workshop_rover έγραψε:4X4sc έγραψε:workshop_rover έγραψε:Εναμιση μηνα "συμβιωνω" με το td4 και εχω ηδη καταλαβει οτι το Freelander μου -ναι εκεινο το παλιο, του 2000-, ειναι 100 φορές πιο ποιοτικο.
Δεν συμφωνώ,
περίμενε λίγο ακόμα, το δικό μου απ¨τα πρώτα του 2007 που κυκλοφόρησαν πέρασε τις γνωστές παιδικές ασθένειες, όπως κάρτερ, συμπλέκτης, αισθητήρας ΑΒS, αλλά όσο περνάει ο καιρός γίνεται καλύτερο. Μετά από 50000 χλμ. ο συμπλέκτης έχει γίνει πιό μαλακός, οι ταχύτητες μπαίνουν πιο ομαλά, κάποιοι τριγμοί έχουν εξαλειφθεί και γενικότερα να μην το ματιάσω είναι πολύ αξιόπιστο. Κάθε χρόνο και καλύτερο οπότε μην απογοητεύεσαι θα στρώσει και το δικό σου.
Μα, με αυτα που αναφερεις φιλε 4Χ4sc, ειναι σαν να υπερθεματιζεις για την ποιοτητα του free. Βλαβες σε καρτερ, συμπλεκτη και αισθητηρων ABS μου ειναι αγνωστες μεχρι τωρα. Να τις περιμενω στο def δηλαδη; Καηκα!
Οχι, τουλάχιστον τα δύο πρώτα ήταν προβλήματα που αφορούσαν την απευθείας μεταφορά κάρτερ και συμπλέκτη απ¨το Ford Transit στο Defender και δεν τους έκατσαν τόσο καλά όσο θα ήθελαν. Αυτά τα διόρθωσαν στα νεότερα μοντέλα από το 2008 και μετά. Τώρα όσο για τους αισθητήρες του ABS κάποιοι στιγμή θα στην κάνουν ειδικά άμα περνάς συχνά από λεπτόκοκκη λάσπη.
Τα προβλήματα που αναφέρεις για τα ηλεκτρικά σου δεν τα έχω ξανακούσει να συμβαίνουν σε άλλους, μάλλον κάτι απ¨τη μάνα του είναι ελλατωματικό, όμως αυτά μπορεί να συμβούν και σε άλλα αυτοκίνητα.
Ο πατέρας μου με μία BMW x3 απ¨την αρχή που την αγόρασε είχε πρόβλημα με τη ρύθμιση του καθρέπτη και των καθισμάτων καθώς κάθε φορά που έκανε εκίννηση στη μίζα, το σύστημα έβγαινε off, χανόταν η μνήμη και ξαφνικά το κάθισμα ερχόταν μπροστά μόνο του και τον στρίχμωνε στο τιμόνι, ενώ ταυτόχρονα ο καθρέπτης γύρναγε προς τα κάτω.
Τελικά του άλαξαν όλη την πλεξούδα του καθρέπτη και του καθισματος η οποία ήταν ελλατωματική και το πρόβλημα λύθυκε, παραταύτα τον ταλαιπώρησαν αρκετά μέχρι να βρούν το πρόβλημα.