Το
νέο «όπλο» της KTM
Την εμφάνιση του σε επίσημο αγώνα έκανε το νέο «όπλο» της
KTM στα χέρια
του Pujol τόσο στο Rally Τυνησίας όσο και στον αγώνα της Σαρδηνίας.
Σύμφωνα με τις φήμες η νέα Μοτοσυκλέτα κινείται απο έναν κινητήρα 660
κυβικών με άμεσο ψεκασμό με δύναμη που ξεπερνάει τα 70 άλογα και
αρκετές καινοτομίες που εξασφαλίζουν μεταξύ άλλων και αξιοπιστία, ή
οποία απεδείχθη στον τελευταίο αγώνα του ΠΠ.
Σχεδιαστικά η νέα μοτοσυκλέτα παραπέμπει σε ένα πιο μαζεμένο 950-990
Adventure, με πολύ ανανεωμένη αισθητική, νεά μάσκα και fairing με
δυνατά φώτα αλογόνου.
Οι φήμες μιλούν για εξαιρετικά ελαφρύ σύνολο, τουλάχιστον αυτο με το
αγωνιστικό kit, περίπου 150 κιλά άδειο.
Το πλαίσιο είναι εντελώς νέο σε φιλοσοφία για αυτη την κατηγορία,
θυμίζει την αρχιτεκτονική του 990 με χωροδικτύωμα στο πάνω μέρος
στήριξης του κινητήρα.
Οι αναρτήσεις παραμένουν κορυφαίες όπως άλλωστε σε όλα τα μοντέλα της
εταιρείας.
Δεν αποκλείεται να δούμε σύντομα εφαρμογές του νέου κινητήρα και σε
άλλα μοντέλα της εταιρείας, όπως ένα νέο Duke, ενώ ακούγονται φήμες ότι
ο κινητήρας παραγωγής θα παραχθεί στα 690 κυβικά.
|
|
O RC στο τέλος της καριέρας του;
Σύμφωνα με δελτίο τύπου που εκδώθηκε από την αμερικάνικη Suzuki ο
«Βασιλιάς» του AMA Supercross και μοτοκρός Ricky Carmichael
υπέγραψε
συμβόλαιο με την εταιρεία για άλλα τρία έτη.
Εντούτοις, το 2006 θα
είναι και η τελευταία χρονιά πλήρους εμπλοκής του Carmichael.
Απο το
2007 ο Ricky θα εμφανιστεί μόνο σε "επιλεγμένους αγώνες".
|
Κλασσικές λύσεις απο την BMW
Οι τελευταίοι ψίθυροι μιλούν για την δημιουργία ενός "συμβατικου"
Sportbike της BMW. Αυτό σύμφωνα με πληροφορίες ίσως συμπέσει με
ενδεχόμενη εμπλοκή της Βαυαρικής εταιρεία στα MotoGP ή τα SBK το 2007.
Αν και η Bmw έχει αρχίσει πρόσφατα να βελτιώνει την εικόνα της με την
παρουσίαση νέων μοντέλων στην κατηγορία των μεγάλων Sport Bike
πρόκειται μάλλον να τολμήσει περαιτέρω παρουσιάζοντας κατασκευές πιο
“συμβατικής’’ φιλοσοφίας παραγκωνίζοντας τα γνωστά Duolever και
Paralever.
Όσον αφορά στον κινητήρα , κανένας δεν ξέρει ακριβώς τι προγραμματίζει
η εταιρεία , άν και οι νέοι κανονισμοί στα MotoGP ίσως ωθήσουν την
εταιρεία σε πιο επαναστατικές λύσεις, κάτι το οποίο μας έχει συνηθίσει,
όπως ένα τρικύλινδρο εν σειρά.
|
800cc
& MotoGP
Η Ducati έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές του νέου κινητήρα 800cc.
Σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε η Ιταλική φίρμα τα πρώτα τεστ της
νέας μοτοσυκλέτας ήταν πολύ ικανοποιητικές.
Μέχρι στιγμής η Ducati είναι η πρώτη εταιρεία που ανακοινώνει επίσημα
τις εξελίξεις σχετικά με τους νέους κανονισμούς για το 2007.
|
Nεο
Suzuki
Όταν Kawasaki και Suzuki τελείωσαν τη συνεργασία τους στην ανάπτυξη των
μοτοκρός μοντέλων ή Kawasaki αντέδρασε εμφανίζοντας ολοκαίνουργιο MX
στα 250 κυβικά, ενώ Suzuki «αφέθηκε» με το RMZ250 απο την
προηγούμενη
χρονιά.
Η Suzuki χρειάστηκε ένα ακόμη χρόνο για να αναπτύξει ένα
ολοκαινουριο 250. Το πρωτότυπο του 2007 έκανε την παρθενική του
εμφάνιση στο πρωτάθλημα μοτοκρός της Ιαπωνίας στις αρχές του μήνα. Ενώ
Suzuki επίσημα δεν έχει αναγγείλει ότι αυτό το πρωτότυπο θα είναι η
βάση για το μοντέλο παραγωγής του 2007 δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα
είναι.
|
Rallye
Optic2000® 2006
Ολοκληρώθηκε το Optic Rally Τυνησίας του 2006 που διεξήχθη απο
τις
7-17 Απριλίου. Μετα απο 2000 χλμ ειδικών διαδρομών στις ερήμους της
Τυνησίας η KTM απέδειξε την πρωτοκαθεδρία της στους αγώνες Rally
καταλαμβάνοντας τις 7 πρώτες θέσεις και με την επίσημη ομάδα της να
κάνει το 1-2 με το Casteau να τερματίζει μόλις ένα λεπτό πίσω απο το
Pujol ο οποίος συμμετείχε με ένα ολοκαίνουριο 660 ελαφρύτερο και
δυνατότερο. Μεγάλος απών ο Despres απο τον αγώνα λόγω υποχρεώσεων.
Τελικά αποτελέσματα Μοτο
1. I.ESTEVE PUJOL KTM
2. D.CASTEU KTM
3. P-A.ULLEVALSETER KTM
4. J.CZACHOR KTM
5. O.POLLI KTM
6. C.PORTAL KTM
7. L.LAZARD KTM
8. M.VAYSSIE Υamaha
9. C.DECLERCK Yamaha
Στα αυτοκίνητα τα πράγματα μοιράστηκαν αυτή την φορά με πολλές
εκπλήξεις αλλά και εγκαταλείψεις απο τα φαβορί. Ο συνήθης ύποπτος
Peterhansel οδήγησε σταθερά χωρίς λάθη και προβλήματα και τερμάτισε
μπροστά απο το Tuareg του De Villiers δίνοντας ακόμη μια νίκη στην
Mitsubishi. Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η επίδοση της Madalena Antas απο
την Πορτογαλία με ένα ιδιωτικό Nissan Pick up που κατάφερε μια 9η θέση
7 ώρες πίσω απο τον νικητή.
|
Κινέζικο
Grand Prix
Ολοκληρώθηκε με εκπλήξεις ο 4ος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος
ταχύτητας μοτοσυκλετας στην πίστα της Shanghai που φιλοξενεί αγώνα για
δεύτερη φορά.
Οι καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν λίγο τους μηχανικούς των ομάδων στο
σετάριμα των μοτοσυκλετών αφού το ενδεχόμενο βροχής υπήρχε καθ’όλη την
διάρκεια του τριημέρου. Τελικά ο αγώνας έγινε σε στεγνό και χωρίς την
ύπαρξη υγρασίας στην πίστα βοηθώντας τους αναβάτες και σε γρήγορα
γυρολόγια.
Και στις τρείς κατηγορίες οι κάτοχοι της pole position ήταν και οι
νικητές του αγώνα.
Στην μεγάλη κατηγορία νικητής για πρώτη φορά ο Pedrosa που οδήγησε
αλάνθαστα και πολύ μεθοδικά χωρίς να αφήσει κανένα περιθώριο στους
αντιπάλους του. Πίσω του ο ομόσταβλος του Hayden με διαφορά
μεγαλύτερη
του 1,5’’ και τρίτος ο Colin Edwards με την μοναδική Yamaha στο
βάθρο.
Ο «γιατρός» ξεκίνησε 13ος και έφτασε στην μέση του αγώνα
στην 5η θέση
κυνηγώντας το Hopkins με αξιώσεις. 6 γύρους πρίν το τέλος όμως
υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει απο πρόβλημα στα ελαστικά της Michelin.
|
Π
Π Enduro απο το κρύο της Σκανδιναβιας στην ζέστη της Μεσογείου
Μετά τα χιόνια και τον πάγο της Σουηδίος το ΠΠ Enduro μετακόμισε στην
ζέστη και την σκόνη της Πορτογαλίας Guimaraes.
Η εργοστασιακή ομάδα της ΚΤΜ έχοντας ήδη τις πρώτες θέσεις μετά τον
πρώτο γύρο σε όλες τις κατηγορίες, έπρεπε να διασφαλίσει την νίκη
προκειμένου να δημιουργήσει διαφορά βαθμών.
Η πρώτη ημέρα του αγώνα έφερε τα πάνω κάτω με εξαίρεση τον θηριώδη
Βρετανό David Knight που έχει αποδείξει ότι είναι ανίκητος σε όλους
τους αγώνες. Εκπληξη αποτέλεσε η συνολική επίδοση του βετεράνου Stefan
Merriman που ταλαιπωρείται απο ίωση σύμφωνα με δηλώσεις του.
Η δεύτερη μέρα είχε αναμενόμενα αποτελέσματα με έκπληξη την πρώτη
θέση του Johnny Aubert με Yamaha.
|
Αποτελέσματα
1η ΗΜΕΡΑ
Κατηγορία Enduro 1
1. Simone Albergoni (Honda) 38:08.00
2. Ivan Cervantes (KTM) 38:12.90
3. Alessandro Belometti (KTM) 38:50.09
Κατηγορία Enduro 2
1. Stefan Merriman (Yamaha) 37:02.49
2. Mika Ahola (Honda) 37:21.55
3. Samuli Aro (KTM) 37:34.67
Enduro 3 κατηγορία
1. David Knight (KTM) 36:58.88
2. Marko Tarkkala (KTM) 38:17.87
3. Bjorne Carlsson (Husaberg) 38:59.83
2η ΗΜΕΡΑ
Κατηγορία Enduro 1
1. Ivan Cervantes (KTM) 37:38.21
2. Simone Albergoni (Honda) 38:08.64
3. Alessandro Belometti (KTM) 38:29.65
Κατηγορία Enduro 2
1. Johnny Aubert (Yamaha) 36:37.55
2. Mika Ahola (Honda) 37:00.79
3. Stefan Merriman (Yamaha) 37:31.98
Κατηγορία Enduro 3
1. David Knight (KTM) 37:06.68
2. Marko Tarkkala (KTM) 38:24.38
3. Bjorne Carlsson (Husaberg) 38:40.43
Κατηγορία Enduro Junior
1. Joakim Ljunggren (Husaberg) 39:17.18
2. Jake Stapleton (TM) 39:37.65
3. Oriol Mena (Gas Gas) 39:43.09
Φωτογραφίες:
ABC
[Σταμάτης
-DrMel- Μελέτης] |