|
Βελτίωση: KIA Sorento TOD
|
Oμολογουμένως
το KIA Sorento είναι ένα από τα πιο ικανά εκτός δρόμου
αυτοκίνητα, αφού δεν στερείται ούτε πλαισίου τύπου σκάλας, ούτε
κιβωτίου υποπολαπλασιασμου, ενώ τα διπλά ψαλίδια μπροστά και ο άκαμπτος
άξονας πίσω εξασφαλίζουν χώρο για αρκετά μεγάλες διαδρομές στην
ανάρτηση.
Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με την έκδοση TOD (Torque On Demand)
και κυρίως με τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας του συστήματος αυτού.
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
JBK Defender TD5 VNT
|
Η
υπερπλήρωση αποδίδει εξαιρετικά στους κινητήρες diesel και οι
κατασκευαστές τους χρησιμοποιούν ευρέως. Την τελευταία δεκαετία οι
απαιτήσεις για καθαρότερα καυσαέρια και ακόμα περισσότερες επιδόσεις
εξέλιξαν τους στροβιλοσυμπιεστές στα καινούργια μοντέλα αυτοκινήτων.
Δοκιμάζουμε ένα Defender TD5 που φορά στροβιλοσυμπιεστή μεταβλητής
γεωμετρίας από τους JBK.
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
Land Rover TD5 Alive Tuning: Κάνε ένα upload!
|
Ξεπερνώντας
την εποχή των νεάτερνταλ, όπου το tuning σήμαινε Land Rover Tool
No1***, κατσαβίδι και ... πολύ ψάξιμο, πλέον το tuning έχει πολύ...
ηλεκτρόνιο.
Σχεδόν τα πάντα γίνονται με ένα pc. Η ηλεκτρονική διαχείριση καυσίμου
επιτρέπει ακόμα και στους αμύητους με την μηχανολογία, να βάλουν χέρι
στην απόδοση του κινητήρα τους.
Φυσικά μέχρι ένα σημείο. Σημείο όμως που βρίσκεται αρκετά ψηλά από
πλευράς ιπποδύναμης / ροπής κάτι που μπορεί να επιτευχθεί τόσο εύκολα
όσο το πάτημα ενός κουμπιού!
Ένα δύο και ... ανεβάζουμε ένα χάρτη
του καταξιωμένου TD5Alive Tuning στο μοτέρ μας
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
Εξειδικευμένο διαγνωστικό βλαβών και πολυόργανο για Land Rover: Nanocom
|
Παλαιότερα
το «αυτί» του μηχανικού ήταν αρκετό για να διαγνωστεί η βλάβη ή να
καλορυθμιστεί ένα όχημα. Βέβαια αρκετές φορές ο μηχανικός προέκυπτε
κουφός και η χαρά της καθημερινής τριβής με ένα προβληματικό όχημα ήταν
μονόδρομος για τους οδηγούς.
Στη σημερινή εποχή, χιλιάδες ηλεκτρονικά μηνύματα διατρέχουν τους
δρόμους των καλωδίων μέσα στο όχημα με στόχο να ελέγχουν / προσαρμόζουν
/ ρυθμίζουν συνεχώς τα αυτοκίνητα μας. Το αυτί του μηχανικού, σιγά-σιγά
αντικαθίσταται από τα διαγνωστικά OBDII.
Δοκιμάζουμε για εσάς το κορυφαίο διαγνωστικό για Land Rover TD5 Nanocom.
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
|
Βελτίωση: Τοποθέτηση ARB σε Jeep
|
Η
οδήγηση εκτός δρόμου είναι σίγουρα ένας εξαιρετικός τρόπος για να
δραπετεύσει κανείς από την πίεση της ζωής στην πόλη και να απολαύσει
την ομορφιά και το θαύμα της φύσης. Κάποιες φορές όμως όλα
μπορούν να χαλάσουν όταν από απώλεια πρόσφυσης καταλήξουμε σε κόλλημα.
Αυτό μπορεί να συμβεί ακόμα και στις καλύτερες των οικογενειών.
Βρεθήκαμε στο εργαστήριο της Xtreme4X4 για να καταγράψουμε τη
διαδικασία εγκατάστασης ενός μπλοκέ διαφορικού ARB στον πίσω άξονα ενός
Jeep.
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
Tuning: Land Rover Discovery
|
BigFoot!
Βρεθήκαμε στην όμορφη πόλη των Σερρών για να δούμε ένα ξεχωριστό
αυτοκίνητο. Το Bigfoot Discovery του Στέφανου Μπαλικτσή!
Με αγάπη και πολύ προσωπική εργασία ο ιδιοκτήτης, χρησιμοποίησε το
παλιό οικογενειακό Mpi και έκτισε ένα Disco κατά τα αμερικανικά πρότυπα!
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
|
Βελτίωση Sorento: ABS
|
Το Sorento
είναι ένα ιδιαίτερα ικανό όχημα εκτός δρόμου. Έχει αρκετή απόσταση από
το έδαφος, ισχυρό κινητήρα και είναι γεροφτιαγμένο.
Όμως τα ηλεκτρονικά του συστήματα δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν κατά
βούληση και σε οριακές καταστάσεις εκτός δρόμου αυτό δημιουργεί κάποια
θέματα.
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
Οδήγηση στην άμμο με 4Χ4
|
Το
βασικό μυστικό για την οδήγηση στην άμμο με ένα όχημα, είναι η
διατήρηση της ταχύτητας του, με απαλές κινήσεις.
Μια και η τριβή = αντίσταση στην κίνηση, βρίσκεται στα υψηλότερα
επίπεδα που μπορούμε να συναντήσουμε, κάθε προσπάθεια αύξησης της
ταχύτητας είναι δύσκολη, αν όχι ακατόρθωτη και δεν θέλεις με τίποτα να
χάσεις την ορμή σου – ίσως να μην καταφέρεις ποτέ να την αποκτήσεις
ξανά!
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
|
Kinetic Reverse Function Stabilizer System - RFS
|
Τι
είχε κάνει τα Mitsubishi Pajero EVO ακτύπητα στο Dakar 2004;
Στην εποχή μας η μεγάλη ιπποδύναμη είναι ένα θέμα που έχει βρει λύσεις
και δεν είναι πλέον πρόβλημα.
Η τεχνολογία των κινητήρων εσωτερικής καύσης ήδη μπορεί να δώσει
αριθμούς HP που ξεπερνούν τους 260+ στο λίτρο χωρίς την χρήση
υπερσυμπιεστή.
Το μυστικό πλέον βρίσκεται στην μεταφορά αυτής της δύναμης στον δρόμο
και στην περίπτωση του Rally Paris Dakar είναι η ικανότητα του οχήματος
να ξεπερνά τα εμπόδια με την μεγαλύτερη δυνατή άνεση, ταχύτητα και
αξιοπιστία.
Τα Pajero EVO χρησιμοποιούν ένα σύστημα παθητικής ανάρτησης (καθώς τα
ενεργητικά συστήματα δεν επιτρέπονται από τους κανονισμούς της FIA),
που εξελίσσει και κατασκευάζει η αυστραλιανή εταιρία αναρτήσεων Kinetic
από το 1996.
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
Το "καταπληκτικό" LR Discovery
|
|
Ένα από τα καλύτερα τετρακίνητα
οχήματα είναι το Discovery. Στην χώρα
μας, λόγω της υψηλής φορολογίας, ήρθε το πιο παρεξηγημένο αλλά καθόλα
ικανό μοντέλο 2.0 Mpi.
Τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας του, χρησιμοποιήθηκε κυρίως από
«γιάπης»
που είχαν τα χρήματα και θέλανε ένα «μουράτο» τετρακίνητο,
για να
ξεφύγουν από τα γιαπωνέζικα του «σωρού». Τα τελευταία
χρόνια, όμως
αποκτήθηκε από φίλους της τετρακίνησης που γνωρίζοντας την εκτός δρόμου
αξία του, επωφελήθηκαν από την τιμή του, σαν δεύτερο χέρι και απέκτησαν
το καλύτερο οικογενειακό 4Χ4ΧFar!
|
Στα προσεχή άρθρα μας θα ασχοληθούμε με εύκολες, εφικτές και κυρίως
φθηνές προτάσεις βελτίωσης για το Disco.
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
Σύστημα επόπτευσης οπισθοπορείας
|
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΠΙΣΩ (αλλα και αλλού και άλλα)!!!!
Ενα από τα μεγαλύτερα προβλήματα ιδίως των πιό μεγάλων σε μέγεθος 4Χ4 είναι η περιορισμένη ορατότητα κυρίως κατά τη διάρκεια ελιγμών με χρήση της όπισθεν αλλά και ο ακριβής έλεγχος του τί γίνεται εμπρός αλλά και κάτω από το αυτοκίνητο.
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
|
|
|
|
|
|
|