίνητο του Dario έβγαλε μαύρους καπνούς και τελικά, ήρθε η  Dr. Keiko σταμάτησε και τον ρυμούλκησεν στη γραμμή τερματισμού, μια και το μοτέρ του παρέδωσε πνεύμα. «Ήρθα εδώ για να τερματίσω και να ευχαριστηθώ τον αγώνα!» είπε λίγο αργότερα η Dr. Keiko.

Ο Juan Carlos Salvatierra δεν ήταν ευχαριστημένος με την δεύτερη θέση στον πρόλογο: «Κοίτα το αυριανό δρομοβιβλίο! 33 χιλιόμετρα χωρίς αναφορά – θα είναι δύσκολη η πλοήγηση!»

Οι περισσότεροι αναβάτες, είχαν στο μυαλό τους τις ειδικές που ακολουθούν τον πρόλογο και δεν ήθελαν να ξεκινήσουν μπροστά, ενώ ταυτόχρονα δεν θα ήθελαν να έχουν και κάποιο πρόβλημα, οδηγώντας επιθετικά στον πρόλογο. Έτσι ο Νοτιο-Αφρικανός Kobus Potgieter ήταν έκπληκτος με από την τρίτη θέση που είχε στον πρόλογο: «Δεν το περίμενα αυτό, σε ένα αγώνα του παγκοσμίου! Απλά οδήγησα με το ρυθμό που οδηγώ πάντα!»


Ο Καναδός David Pontich ζει τα τελευταία 12 χρόνια στην Αίγυπτο, οδηγώντας στους αμμόλοφους δυτικά του Νείλου: «Πρόκειται για ένα όνειρο για μένα. Παρακολουθώ τον αγώνα τα τελευταία δώδεκα χρόνια και πάντα ήθελα να συμμετέχω σε αυτόν. Τώρα βρήκα ελεύθερο χρόνο και είναι υπέροχα που μπορώ να λάβω μέρος!»

Όπως και οι τοπικοί, γνωρίζει τη φυσιολογία του εδάφους πολύ καλά: «Αλλά μόνο τις ειδικές στα δυτικά. Δεν οδήγησα ποτέ στην ανατολική πλευρά της Αιγύπτου και έτσι θα είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός τις πρώτες δυο μέρες. Μετά θα έχω την ευκαιρία να πιέσω περισσότερο, γνωρίζω καλά την περιοχή γύρω από την Dahkla και την Baharia και έτσι θα είναι λίγο πιο εύκολο για μένα.»









Ο Νότιο-Αφρικανός Wessel Bosman τερμάτισε τελευταίος στον πρόλογο: «Θα πάω χαλαρά, οι επόμενες μέρες θα χρειαστούν όλη την προσοχή μου.»
Το σχέδιο του να οδηγήσει το KTM 450 από το Capetown στο Rally Raid Pharaons στη μνήμη του γιού του, τράβηξε την προσοχή της KTM που τον κάλεσε για μια επίσκεψη στο Mattighofen μετά τον αγώνα.


Η  απογευματινή ενημέρωση των δημοσιογράφων πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του πανεπιστημίου, μαζί με όλους του τοπικούς άρχοντες, τους εκπροσώπους της FIA/FIM και την οργάνωση.

Μερικοί αναβάτες, έσκασαν μύτη στην αίθουσα μέσα στη σκόνη και τον ιδρώτα, κατευθείαν από την κατασκήνωση ενώ άλλοι ήταν πιο τυχεροί και είχαν χρόνο να ... φρεσκαριστούν λιγάκι.







Ο διευθυντής του αγώνα Stephane Henrard ξεκαθάρισε:
«Θέλουμε να δείξουμε σε όλο τον κόσμο, τι μπορούμε να κάνουμε αυτή τη στιγμή στην Αίγυπτο. Με τη βοήθεια της κυβέρνησης και την εμπιστοσύνη και υποστήριξη της FIA και φυσικά με εσάς τους αγωνιζόμενους, θα έχουμε ένα παγκόσμιο αγώνα στην Αίγυπτο»

«Έχω παρακολουθήσει από κοντά την προετοιμασία του αγώνα και θα ήθελα να ήμουν ακόμα να οδηγήσω όπως παλιά και να λάμβανα μέρος στον αγώνα» είπε ο Richard Schilling, πρόεδρος της επιτροπής Cross Country της FIA, δείχνοντας με αυτό τον τρόπο τον ενθουσιασμό του για το Pharaons.









Η πρώτη ειδική του Pharaons ξεκινά στις 20 Μάιου. Γεμάτη πέτρα κινείται μέσα από μια ηφαιστιογενή περιοχή ανεβαίνοντας μέχρι τα 1000 μέτρα. 225 χιλιόμετρα ειδικής συμπληρώνονται από 150 χιλιόμετρα απλής.
«Υπάρχουν στενά φαράγγια, κόκκινες πέτρες και άμμο» λέει ο Mahmud Nour el Din, μετά την ενημέρωση.
«Θα χρειαστεί να σκαρφαλώσουμε σε βράχους, να βγούμε εκτός ίχνους και θα πρέπει να βρούμε την άκρη στο λαβύρινθο των βουνών. Όταν φτάσουμε στα νότια, το τοπίο αλλάζει δραματικά, καθώς η διαδρομή περνά ξυστά στο Νείλο μέχρι το Luxor.»

Θα είναι μια πολύ γρήγορη ειδική, οι πρώτοι αναμένονται στον τερματισμό πριν το μεσημέρι.

Κείμενο του συνεργάτη μας: [Niels Hatzmann]

Φωτογραφίες του ιδίου
Απόδοση και καρυκεύματα: [Σπύρος Κατσιμαλής]

Σχετικά links
Rally Pharaons
Rally Pharaons 2014: Ready to go!

Pharaons Rally 2014 - Off-Road.gr Gallery
Prologue



























































































More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.018493 seconds. ]