Freelander έγραψε:Δεν έχω δεί μεγάλες διαφορές. Αν το πιέσεις σε μεγάλες ταχύτητες ή κλειδωμένος για πολύ ώρα λογικό είναι να δείς την κατανάλωση ίσως στα 14lt/100χλμ αλλά οι φυσιολογικές τιμές είναι κοντά στο 12.
Είναι πισωκούνα με σούπερ σελεκτ τετρακίνηση που έχουν τα μεγαλύτερα μοντέλα, 3 διαφορικά, αργά και πίσω περιορισμένης ολισθησης. Πάει αξιοπρεπέστατα στα δύσκολα και τραβάει τη βάρκα μου ατέλειωτες ώρες εύκολα από κατσάβραχα και παραλίες πράγμα που δεν έκανα εύκολα με ενα suv. Ισως είναι σπαρτιάτικο όχημα με σχετικά περιορισμένους χώρους αλλά εμένα προσωπικά μου κάνει!
Αν είσαι Αθήνα και κοντά στα νότια έλα να οδηγήσεις το δικό μου για να έχεις άποψη.
Έχω οδηγήσει πολλές φορές το pinin το 1.8 με την μόνιμη τετρακίνηση και μια φορά μάλιστα μας έβγαλε ασπροπρόσωπους σε "δρόμο" που δεν περίμενα με τίποτα οτι θα έβγαινε από εκεί μέσα. Είμουνα βέβαιος οτι μονο τρακτέρ θα μας έβγαζε απο εκεί αλλά δεν χρειάστηκε. Η μόνη "ζημιά" που έπαθε το αμάξι ήτανε να μπει η μπροστά ποδιά μέσα, τίποτα το ανησυχητικό.
Αν και παλιό μου αρέσει πάρα πολύ, με το 2λιτρο έχεις και την εναλλακτική των αργών , και παρόλο που δεν σηκώνει πολλές μετατροπές , μπορείς με 2, 3 αλλαγές να το κάνεις πολύ ικανό για offroad. Το μόνο που με χαλάει είναι οι χώροι του μέσα , αλλά όχι τόσο πολύ. και το σπαρτιάτικο style που λες δεν με χαλάει καθόλου.