Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μεταχειρισμένο τετρακίνητο μέχρι 20.000€

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Μεταχειρισμένο τετρακίνητο μέχρι 20.000€

Δημοσίευσηαπό juan » 29 Νοέμ 2003, 16:40

Αγαπητοί φίλοι,

θα ήθελα την άποψη σας σχετικά με την αγορά τετρακίνητου μεταχειρισμένου μέχρι 20.000€. Οι προυποθέσεις είναι : να έχει σχετικά μεγάλους χώρους μια και πρόκειται για οικογενειάρχη και μια καλή συμπεριφορά εντος -εκτος δρόμου και να έχει μέχρι 50.000 χλμ.

Δεν ξέρω αν έχουμε πολλές επιλογές :oops: :?:
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό xontros » 29 Νοέμ 2003, 17:29

Φίλε Juan, προτείνω ένα Vitara v6 των 2000cc, οι τιμές τους παίζουν γύρω στα 16 χιλιάρικα για μοντέλο 98-99, συνήθως με δερμάτινα και κλιματισμό. Είναι πολύ καλύτερο στην άσφαλτο από τα κοντά, ο κινητήρας είναι πάρα πολύ καλός, νομίζω πως όλα είναι Γιαπωνέζικα :evil: , και έχει αρκετούς χώρους για οικογένεια. Είναι επίσης σημαντικό ότι επειδή οι πρώτοι κάτοχοι τα είχαν πληρώσει αρκετά ακριβά, τα περισσότερα κατά πάσα πιθανότητα δεν έχουν βγει ποτέ εκτός ασφάλτου, άντε να έχουν μπει σε καμμιά άμμο το πολύ 8) Αν δεν έχει και κοτσαδόρο, ακόμα καλύτερα :!:
Ένα Vitara με 50000 χλμ. είναι σχεδόν καινούργιο, από όσους έχω ρωτήσει στα συνεργεία σπάνια εμφανίζουν προβλήματα πριν τις 200.000. Βέβαια ένα αυτοκίνητο 4ετίας συνήθως δύσκολα θα έχει τα χιλιόμετρα που θέλεις. Για τόσα (πραγματικά) χιλιόμετρα, ο φίλος σου μάλλον θα πρέπει να ψάχνει για αυτοκίνητο 2-3 ετών το πολύ.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Re: Μεταχειρισμένο τετρακίνητο μέχρι 20.000&#8364;

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Νοέμ 2003, 16:27

Juan γειά σου,

Αλλη μία επιλογή μπορεί να είναι και το Land Rover Discovery 2.0 Mpi.

Απο πλευράς τιμής μπορείς να βρείς αυτοκίνητο τέτοιου τύπου, πρώτης γενιάς (1989 - 1994 αλλά στην Ελλάδα εισήχθη απο το 1993 και μετά) απο 15.000 Ευρώ (αν και έχουν ακουστεί και τιμές έως 11.000)
Τα δεύτερης γενιάς αυτοκίνητα (1994 - 1998) είναι κατά τι ακριβότερα αλλά έχουν πιό σύγχρονο εσωτερικό και καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων, μεγαλύτερα και αποδοτικότερα εμπρος φώτα και αντιστρεπτικές δοκούς στην εμπρος και πίσω ανάρτηση, πράγμα το οποίο βελτιώνει την τάση για κλίσεις στις στροφές αλλά μειώνει λίγο τις διαδρομές αναρτήσεων στις οριακές off road καταστάσεις.

Οσον αφορά το όριο των 50.000 χλμ εκεί μπορεί να δυσκολευτείς λιγάκι.

Τα αυτοκίνητα αυτά βγάζουν ζημιές αλλά συνήθως ό'τι είναι να χαλάσει θα έχει ήδη επιδιορθωθεί από τον άτυχο προηγούμενο ιδιοκτήτη.

Οι χώροι του είναι οι κατά γενική ομολογία μεγαλύτεροι στην κατηγορία (ακόμη και στην μεγαλύτερη κατηγορία).
Ποιότητα κατασκευής παίζει από πολύ καλή έως ελαφρώς χάλια (εξαρτάται από το αν το αυτοκίνητο συναρμολογήθηκε από μεθυσμένο ινδό εργάτη ή εντελώς στουπί μεθυσμένο εγγλέζο και αν ήταν Δευτέρα , hangover Σαββατοκύριακου, ή Παρασκευή, "κλείστο να φύγουμε")

Επιδόσεις. Ικανοποιητικές σε σύγκριση με τα μικρότερα 1600άρια Suzuki, Daihatsu, Niva. Ελαφρώς αργότερο σε σύγκριση με τα δίλιτρα Suzuki τα οποία όμως είναι σαν να φοράς στενό κορσέ σε σύγκριση με το Discovery όσον αφορά το θέμα εσωτερικού χώρου και χώρου φόρτωσης.

Κράτημα στον δρόμο. Αυτό πρέπει να το ζήσεις για να το πιστέψεις. Δηλαδή πως είναι δυνατόν ένα τόσο ψηλό αυτοκίνητο να στρίβει τόσο σταθερά και να στέκεται τόσο καλά στην άσφαλτο (η απάντηση βρίσκεται στο χαμηλό κέντρο βάρους εξαιτίας της κατασκευής του αμαξώματος από αλουμίνιο κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αλλά και των ιδιαιτέρως βαρέων αξόνων και σασσί που βρίσκονται στο πολύ κοντά στο κέντρο ισορροπίας των τροχών)

Συμπεριφορά και ικανότητες εκτός δρόμου. Εκεί νομίζω ότι δεν χρειάζεται να αναφερθώ καθόλου, καθώς όλα είναι ήδη γνωστά.

Παθητική ασφάλεια. Καθεσαι ψηλά, είσαι βαρύς, έχεις σασσί και κυρίως υπάρχει πολύ μέταλλο γύρω σου για να απορροφήσει την ενέργεια της σύγκρουσης. Επίσης υπάρχει πολύς χώρος από το σημείο που βρίσκεται το κεφάλι σου (ή αυτά των επιβατών σου) μέχρι το εσωτερικό του αμαξώματος ή τα τζάμια του αυτοκινήτου. Τα πιό καινούργια μοντέλα δεύτερης γενιάς έχουν και διπλούς αερόσακκους.

Χώροι. Καθίσματα για 7 ατομα ή 5 άτομα και ΠΟΛΛΕΣ αποσκευές.

Προβλήματα?
Το βασικό ότι είναι Land Rover. Mπορεί να σου βγεί από εντελώς "πατάτα". Μπορεί όμως και να βγεί τόσο αξιόπιστο που να ξεχάσεις τί σημαίνει συνεργείο για επισκευές.
Κόστος ανταλλακτικών αν επιμένεις να αγοράζεις από την αντιπροσωπεία ή από το συνεργείο.
Στάθμευση σε υπόγεια parkings. Πολύ απλά είναι τόσο ψηλό ώστε να μην χωράει σε αρκετα από αυτά.
Ανοδος και κάθοδος (είσοδος και έξοδος δηλαδή) γηραιοτέρων ή πολύ νέων μελών της οικογένειάς σου.

Αυτά μπόρεσα να σκεφτώ αυτή την ώρα.
Αν θέλεις να διαβάσεις κι άλλα για το Disco σου συστήνω το άρθρο που έγραψε και δημοσιεύσε πριν μερικές ημέρες ο superspy (γειά σου Σπύρο)

Αν θέλεις υπάρχει διαθέσιμο ένα Discovery πρώτης γενιάς, χρώματος μπλέ με μπλέ ταπετσαρίες. Το πουλάει φίλος που αγόρασε Diesel Range Rover. Τιμή 16.000 Ευρώ.

Χαιρετώ
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Δεκ 2003, 11:08

Φίλε Juan......
Δεν πιστεύω ότι θα περίμενες να σου προτείνω κάτι διαφορετικό απο τον Pantg...
Περνώντας η παρέα (Superspy - Fatman) 10 χρόνια απο τις περισσότερες επιλογές (Samurai - Vitara 1600 & V6 2000, Niva) κατέληξε μετά απο χρόνια στο Disco...
Nα σε βοηθήσω κιόλας στον έλεγχο - επιλογή.

Σπύρος
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό juan » 01 Δεκ 2003, 16:59

superspy έγραψε:Φίλε Juan......
Δεν πιστεύω ότι θα περίμενες να σου προτείνω κάτι διαφορετικό απο τον Pantg...
Περνώντας η παρέα (Superspy - Fatman) 10 χρόνια απο τις περισσότερες επιλογές (Samurai - Vitara 1600 & V6 2000, Niva) κατέληξε μετά απο χρόνια στο Disco...
Nα σε βοηθήσω κιόλας στον έλεγχο - επιλογή.

Σπύρος


Καταρχιν θα ήθελα να σας ευχαρηστίσω όλλους για την βοήθεια και θα ήθελα πολυ συνοπτικά από τον Σπύρο να μου αναφέρει τις εμπειρίες του από το δικό του Disco :

χρονολογία
τιμή
χλμ
Κατανάλωση
Κόστος συντήρησης (service)
Δυνατά σημεία
Αδύνατα σημεία

Υ.Γ Ευχαριστώ ιδιαίτερα και τον Pantg................ για τις εμπειρίες του και το χρόνο του για να γράψει τα παραπάνω.
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό superspy » 02 Δεκ 2003, 11:08

Χρονολογία: Για 2.0 MPI και γενική χρήση, διάλεξε το μοντέλο απο 93-94, το 94-1998 ήταν πιο πολυτελές, αλλά ο κινητήρας του το "θάβει" εκτός δρόμου.

Τιμή: 2.0 MPI 1993-1998, υπολόγισε απο 12.000 ευρώ για ρημάδια έως 18.000 για ένα τέλειο με δερμάτινα και κάτω απο 100.000 χλμ.
V8 από 12.000 - 15.000 (χαμηλές τιμές λόγω μεγάλης φορολογίας)

Κατανάλωση (πραγματική):
2.0 MPI:
90-110 εθνική θα δείς απο 10,5 - 13lit max στα 100 χλμ, 110-140 εθνική 13-15lit, 140+ εθνική 14-16lit.
Χώμα + κοντά: 16 lit max.

V8:
90-110 εθνική θα δείς απο 14 - 16lit max στα 100 χλμ, 110-140 εθνική 16-18lit, 140+ εθνική 20-24lit.
Χώμα + κοντά: 24 lit max.

Κόστος συντήρησης: Πιο φθηνά απο το KTM πάντως!

Λόγω περιορισμένου χρόνου μέχρι το trail ride, ρίξε μια ματία στο σχετικό άρθρο (ξανά) :lol:
http://www.off-road.gr/article220.html και θα τα πούμε και απο κοντά!

Superspy
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 36 επισκέπτες