Κοιτα εμενα μου το εγκατεστησαν και ειδα αμεσως μεγαλη διαφορα , ξεκιναω οπουδηποτε χωρις γκαζι και οταν αφηνω το συμπλεκτη συνεχιζω σε ανηφορες χωρις γκαζι .
Και εγω εχω την αισθηση οτι η μεγιστη τιμη της ροπης πλεον δεν βγαινει στις 2000 αλλα στις 1800 ,και οχι μονο αυτο αλλα φαινεται το τραβηγμα να εχει μια ομαλοτητα η οποια ξεκιναει απο τις 1800 και συνεχιζει εως τις 2600 τουλαχιστον !!! Η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα να μαθω στις μετρησεις της αντιπροσωπειας ακριβως , αλλα πως να το μαθει κανεις ??
Η καταναλωση μου ειναι πολυ καλη στο NAVARA γιατι εγω σαν επαγγελματιας οδηγος εχω μαθει-συνηθισει να οδηγω σε χαμηλες στροφες σχεδων ρελαντι
,αντε να καιω 7 λιτρα τα 100 χιλιομετρα ροπης βοηθουσας παντοτε !!!
Ασε δηλαδη εγω για να γεμισω το 80λιτρο ρεζερβουαρ το Χανια -ΘΕΣΑΛΛΟΝΙΚΗ το χω μονοκοπανιά , χωρις σταση ΡΙΟ-ΑΝΤΙΡΙΟ !