Αγοράζεις τάχιστα το Hayns manual και το έχεις μονιμα στο πορτ μπαγκάζ.
Μαζί αγοράζεις ΚΑΛΟ σετ εργαλείων και τα έχεις επίσης μονιμα στο πορτ μπαγκάζ.
Γράφεσαι συνδρομητής σε οδική βοήθεια ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.
Να προσέχεις:
1. Τα νερά στο ψυγείο: Είναι ΒΕΒΑΙΟ οτι θα κάψει φλάτζα. Αν το αντιληφθείς έγκαιρα απλώς αλλάζεις φλάτζα (~600€). Αν το αντιληφθείς αργά αλλάζεις καπάκι (~2.500€).Καπάκι, όχι πλάνισμα και μ@λ@κίες. Αν το αντιληφθείς πολύ αργά αλλάζεις κινητήρα (καθόλου σπάνιο, αντίθετα μάλιστα, πολύ συχνό).
Προμηθεύεσαι λοιπόν ΑΜΕΣΑ το σετ ένδειξης στάθμης ψυκτικού και το βάζεις. Καλό είναι να βάλεις και ένα έξτρα θερμόμετρο. Μπορείς να βρείς πολλές πληροφορίες γι΄αυτά στο παρόν φόρουμ.
2. Διαφορικά
Τακτικός έλεγχος του συνεκτικού συμπλέκτη. Μπορεί να τα διαλύσει ΟΛΑ. Επίσης θα βρείς πληροφορίες εδώ.
3. Αγορά εφεδρικής τρόμπας συμπλέκτη (επίσης θα σπάσει σίγουρα). Την έχεις μονιμα στο πορτ μπαγκάζ. Μαζί με το manual θα σε σώσει απο πολύ δύσκολες καταστάσεις.
Αν κάνεις αυτά τότε δύσκολα θα "μείνεις" κάπου. Λέω δύσκολα, όχι αποκλείεται. Έχω "μείνει" δύο φορές απο αντλία βενζίνης. Μετά την πρώτη φορά είχα μια εφεδρική στο πορτ μπαγκάζ και με έσωσε.
Έχω "μεινεί και απο σπάσμένο πίσω διαφορικό. Για λίγο ευτυχώς thanks to Freelander και τις ψύχραιμες οδηγίες του.
Εχω "μείνει" και απο φλάτζα.
Μου έχει σπάσει και η τρόμπα συμπλέκτη (δις) αλλά δεν έχω μείνει.
Κατά τα άλλα όμως, σκέτο Μπουρδέλο...
Οροφή, display ραδιοφώνου,πίσω γρύλος παραθύρου, ψυγείο καλοριφέρ,ψαλίδια,βάσεις, κόντρα βάσεις, ηλεκτροκολλήσεις πλαισίου κλπ (τα εύκολα...)