Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

PININ εφ'ολης της ύλης

Δημοσίευσηαπό xontros » 29 Μαρ 2005, 07:51

Τς τς τς, ακόμα και το manual χαλασμένο είναι :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

PDF file manual transmission

Δημοσίευσηαπό PININ_on_the_rocks » 29 Μαρ 2005, 14:23

Άβαταρ μέλους
PININ_on_the_rocks
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Μαρ 2005, 17:31
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 29 Μαρ 2005, 17:20

Ωραίο σύστημα, δε λέω, αλλά σίγουρα μπορεί να είναι μόνο πισωκούνα???
Βέβαια εσείς ξέρετε καλύτερα :oops: :oops: :oops:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 29 Μαρ 2005, 17:49

xontros έγραψε:Ωραίο σύστημα, δε λέω, αλλά σίγουρα μπορεί να είναι μόνο πισωκούνα???
Βέβαια εσείς ξέρετε καλύτερα :oops: :oops: :oops:

Ααααααα !!!!!! Ώστε γι'αυτό έχει δύο λεβιέδες το αυτοκίνητό μου;;;;;;
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 29 Μαρ 2005, 18:21

xontros έγραψε:Ωραίο σύστημα, δε λέω, αλλά σίγουρα μπορεί να είναι μόνο πισωκούνα???
Βέβαια εσείς ξέρετε καλύτερα :oops: :oops: :oops:

Βρε συνονόματε μην μη θες να σε μετονομάσουμε σε Θωμά και μάλιστα άπιστο!!!
Εδώ βλέπεις τον λύκο εσύ ψάχνεις τον ντορό του? :roll: :roll: :o :o
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό xontros » 29 Μαρ 2005, 20:50

Τελοσπάντων, ας το πιστέψω... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Μπήκε και στο 3πορτο αυτό το σύστημα? Ή δεν χώραγε???
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό michailbm » 29 Μαρ 2005, 21:06

xontros έγραψε:Τελοσπάντων, ας το πιστέψω... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Μπήκε και στο 3πορτο αυτό το σύστημα? Ή δεν χώραγε???

Ασε το 3πορτο Πινιν και πες μας εσυ εβαλες στο βιταρακι τετρακινηση που να μην σπαει ???? :lol: :twisted: :lol: :twisted: :lol: :twisted: :lol: :twisted:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό xontros » 29 Μαρ 2005, 21:31

Ακόμα είναι 3WD :oops: :oops: :oops: Έχω ένα καλό σχέδιο στο μυαλό μου για να γλυτώσω για πολύ καιρό από τα διαιρούμενα ημιαξόνια, αλλά χρειάζομαι ώρα, χρήμα και καλό μηχανουργείο 8)
Άσε που έχω πέσει και σε πολυάσχολο :clubbed: συνεργείο...
Ακούς εσύ εκεί πάνω :director:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό michailbm » 29 Μαρ 2005, 21:43

Όταν είχα το JLX το βιταρακι του είχα κάνει τα όσα δεν βάζει ο νους σου αλλά πες από τύχη πες από ικανότητα δεν μου έσπασε ποτέ εκτός από δυο φορές άλλαγμα μπιλιοφόρων λογο σχισίματος φούσκας και αμέλειας δικιάς μου να τις αλλάξω!!!! :!:
:wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 30 Μαρ 2005, 02:48

Ορισμένα πράγματα είναι απλά και το Pinin είναι και θα παραμένει ένα Ιταλικό έκτρωμα του Pinifarina !!! :P . Το γεγονός ότι το κακόμοιρο το JLX δεν έσπαγε με τίποτα είναι δείγμα της αντοχής που έχουν τα γνήσια Ιαπωνικά αυτοκίνητα !!! . :P
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό michailbm » 30 Μαρ 2005, 08:07

mprizolas έγραψε:Ορισμένα πράγματα είναι απλά και το Pinin είναι και θα παραμένει ένα Ιταλικό έκτρωμα του Pinifarina !!! :P . Το γεγονός ότι το κακόμοιρο το JLX δεν έσπαγε με τίποτα είναι δείγμα της αντοχής που έχουν τα γνήσια Ιαπωνικά αυτοκίνητα !!! . :P


Όχι και γνήσια γιαλαντζή και μάλιστα Ισπανικά !!!!:evil: :razz: :razz: :razz: :razz:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό xontros » 31 Μαρ 2005, 00:07

michailbm έγραψε:Όταν είχα το JLX το βιταρακι του είχα κάνει τα όσα δεν βάζει ο νους σου αλλά πες από τύχη πες από ικανότητα δεν μου έσπασε ποτέ εκτός από δυο φορές άλλαγμα μπιλιοφόρων λογο σχισίματος φούσκας και αμέλειας δικιάς μου να τις αλλάξω!!!! :!:
:wink: :wink: :wink:

Όταν δεν έχεις πειράξει την ανάρτηση, πολύ δύσκολα έχεις προβλήματα, ακόμα και στα Ισπανικά Vitara... Στη φάση όμως που από εκεί που ένας μπροστινός τροχός βρίσκεται στον αέρα (ή στο χιόνι), έχει πάρει όλες τις στροφές που μπορεί, και το ημιαξόνιο έχει κρεμάσει παραπάνω από το όριο του λόγω μακρύτερου αμορτισέρ και του σκληρότερου ελατηρίου με προσθήκη που ζορίζει το ψαλίδι όσο μπορεί, ξαφνικά ο τροχός βρίσκει πρόσφυση και πρέπει να σταματήσει εντελώς να κινήται, πολλά μπορούν να συμβούν :twisted:
Το JLX είναι απλά το επίπεδο εξοπλισμού (πιο πλούσιο από το JX), και δεν σημαίνει τίποτα περισσότερο. Από το άλλαγμα των μπιλιοφόρων που λες, ειδικά εάν μιλάς για δεξί εσωτερικό, σημαίνει ότι είχες Γιαπωνέζικο, γιατί στα Ισπανικά δεν αλλάζουν. Επίσης, τα Ισπανικά ημιαξόνια δεν έχουν καν μπιλιοφόρο εκεί, αλλά ένα "τρίχαλο" με ρουλεμάν που δεν έχει την ευλυγισία του μπιλιοφόρου :evil:, αλλά όμως είναι πιο χοντρά και έχουν 26 δόντια αντί για 22 :P
Όσο για την ικανότητα που ανέφερες, πίστεψέ με είναι πιο δύσκολο να το σπάσεις από το να το γλύτώσεις :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό michailbm » 31 Μαρ 2005, 08:13

Όταν δεν έχεις πειράξει την ανάρτηση, πολύ δύσκολα έχεις προβλήματα, ακόμα και στα Ισπανικά Vitara... Στη φάση όμως που από εκεί που ένας μπροστινός τροχός βρίσκεται στον αέρα (ή στο χιόνι), έχει πάρει όλες τις στροφές που μπορεί, και το ημιαξόνιο έχει κρεμάσει παραπάνω από το όριο του λόγω μακρύτερου αμορτισέρ και του σκληρότερου ελατηρίου με προσθήκη που ζορίζει το ψαλίδι όσο μπορεί, ξαφνικά ο τροχός βρίσκει πρόσφυση και πρέπει να σταματήσει εντελώς να κινήται, πολλά μπορούν να συμβούν

Συνφωνω απολυτα!
Το JLX είναι απλά το επίπεδο εξοπλισμού (πιο πλούσιο από το JX), και δεν σημαίνει τίποτα περισσότερο.

Ετσι ειναι εκτος απο τις αυτοματες πλυμνες και τους μπιλιοφορους που τα JX δεν εχουν! (για μοντελα 1996 και μετα) Αααα και 16βαλιδο μοτερ !
Όσο για την ικανότητα που ανέφερες, πίστεψέ με είναι πιο δύσκολο να το σπάσεις από το να το γλύτώσεις

Οταν κατι ξερεις που ποναει πρατεις αναλογως!
:wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό PININ » 31 Μαρ 2005, 09:27

Ξέρει κανενας που μπορω να βρω προστατευτικη ποδια για PININ για το μεσαίο διαφορικο και το κιβωτιο ταχυτητων?
PININ
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 29 Ιαν 2004, 16:39
Τοποθεσία: Αθήνα - Βοτανικός

Δημοσίευσηαπό xontros » 31 Μαρ 2005, 15:25

michailbm έγραψε: Ετσι ειναι εκτος απο τις αυτοματες πλυμνες και τους μπιλιοφορους που τα JX δεν εχουν! (για μοντελα 1996 και μετα) Αααα και 16βαλιδο μοτερ !

Για τις πλύμνες έχεις δίκιο, άλλα JX έχουν χειροκίνητες και άλλα έχουν σταθερές, αλλά για το μοτέρ κάνεις λάθος, παραλίγο να αγόραζα ένα μακρύ 8v JLX...
Για τους μπιλιοφόρους, τί ακριβώς εννοείς ότι δεν έχουν?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης