Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
MotoGP: 16ος Estoril 15/10/2006

Οι Ισπανοί Rookies....
... και ο εμφύλιος της Honda...

Τα πάνω - κάτω ήρθαν στην Πορτογαλία, στον προτελευταίο γύρο στο Estoril, αφού ούτε στα όνειρά μας δεν θα περιμέναμε τέτοια τραγική εξέλιξη!

Μια εξέλιξη που από την μία δείχνει κι επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά την αυθεντικότητα και την τιμή αυτών των αγώνων που δεν παίζονται στα χαρτιά και στις συνεννοήσεις των ομόσταυλων οδηγών.

Από την άλλη, ανέδειξε την αλαζονεία, την βλακεία και την αχαριστία του ισπανού Rookie της χρονιάς Dani Pedrosa που από ένα τραγικό λάθος του, πέφτοντας, παρέσυρε σε ένα χαμένο πρωτάθλημα τον «δικό» του Nicky Hayden και χαρίζοντάς το (ουσιαστικά) στον «αντίπαλο» Valentino Rossi…

Γεγονότα, που επισκίασαν μια πανάξια νίκη του άλλου ισπανού Rookie, του Tony Elias!





Σίγουρα ο Rossi δεν περίμενε τέτοιο δώρο!

Αλλά ούτε και ο συμπαθής Hayden που τόσο προσπάθησε παλικαρίσια όλη τη χρονιά περίμενε να δεχτεί τέτοια -στην κυριολεξία- πισώπλατη μαχαιριά και μάλιστα μέσα από το σπίτι του...

Αλλά ας πάρουμε τα πράματα από την αρχή, έτσι για να δούμε την εξέλιξη των πραγμάτων, που μας έχει παρασύρει.

Η pole position πήγε άνετα στον Ιταλό πρωταθλητή της Yamaha, έχοντας μάλιστα στο πλευρό του τον team mate του στην Camel Yamaha τεξανό Colin Edwards που είχε δηλώσει ξεκάθαρα ότι θα τον βοηθήσει τα μέγιστα στην συλλογή βαθμών.

Όμως, σε καλή φόρμα ήταν και το δίδυμο της Repsol Honda με τον Nicky Hayden αισιόδοξο και 3ο στην εκκίνηση και τον -κακό του δαίμονα- Dani Pedrosa 4o. Πιο πίσω, Casey Stoner (Honda) και John Hopkins (Suzuki) συμπλήρωναν την 6άδα. Ο Loris Capirossi (Ducati) δεν ήταν σε φόρμα, ενώ αντίθετα ο Sete Gibernau (Ducati) διασώθηκε με μια 8η θέση στη σχάρα, πίσω από τον Shinya Nakano που θα αποτελεί παρελθόν πλέον για την Kawasaki του χρόνου.

Ο Marco Melandri (Honda) είχε ένα ξεγυρισμένο highsiding με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο γόνατο, και να ξεκινά πολύ πίσω και πονεμένος.

Έκπληξη η επανεμφάνιση του Αυστραλού Gary McCoy πάνω σε ένα μοντέλο 2007, ένα 800άρι της ILMOR X3 που θέλησε να δοκιμάσει την μελλοντική της μοτοσυκλέτα και παράλληλα να γίνει ορατή από πιθανούς χορηγούς για την επερχόμενη χρονιά. Πάνω στο κατάλευκο 800άρι λοιπόν με το νούμερο «8», ο Gary McCoy κινήθηκε αξιοπρεπώς, βγάζοντας τα συμπεράσματα που ήθελε και δίνοντας βαθμό στην ομάδα του.

Συμμαχία Yamaha
Στα πρωινά warm up ο ισπανός Dani Pedrosa έδειξε τα δόντια του, αλλά τελικά δεν καταλάβαμε το ποιόν θα δάγκωναν...

Θεαματική εκκίνηση με τα Yamaha να κρατούν τις θέσεις τους, τον Rossi να απομακρύνεται αργά, και τον Edwards να προσπαθεί να κρατηθεί μπροστά από τον Pedrosa που πετάχτηκε 3ος στην εκκίνηση. 4ος ο Hayden και από πίσω κακός χαμός με κερδισμένους του Roberts Jr (KR211V), και τον Tony Elias (Honda). Ο Νakano πέφτει μέσα στο χαμό, μας τρομάζει αφού μένει για ώρα ακίνητος, αλλά τελικά την γλιτώνει με μώλωπες. Μόλις που είχε κλείσει ο πρώτος γύρος, ο επιπόλαιος Stoner πέφτει και παρασέρνει τον «ανεβασμένο» Gibernau που τελικά έσπασε το χέρι του! Η γκαντεμιά για τον Ισπανό δυστυχώς συνεχίζεται. Κι αν μια τέτοια λάθος κίνηση του Stoner θα μπορούσε να συγχωρεθεί, η ανάλογη του Dani Pedrosa δεν θα μπορούσε με τίποτα!

Εμφύλιος Honda…
Στον 3ο γύρο, κι ενώ για λίγο ο Pedrosa βρέθηκε 2ος για να τον ξαναπεράσει ο Edwards που έπαιζε σωστά και καθαρά το ρόλο του. Ο αλαζόνας πιτσιρικάς όμως, δεν άφηνε από πίσω του το Kentaky Kid να περάσει, αφού ήταν γρηγορότερο ή τουλάχιστον είχε την πρώτιστη ανάγκη να φύγει μπροστά.
Κι αντί να του παραχωρήσει ευγενικά τη θέση του, του έκανε τη ζωή δύσκολη! Παρόλα αυτά, o Hayden περνάει τον ισπανό θεαματικά και πειστικά για να φύγει μπροστά όπως έπρεπε... Ο Pedrosa δεν μπορούσε να δεχτεί το γεγονός ότι τον προσπέρασε, «μουλάρωσε» αδικαιολόγητα, και λίγο πιο κάτω προσπαθεί να του μπει από εσωτερική εκεί που δεν χωρούσε! Χάνει το μπροστινό, πέφτει, και χτυπάει τον team mate του - team mate να σου πετύχει...- πετώντας και οι δύο στα χώματα!

Dani o ανόητος...
Δεν τραυματίζονται. Ο μεν ισπανός φεύγει με το κεφάλι κάτω, ενώ ο Hayden προσπαθώντας να συνέλθει από το σοκ, αρχίζει να βρίζει θεούς και δαίμονες, ειδικά όταν κατάλαβε ποιος τον έριξε! Ντροπή και κατήφεια στα pits της Honda, κι ο Hayden να ξεσπά σε δικαιολογημένα κλάματα...

Όλοι απορούν με την βλακεία του μικρού, την αμέτρητη αλαζονεία του, το αψυχολόγητο λάθος του! Αντί να υποστηρίξει τον ομόσταυλο, τον στέλνει «εκτός» όχι μόνο αγώνα, αλλά και πρωταθλήματος!

Κάτι τέτοιο συμβαίνει μόνο μια φορά την δεκαετία και όταν παλεύουν και οι δύο με ίδιο κίνητρο! Εδώ, ο εγωκεντρισμός κατέστρεψε το πρωτάθλημα!

Φυσικά δεν μάθαμε, ούτε ποτέ θα μάθουμε τις έγινε μέσα στα box της Repsol Honda, αλλά σίγουρα η κριτική του νεαρού πρέπει να είναι πολύ αυστηρή, τόση που δεν αποκλείεται να χάσει πολλούς χορηγούς, αφού η περιορισμένη συμπάθεια που ούτως ή άλλως είχε από το κόσμο μάλλον εξαφανίστηκε τελείως... Ειλικρινά θα ήθελα να δω πως θα τολμήσει να ξαναντικρύσει τον Hayden και τι θα του απολογηθεί! Αν πάντως του πει: «με έκλεισες», μάλλον ο μικρός είναι για... νοσοκομείο...

H ώρα των outsiders!
Στην επόμενη ευθεία, η ταμπέλα που βγαίνει στον Rossi τα λέει όλα: Hayden Out, Edwards +0,8''.

Από τους -12 στους +13 βρέθηκε ο «γιατρός» που σίγουρα δεν θα περίμενε τέτοια εξέλιξη! Πιο πιθανό θα ήταν να πέσει ο Edwards πάνω στον συμπατριώτη του, παρά ο Pedrosa! Οδηγώντας πλέον χωρίς άγχος, είχε φτάσει στο +1,3'' αλλά δεν μπόρεσε να ξεφύγει.

Ο ισπανός Tony Elias κάνοντας τον αγώνα της ζωής του κι οδηγώντας περισσότερο supermotard είχε πλησιάσει πολύ τον Edwards και στο τέλος τον πέρασε. Εντωμεταξύ ο Roberts Jr. είχε έρθει 4ος, ενώ ο Capirossi έπεφτε την μία θέση πίσω από την άλλη.
Αυτοί οι τέσσερις κάνουν διαφορά με τους υπόλοιπους, πάνω από 15''. Ο Roberts περνάει 3ος, και οι δύο φτάνουν τον Rossi! O Elias μάλιστα κάνει επίδειξη ισχύος προσπερνώντας τον, αλλά στον επόμενο γύρο του ανοίγει να ξαναπεράσει! Φαίνεται πως ο μικρός είχε πολύ περισσότερο μυαλό από τον συμπατριώτη του Pedrosa, και προτίμησε να μην οδηγά υπό την πίεση του ιδιοφυούς ιταλού.

Ο Roberts επιτίθεται στον προτελευταίο γύρο και παίρνει κεφάλι, ενώ ο Rossi μένει για λίγο 3ος! Ο αμερικανός όμως μπερδεύεται νομίζοντας πως ο αγώνας τελείως, και αποσυντονίζεται, αφήνοντας τους Elias και Rossi να βγουν μπροστά στον τελευταίο γύρο.
Η προσφιλής τακτική του Rossi «πιάνει» αφού καταφέρνει και περνάει (από όπου θέλει!) θεαματικά τον Elias στις τελευταίες στροφές. Ο πιτσιρικάς όμως δνε το βάζει κάτω, μένει στον τροχό του, στον αέρα του πρωταθλητή, και βγαίνει στην ευθεία από το slipstreaming δίπλα του! Χρειάστηκε το photofinish για να τον αναδείξει νικητή με 2 χιλιοστά διαφορά! Αλλά και οι 8 βαθμοί που προηγείται ο Rossi δεν είναι και λίγοι!

Ελάχιστα 3ος ο Roberts, ενώ ο Edwards έχασε την ευκαιρία να ανέβει στο βάθρο.

Τρελή χαρά για όλους τους νικητές, αφού ο Elias πετυχαίνει την πρώτη του νίκη στα MotoGP και βάζει τα κλάματα...

Ο Edwards τον χτυπάει στην πλάτη, κι ο Rossi του σκουπίζει τον ιδρώτα... Αυτές είναι σκηνές!
Όλοι μια αγκαλιά! Ποιός ξέρει τι γινότανε την ίδια ώρα στα Paddocks της Honda… Ποιός θα το πίστευε στην ίδια την Honda ότι θα έπαιρνε στο Estoril μια τέτοια πικρή νίκη με τον Elias…

Ο Makoto Tamada παρόλο που δεν θα ανήκει στην Honda Konica Minolta του χρόνου, έκανε τον καλύτερό του αγώνα, τερματίζοντας 5ος αλλά με μεγάλη διαφορά, ενώ πιο πίσω 6ος ένας ακόμη αμερικάνος, ο John Hopkins με την Rizla Suzuki.

Σχετικά καλά τα πήγε ο Carlos Checa (Υamaha) σε μια γνώριμη για αυτόν πίστα, ενώ ο Marco Melandri, παρόλο τον πόνο και μια χωμάτινη βόλτα που έκανε... έκλεισε την 8άδα.

Συναρπαστική η αυλαία!
Η αυλαία θα πέσει στην Valencia σε δύο εβδομάδες και τα σενάρια πολλά...

Ο μόνος τρόπος για να ανακτήσει τον τίτλο ο Hayden είναι να κερδίσει με τρίτο τουλάχιστον τον Rossi, δηλαδή να μπει ανάμεσά τους ένας οδηγός...

Ποιός;
Ο Pedrosa; Μήπως του το χρωστάει; Ή θα του την κάνει και πάλι;

Όλα παίζονται... Το σίγουρο είναι ότι επί ισπανικού εδάφους ο Pedrosa θα έχει προβάδισμα -αν δεν έχει ακόμη απολυθεί- και οφείλει να στηρίξει το παιχνίδι της ομάδας.
Και σίγουρα, κι ο Elias έχει γράψει ώρες εκεί, όπως και ο Capirossi που σίγουρα θα ανακάμψει... Για να μην μιλήσουμε για τον Melandri τον Roberts που δήλωσε ότι μπορεί να νικήσει!

Πολλοί λοιπόν οι ρυθμιστές, αλλά ένα είναι σίγουρο...

Ο Rossi πλέον έχει το προβάδισμα αλλά και το άγχος, ενώ ο Hayden θα τα παίξει όλα για όλα και ότι γίνει... Δεν έχει άλλη επιλογή!
Και τελικά, ίσως γίνει αυτό που είχε πει στην Ιαπωνία ο πολυπρωταθλητής «γιατρός»: Ο τίτλος θα κριθεί στην τελευταία στροφή, στον τελευταίο γύρο, στον τελευταίο αγώνα της σεζόν...

Λέτε να έχει δίκιο;

Αποτελέσματα
1 Toni ELIAS - Fortuna HONDA
2 Valentino ROSSI  - Camel Yamaha Team
3 Kenny ROBERTS Jr  - Team Roberts KR211V
4 Colin EDWARDS - Camel Yamaha Team
5 Makoto TAMADA - Konica Minolta HONDA
6 John HOPKINS - Rizla MotoGP SUZUKI
7 Carlos CHECA - Tech 3 YAMAHA
8 Marco MELANDRI - Fortuna HONDA
9 Chris VERMEULEN -Rizla MotoGP SUZUKI
10 Randy DE PUNIET - Racing Team KAWASAKI

Βαθμολογία Moto GP
1. ROSSI 244
2. HAYDEN 236
3. MELANDRI 217
4. CAPIROSSI 209
5. PEDROSA 202
6. ROBERTS Jr 126
7. STONER 119
8. EDWARDS 117
9. HOPKINS 111
10. ELIAS 106

Για την μικρή κατηγορία των 125, ο πρωταθλητής Alvaro Bautista (Aprilia) είχε μια θεαματική επικράτηση με μεγάλη διαφορά, ενώ ο ομόσταυλός του Hector Faubel άφησε οριακά 3ο τον Mika Kallio (KTM).

Στα 250 κατάφερε και κέρδισε τον ήδη πρωταθλητή ενώ στα 250 ο Andrea Dovizioso (Honda) πέτυχε μια πειστική νίκη μπροστά από τον ιάπωνα Hirosi Aoyama (KTM), ενώ 3ος ήταν και πάλι ο εντυπωσιακός Alex De Angelis (Aprilia).

Ο Roberto Locatelli (Aprilia) κρατούσε για ώρα το προβάδισμα, μένοντας τελικά 4ος, ενώ αρκετά πιο πίσω ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Jorge Lorentzo (Aprilia) είδε την διαφορά του να μειώνεται επικίνδυνα στους 13 βαθμούς πριν τον τελευταίο αγώνα.

Βαθμολογία GP 250
1 LORENZO 276
2 DOVIZIOSO 263
3 DE ANGELIS 203
4 AOYAMA H. 193
5 LOCATELLI 171
6 TAKAHASHI 156

Βαθμολογία GP 125
1 BAUTISTA 325
2 KALLIO 242
3 PASINI A 185
4 FAUBEL 172
5 GADEA 144
6 PESEK 143

Κείμενο: [Δημήτρης -DOC- Αθανασουλόπουλος]
Φωτογραφίες: Fortuna Racing





More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.041094 seconds. ]