|
|
|
Συγνωμη φιλε Athos αλλα εαν σε ενοχλουν ολα τα παραπανω που αναφερεις τοτε για τι θα αγρασεις απο καποιον που δεν ηξερε τι αγοραζε? Αρα μαλων εσυ δεν ξερεις τι θα αγορασεις. Με 12000ε δεν περνεις ουτε δερματα ουτε μοκετες ουτε ισπανικη αξιοποιστια.Περνεις ενα εργαλειο που θα εχει και τους χωρους του και τα φτηνα ανταλ. και τα σερβις φτηνα. Κανε μια βολτα στην σουσουκι να δεις το σερβις Ασε το νιβα για τους αλλους παρε το τζιμνι και μην προσπαθεις να απολογειθεις για τα 6000ε που θα δωσεις παραπανω. Συγνωμη και παλι αλλα δεν συκγρινουν αυτα τα δυο αυτοκ. ειναι τελειος διαφορετικα!Athos έγραψε:Αν και ψάχνω βασικά για Jimny, παίρνω το θάρρος (σαν παλιός κάτοχος Λάντα, είχα ένα Σαμάρα 10 χρόνια) να γράψω κάτι κι εδώ..
Πέρασα φυσικά μια βόλτα απ τη Λάντα (Συγγρού), μια που θεωρώ Νίβα και Jimny τα πιο σχετικά - ανταγωνιστικά μοντέλα..
Τα προβλήματα του Νίβα (για μένα) χωρίζονται :
1)στα προς τα έξω (εμφάνιση, θόρυβοι, συναρμολόγηση, υλικά) που σε βάζουν δηλαδή στην ανάγκη να δικαιολογείσαι – απολογείσαι γιατί αγόρασες αυτό το αμάξι..
2)στα προς τα μέσα, δηλαδή κυβικά χωρίς αντίκρυσμα (τέλη–ασφάλειες 1700 με ισχύ 1300αριού) και κύρια η (αν)αξιοπιστία του, που αν έχεις βαρεθεί τα κατσαβιδώματα (εγώ) ή δεν διαθέτεις χώρο–χρόνο γίνεται πολύ ενοχλητική άσχετα από την κρισιμότητα ή μη των προβλημάτων.
Όμως ανεξάρτητα από το ίδιο το όχημα, κακή εντύπωση μου έκανε η αντιπροσώπευση του που μάλλον έχει ξεμείνει σε άλλες εποχές και χώρες..
Και εξηγούμαι..
Στο οικόπεδο-εκθετήριο αντικρύζεις όλα τα Νίβα με μισοξεφούσκωτα λάστιχα.. (τι διάβολο όλα χάνουν αέρα; )
Απ έξω είναι τοποθετημένη μεγάλη ταμπέλα που γράφει ευκαιρία, δωρεάν αξεσουάρ αξίας 2000 ευρώ..
Μπαίνεις μέσα και ο τυπάκος προσπαθεί να σου πλασσάρει τη σούπερ έκδοση που και καλά θα είναι διαθέσιμη για λίγες ακόμη μέρες με τα φοβερά αξεσουάρ της ταμπέλας..
Στα φοβερά αξεσουάρ αναφέρουν και τους μεγάλους καθρέφτες (!), τα φρύδια (!), τις διακοσμητικές λωρίδες (!), τα σκαλοπάτια (!)..
Υπόψη ότι η «για λίγες μέρες» σούπερ έκδοση (τιμή 13000) είναι ακριβώς η ίδια με την έκδοση 25 Υ, όχι μου λέει ο τυπάκος εκείνη δεν είχε ζαντολάστιχα, αλλά εγώ θυμάμαι πολύ καλά ότι και τότε προσφέρανε και ζαντολάστιχα πάλι για «λίγες μόνο μέρες»..
Τελοσπάντων του λέω εμένα από αυτά δε με ενδιαφέρει τίποτα, πόσο έχει το πιο φτηνό Νίβα; Μου λέει 10890. Έχει υδραυλικό; Ναι. Αιρκοντίσιον; Όχι. Ωραία, θέλω λοιπόν στο βασικό να βάλετε αιρκοντίσιον. Πόσο θα πάει ; Μου λέει 11700.
Το συμπέρασμα μου; Το Νίβα είναι ακριβό κι ας φαίνεται φτηνό κι η αντιπροσωπεία στις πωλήσεις δείχνει τριτοκοσμική. Αν τύχει να το επιλέξω, θα το ψάξω μόνο μεταχειρισμένο από κάποιον που δεν ήξερε τι αγόραζε (φαντάζομαι θα υπάρχουν αρκετοί)..
Athos έγραψε:Αν και ψάχνω βασικά για Jimny, παίρνω το θάρρος (σαν παλιός κάτοχος Λάντα, είχα ένα Σαμάρα 10 χρόνια) να γράψω κάτι κι εδώ..
Πέρασα φυσικά μια βόλτα απ τη Λάντα (Συγγρού), μια που θεωρώ Νίβα και Jimny τα πιο σχετικά - ανταγωνιστικά μοντέλα..
Τα προβλήματα του Νίβα (για μένα) χωρίζονται :
1)στα προς τα έξω (εμφάνιση, θόρυβοι, συναρμολόγηση, υλικά) που σε βάζουν δηλαδή στην ανάγκη να δικαιολογείσαι – απολογείσαι γιατί αγόρασες αυτό το αμάξι..
2)στα προς τα μέσα, δηλαδή κυβικά χωρίς αντίκρυσμα (τέλη–ασφάλειες 1700 με ισχύ 1300αριού) και κύρια η (αν)αξιοπιστία του, που αν έχεις βαρεθεί τα κατσαβιδώματα (εγώ) ή δεν διαθέτεις χώρο–χρόνο γίνεται πολύ ενοχλητική άσχετα από την κρισιμότητα ή μη των προβλημάτων.
Όμως ανεξάρτητα από το ίδιο το όχημα, κακή εντύπωση μου έκανε η αντιπροσώπευση του που μάλλον έχει ξεμείνει σε άλλες εποχές και χώρες..
Και εξηγούμαι..
Στο οικόπεδο-εκθετήριο αντικρύζεις όλα τα Νίβα με μισοξεφούσκωτα λάστιχα.. (τι διάβολο όλα χάνουν αέρα; )
Απ έξω είναι τοποθετημένη μεγάλη ταμπέλα που γράφει ευκαιρία, δωρεάν αξεσουάρ αξίας 2000 ευρώ..
Μπαίνεις μέσα και ο τυπάκος προσπαθεί να σου πλασσάρει τη σούπερ έκδοση που και καλά θα είναι διαθέσιμη για λίγες ακόμη μέρες με τα φοβερά αξεσουάρ της ταμπέλας..
Στα φοβερά αξεσουάρ αναφέρουν και τους μεγάλους καθρέφτες (!), τα φρύδια (!), τις διακοσμητικές λωρίδες (!), τα σκαλοπάτια (!)..
Υπόψη ότι η «για λίγες μέρες» σούπερ έκδοση (τιμή 13000) είναι ακριβώς η ίδια με την έκδοση 25 Υ, όχι μου λέει ο τυπάκος εκείνη δεν είχε ζαντολάστιχα, αλλά εγώ θυμάμαι πολύ καλά ότι και τότε προσφέρανε και ζαντολάστιχα πάλι για «λίγες μόνο μέρες»..
Τελοσπάντων του λέω εμένα από αυτά δε με ενδιαφέρει τίποτα, πόσο έχει το πιο φτηνό Νίβα; Μου λέει 10890. Έχει υδραυλικό; Ναι. Αιρκοντίσιον; Όχι. Ωραία, θέλω λοιπόν στο βασικό να βάλετε αιρκοντίσιον. Πόσο θα πάει ; Μου λέει 11700.
Το συμπέρασμα μου; Το Νίβα είναι ακριβό κι ας φαίνεται φτηνό κι η αντιπροσωπεία στις πωλήσεις δείχνει τριτοκοσμική. Αν τύχει να το επιλέξω, θα το ψάξω μόνο μεταχειρισμένο από κάποιον που δεν ήξερε τι αγόραζε (φαντάζομαι θα υπάρχουν αρκετοί)..
markd έγραψε:Δε νομίζω το niva να είναι πιο καθαρόαιμο από το jimny!!!
markd έγραψε:Δε νομίζω το niva να είναι πιο καθαρόαιμο από το jimny!!!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες