[
Εγω θεωρώ ότι το ουσιαστικό είναι
+ Mav 2001 = κλείδωμα τετρακίνησης
+ Mav 2005 = απόδοση του κινητήρα
Όλα τα άλλα είναι θέμα βασικά αισθητικής, όρεξης , ....
Σχετικά με τα ανωτέρω σχόλια, προσθέτω:
1. Το κλείδωμα τετρακίνησης δεν είναι πλέον προσόν για το ΜΥ2001 διότι το ΜΥ2005 το προσφέρει αυτόματα (πιο γρήγορα από το παλιό ΑΥΤΟ) και παράλληλα στέλνει την μεγαλύτερη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Το παλιό στο ΟΝ είχε μόνο ίση κατανομή σε εμπρός-πίσω άξονα, αλλά αν οι διαγώνιοι τροχοί ήταν στον αέρα, τότε δεν περπάταγε! Στο καινούργιο τέτοιο φαινόμενο δεν συμβαίνει.
2. Το ΜΥ2005 έχει καλύτερα φώτα (4 προβολείς + 2 ομίχλης) από το ΜΥ2001 (2 ασθενείς προβολείς + 2 ομίχλης).
3. Το ΜΥ2005 έχει πιο φαρδιά μπροστά αμορτισέρ και άλλο stabiliser.
4. Το ΜΥ2005 έχει εκτεταμένες δομικές ενισχύσεις που βελτιώνουν την στρεπτική ακαμψία και ΚΥΡΙΩΣ την μέτρια παθητική ασφάλεια του ΜΥ2001. Προσθέστε και τους αερόσακους κουτρίνα.
5. Όλοι οι μεντεσέδες του ΜΥ2005 είναι αλλαγμένοι και η εφορμογή των θυρών πιο καλή.
6. Το ΜΥ2005 επιτέλους έχει τεμπέλη!
7. Το ΜΥ2005 έχει καλύτερα καθίσματα, πιο πλούσια και στιβαρά, ενώ η ταπετσαρία/δέρμα είναι καλύτερης ποιότητας.
8. Το ΜΥ2005 έχει κανονική ρεζέρβα.
9. Το ΜΥ2005 έχει πίσω δίσκους!
10. Το ΜΥ2005 ΔΕΝ έχει πρίζα στο πορτπαγκαζ και έχει μικρότερο χώρο αποσκευών γιατί υπάρχει ένα κάλυμμα πάχους 8-10 εκατοστών (το οποίο αφαιρείται) κάτω από την μοκέτα.
11. Το μοτέρ 2.3 ΔΕΝ είναι του Mondeo, είναι εντελώς καινούργιο με τέσσερις ξεχωριστούς πολλαπλασιαστές, έναν για κάθε μπουζί και πέντε (αντί για 4) αντίβαρα εξισορρόπισης για πιο ήσυχη λειτουργία.
Τα περί εμφάνισης και αισθητικής είναι προσωπικά. Όλα τα άλλα όμως νομίζω ότι πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψιν διότι ούτε επιφανειακά είναι, ούτε αμελητέα.