Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

υπολοιπομενα απο quad αγγελιες

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 08 Αύγ 2005, 21:24

O kfx έχει δίκιο για το θέμα του οικονομικού. Τα δίνεις 1 φορά "χοντρά" και μετά εάν θες προσθέτης και κανένα μπιχλιμπίδι! ::D ::wink: Τα 3000 είναι "λίγα" για quad ::roll: .
Θα σου πρότεινα, να περιμένης να ανέβει η ..... "στάθμη" του κουμπαρά και να πάρεις κάτι καλό. ::!:
kfx τα Banshee που ακούω να είναι "for sale" αυτή τι στιγμή είναι 4, αλλά κανένα κοντά στα 3000-3500. Υπάρχει ένα του '87 "J-arm" 4500 ευρώ, ένα του '92 5000 ευρώ με ΠΙΝΑΚΙΔΑ, ένα του '00 5000 ευρώ και ένα του '04 για 6000 ευρώ. '87, '92 kai '00 φοράνε εξατμίσης.

Καλές βουτιές...
Μichael S. :angel12: + :angel12:
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Μπάτσοι, ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ, δολοφόνοι !!!

Δημοσίευσηαπό geco » 09 Αύγ 2005, 10:27

Εγώ γουρουνάς δεν είμαι,

και από ότι βλέπω δεν πρόκειται να γίνω εκτός κι αν μου πέσουνε ξαφνικά πολλά λεφτά στα χέρια και αποφασίσω να να συμπεριλάβω και γουρούνι στο στόλο των οχημάτων μου!

Παρακολουθόντας όμως με προσοχή τους αγώνες (γουρουνομαχίες) στην Τεραντούρα και τις σχετικές θεματικές ενότητες διαπιστώνω ότι :

α. Τα δίχρονα ..μάνε και δέρνουνε από γκάζι !
Βλέποντας τα μικρά 200ράκια (Blaster νομίζω) να κατατροπώνουν
με άνεση οχήματα διπλάσιου κυβισμού εντυπωσιάστηκα! Και δεν συζητώ
τι έπαθα βλέποντας τα Banshee!

β. Δεν είναι σύμπτωση που υπάρχουν φανατικοί 2χρονάκηδες
(π.χ. Μιχάλης) !
Εάν δεν είσαι adrenaline junkie σίγουρα γίνεσαι όταν διαπιστώσεις ότι
"ξεσκίζεις" ότι κινείται στον δρόμο και εκτός αυτού!

γ. Τα δίχρονα έχουν απλότητα κατασκευής, λίγα κινούμενα μέρη,
μικρότερο βάρος, βελτιώνονται πολύ πιό εύκολα και επισκευάζονται το
ίδιο εύκολα!

δ. Τα 5.000 Ευρώ δεν είναι πολύ μεγάλο ποσό (γιά κάτι καλό) την στιγμή
που κυκλοφορούν γουρούνια με 15.000 !!! (Γειά σου Denis !)
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: Μπάτσοι, ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ, δολοφόνοι !!!

Δημοσίευσηαπό markd » 09 Αύγ 2005, 10:41

geco έγραψε:Εγώ γουρουνάς δεν είμαι,

και από ότι βλέπω δεν πρόκειται να γίνω εκτός κι αν μου πέσουνε ξαφνικά πολλά λεφτά στα χέρια και αποφασίσω να να συμπεριλάβω και γουρούνι στο στόλο των οχημάτων μου!

Παρακολουθόντας όμως με προσοχή τους αγώνες (γουρουνομαχίες) στην Τεραντούρα και τις σχετικές θεματικές ενότητες διαπιστώνω ότι :

α. Τα δίχρονα ..μάνε και δέρνουνε από γκάζι !
Βλέποντας τα μικρά 200ράκια (Blaster νομίζω) να κατατροπώνουν
με άνεση οχήματα διπλάσιου κυβισμού εντυπωσιάστηκα! Και δεν συζητώ
τι έπαθα βλέποντας τα Banshee!

β. Δεν είναι σύμπτωση που υπάρχουν φανατικοί 2χρονάκηδες
(π.χ. Μιχάλης) !
Εάν δεν είσαι adrenaline junkie σίγουρα γίνεσαι όταν διαπιστώσεις ότι
"ξεσκίζεις" ότι κινείται στον δρόμο και εκτός αυτού!

γ. Τα δίχρονα έχουν απλότητα κατασκευής, λίγα κινούμενα μέρη,
μικρότερο βάρος, βελτιώνονται πολύ πιό εύκολα και επισκευάζονται το
ίδιο εύκολα!

δ. Τα 5.000 Ευρώ δεν είναι πολύ μεγάλο ποσό (γιά κάτι καλό) την στιγμή
που κυκλοφορούν γουρούνια με 15.000 !!! (Γειά σου Denis !)


Τα δίχρονα όσο και να τα προσέχεις δεν γλιτώνεις πιστόνι ελατήρια, το τετράχρονο όμως με λίγη προσοχή το έχεις μία ζωή, χωρίς σοβαρές ζημιές.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Σπάνε ωρέ τα Quad ?

Δημοσίευσηαπό geco » 09 Αύγ 2005, 11:03

Φίλε markd,

Δεν γνωρίζω την εμπειρία σου! Θα μου επιτρέψεις όμως να έχω τις επιφυλάξεις μου γιά το "απόλυτο" της δήλωσής σου! (Ότι και να κάνεις ΔΕΝ γλυτώνεις τα κυλινδροπίστονα ... )!

Επειδή μέχρι σήμερα είχα πάνω από 20 μοτό (Εντούρο+μοτοκρός) από τα οποία τα περισσότερα δίχρονα και κανένα δεν "κόλλησε" ή έσπασε στα χέρια μου κάτι δεν μου λές καλά !

Ή μάλλον υπερβάλεις αφού τα quad δεν έχουν καμμιά διαφορετική τεχνολογία από τα άλλα μηχανάκια που ξέρουμε!

Τώρα άν τα "παρασκαλίζουνε" ή άν τα "σκίζουνε" στο γκάζι ή βάζουνε λάθος μίγματα λαδιού-βενζίνης ή τα κακοσυντηρούνε-κακορυθμίζουνε ή όλα αυτά μαζί τότε όλα μπορούν να συμβούν!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 09 Αύγ 2005, 14:09

O geco τα λέει πολλυ σωστά! :salute:
Πιστόνι - ελατήρια θα τα πληρώσεις θες δε θες αν το κυνηγάς και νομίζω πως μπορεί να στο επιβεβαιώσει και ο Alexandros. Βέβαια αυτά τα quad που συζητάμε είναι σχεδόν όλα performance quads και το manual του κατασκευαστή δίνει κάποιες "ώρες" ή "τεπόζιτα" για το πιστόνι-ελατήρια. Είμαστε ίσως η μόνη χώρα που οι ιδιοκτήτες των μηχανών cross-enduro και quad, έχουν την απαiτηση να δουλεύουν τα "μηχανάκια" μας χωρίς 1 ευρώ για συντήρηση-αναβάθμιση. Πάρε για παράδειγμα της πρώτες γουρούνες Kawasaki Te-cate. To να αλλάξεις πιστόνι ήταν κάτι σαν αμαρτία! :eeeek: Έπρεπε ΠΡΩΤΑ να κολλήσει, να καταστραφεί το Nicasyl και μετά να μπεί ένα καινούργιο πιστονάκι απο το μάστορα!!!::evil:
Οι ζημιές είναι στο πρόγραμμα ΟΤΙ quad και αν πάρεις με τη μόνη διαφορά πως στα "μεγάλα" quad είναι σαφώς ποιό "μεγάλο" το κουστούμι. Το + των 2 stroke είναι πως με πολύ λίγα, -ΣΩΣΤΑ- όμως εργαλεία και κάποιες γνώσεις μπορείς να γλυτώσεις πολλά $$$$$$$$$ που θα σου "έπαιρναν" στα συνεργεία.
Το "σκάλισμα" και το "τέντωμα"-"σκίσιμο" :deathlyobsessed: είναι ανάλογα με τα γούστα του εκάστοτε αφεντικού :eeeeek: και έχει πάντα ως αποτέλεσμα την :explosivesmile: του κινητήρα :badairday: σε κάποια χρονική περίοδο.
Εάν δεν στρώνεις-συντηρείς σωστά το "παιχνίδi" σου μην περιμένεις να παίζεις πολύ ή να είναι ο κουμπαράς γεμάτος! :baaaby:
Τέλος, το αν θα πάρεις 2-stroke ή 4-stroke έχει να κάνει με το πόσο χρόνο μπορείς να διαθέσεις για να μάθεις τα quad απο κοντά εσύ και όχι ο μηχανικός σου.

SPEED KILLS!!!
live forever
Ride a 4-stroke ...... ::twisted:

Michael S. :angel12: + :angel12:
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό markd » 09 Αύγ 2005, 14:31

Έχω ασχοληθεί εντατικά με το mx περίπου 10 χρόνια.
Δεν ήμουν top οδηγός, αλλά ούτε και κουλός.
Από αυτήν την εμπειρία μου έμαθα ότι κάθε 40 ώρες θέλεις ελατήρια και καθε 120 ώρες πιστόνι (για δίχρονο μιλαμε). Για 10 χρόνια δεν μου είχε κολήσει ποτέ μηχανακι.
Την αλλαγή των ανταλλακτικών την έκανα μόνος μου.
Τώρα στα τετράχρονα (αν και δεν έχω ασχοληθεί και πολύ) δεν νομίζω να αλλάζεις τόσο συχνά πιστόνι και ελατήρια.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 09 Αύγ 2005, 19:06

Τι συζητάμε τότε :!:
Αφού έχεις την εμπειρία :) και γνώσης απο 2-stroke :razz: είσαι "δικός μας"!:wink:
'Ενα μεγάλο (-) των 4-stroke είναι το κόστος τις βελτίωσης $$$.
Ενώ στο 2-stroke με μια εξάτμηση είσαι κιόλας μπροστά...
Φαντάσου τα quad τις κατηγορίας FUN στα 200cc 2-stroke και 250cc 4-stroke.
Tα Kymco είναι φτιαγμένα::roll: .... τέρμα:eeeek: ! και τα Blaster είναι τόσω Ν ::| που δεν έχουν ούτε τελικό::( ! ??? και στο τέλος περνάνε τα Blaster! :8: Αny comments!? ::twisted:

Michael S.:angel12: + :angel12:
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό markd » 09 Αύγ 2005, 20:14

4-stroke=tampones έγραψε:Τι συζητάμε τότε :!:
Αφού έχεις την εμπειρία :) και γνώσης απο 2-stroke :razz: είσαι "δικός μας"!:wink:
'Ενα μεγάλο (-) των 4-stroke είναι το κόστος τις βελτίωσης $$$.
Ενώ στο 2-stroke με μια εξάτμηση είσαι κιόλας μπροστά...
Φαντάσου τα quad τις κατηγορίας FUN στα 200cc 2-stroke και 250cc 4-stroke.
Tα Kymco είναι φτιαγμένα::roll: .... τέρμα:eeeek: ! και τα Blaster είναι τόσω Ν ::| που δεν έχουν ούτε τελικό::( ! ??? και στο τέλος περνάνε τα Blaster! :8: Αny comments!? ::twisted:

Michael S.:angel12: + :angel12:


Σε ένα YFZ 450 τι να βελτιώσεις ως προς τον κινητήρα;
Πρώτα μαθαίνεις να το πηγαίνεις τέρμα (αν μπορέσεις) και μετά αν δεν σε φτάνει το γκάζι αρχίζεις τις σκέψεις. Άσε που υπάρχει και το 660 (700 τωρα πιά)
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 10 Αύγ 2005, 03:57

Το 660 και 700 είναι ποιό αργά quad απο το 450! Αλλά γιατί φτασαμε ως το 450 :-s !??? 14.200ευρω[-X ΥΑΜΑΗΑ, 10.000 =; παραεισαγωγής . Αν βγάλεις τα δυο κίτρινα (limited) που είναι τις αντιπροσωπείας, έχω δεί με τα μάτια μου άλλα πέντε. Τα τέσσερα δεν είναι απο ΥΑΜΑΗΑ για το άλλο δεν γνωρίζω.
Το 450 είναι δύναμη αλλά έχει με το καλημέρα 10.000 + και ένα Banshee το βρίσκεις απο 3.500 εώς 6.000 ανάλωγα τι χρονιά.
Μετά με 1.000~1.500 ευρω μπορείς να αρχίσεις τις πτήσης-party. :occasion9: :occasion6: :occasion7:
Αν βέβαια κέρδιζα το ΤΖΑΚ-ΠΟΤ (λέμε τώρα), θα αγόραζα όλα τα Βanshee απο το 87 ως σήμερα! Sorry αλλά τετράχρονο δεν θα έπερνα ΠΟΤΕ._ Είμαι τις σχολής του ... "αν δεν ακούγεται και δεν βρομάει, .... δεν καβαλάω"! Δεν υπάρχει άλλο quad που να πέρνει "πείραγμα" όσω το Βanshee. :ky:
Βρές τετράχρονο με 7.000 και 8.000 που να πηγάνει σαν Βanshee και εγώ θα το .... γυρίσω! :shocked!:
Όσο για τις αναρτήσης που είναι απαρχαιωμένες, είδαμε και του Raptor 350,660 kai 700!!!?
Ώρα για νάνι τώρα..... καλημέρα.

Μichael S. :angel12: + :angel12:
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό markd » 10 Αύγ 2005, 07:44

4-stroke=tampones έγραψε:Το 660 και 700 είναι ποιό αργά quad απο το 450! Αλλά γιατί φτασαμε ως το 450 :-s !??? 14.200ευρω[-X ΥΑΜΑΗΑ, 10.000 =; παραεισαγωγής . Αν βγάλεις τα δυο κίτρινα (limited) που είναι τις αντιπροσωπείας, έχω δεί με τα μάτια μου άλλα πέντε. Τα τέσσερα δεν είναι απο ΥΑΜΑΗΑ για το άλλο δεν γνωρίζω.
Το 450 είναι δύναμη αλλά έχει με το καλημέρα 10.000 + και ένα Banshee το βρίσκεις απο 3.500 εώς 6.000 ανάλωγα τι χρονιά.
Μετά με 1.000~1.500 ευρω μπορείς να αρχίσεις τις πτήσης-party. :occasion9: :occasion6: :occasion7:
Αν βέβαια κέρδιζα το ΤΖΑΚ-ΠΟΤ (λέμε τώρα), θα αγόραζα όλα τα Βanshee απο το 87 ως σήμερα! Sorry αλλά τετράχρονο δεν θα έπερνα ΠΟΤΕ._ Είμαι τις σχολής του ... "αν δεν ακούγεται και δεν βρομάει, .... δεν καβαλάω"! Δεν υπάρχει άλλο quad που να πέρνει "πείραγμα" όσω το Βanshee. :ky:
Βρές τετράχρονο με 7.000 και 8.000 που να πηγάνει σαν Βanshee και εγώ θα το .... γυρίσω! :shocked!:
Όσο για τις αναρτήσης που είναι απαρχαιωμένες, είδαμε και του Raptor 350,660 kai 700!!!?
Ώρα για νάνι τώρα..... καλημέρα.

Μichael S. :angel12: + :angel12:


Τα yamaha τα ανέφερα ώς παράδειγμα.
Κι εγώ της ίδιας σχολής είμαι αλλά έχω βαρεθεί να αλλάζω πιστόνια.
Γιαυτό και το γυρίζω στο τετράχρονο.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 10 Αύγ 2005, 08:44

4-stroke=tampones έγραψε: Πάρε για παράδειγμα της πρώτες γουρούνες Kawasaki Te-cate. To να αλλάξεις πιστόνι ήταν κάτι σαν αμαρτία! :eeeek: Έπρεπε ΠΡΩΤΑ να κολλήσει, να καταστραφεί το Nicasyl και μετά να μπεί ένα καινούργιο πιστονάκι απο το μάστορα!!!::evil:


Ποτέ. Εγώ το άλλαζα σύμφωνα με το manual. :razz:

Δίχρονα και 16χρονος χώρις τις παραμικρές μηχανικές γνώσεις ήταν καταστροφικός συνδιασμός. ΟΛΑ τα δίχρονα που είχα μου κόλησαν και από όλα έπεσα (καλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα)
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Nick » 10 Αύγ 2005, 09:08

Υποψήφιε γουρουνάκια,

Σωστά όλα και έχεις την εμπειρία για να έχεις και την κατάλληλη άποψη, αλλά πριν γυρίσεις γιατί δεν κάνεις test drive σε 2-stroke & 4-stoke!

Έχω καβαλήσει αρκετές γουρούνες δεν θα έλεγα ότι έχω τρελή εμπειρία και σίγουρα δεν είμαι μηχανικός για αυτό και όταν ήρθε judgment day πήρα kfx-400( απίστευτο γουρουνάκι!) Το πούλησα και να σου πω την αλήθεια δεν έπρεπε, τουλάχιστον το χαίρεται κάποιος και δεν είναι κλειδωμένο σε κάποιο γκαράζ.

Αλλά να σε ρωτήσω κάτι? ΕΧΕΙΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ BANSHEE?? ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ.

Έχω φίλο τον 4-stroke=tampons και τον Πέρι και όποτε παίρνω βόλτες τα γουρουνάκια τους μετά κάνω σαν μικρό παιδί που του πήραν το γλειφιτζούρι!!
Καλώ το KFX μοντέρνο αλλά εδώ θα πρέπει να πω ότι η γρια κότα έχει το ….

By the way, μία μικρή αποκάλυψη μίας και κάνουμε chat ετοιμάζω με της γνώσεις και την πολύτιμη εμπειρία του Μιχάλη και εγώ ένα 2-stroke blaster.

Pimp my ride Mike
Άβαταρ μέλους
Nick
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 31 Μάιος 2005, 13:29
Τοποθεσία: Mars

Δημοσίευσηαπό markd » 10 Αύγ 2005, 09:34

Nick έγραψε:Υποψήφιε γουρουνάκια,

Σωστά όλα και έχεις την εμπειρία για να έχεις και την κατάλληλη άποψη, αλλά πριν γυρίσεις γιατί δεν κάνεις test drive σε 2-stroke & 4-stoke!

Έχω καβαλήσει αρκετές γουρούνες δεν θα έλεγα ότι έχω τρελή εμπειρία και σίγουρα δεν είμαι μηχανικός για αυτό και όταν ήρθε judgment day πήρα kfx-400( απίστευτο γουρουνάκι!) Το πούλησα και να σου πω την αλήθεια δεν έπρεπε, τουλάχιστον το χαίρεται κάποιος και δεν είναι κλειδωμένο σε κάποιο γκαράζ.

Αλλά να σε ρωτήσω κάτι? ΕΧΕΙΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ BANSHEE?? ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ.

Έχω φίλο τον 4-stroke=tampons και τον Πέρι και όποτε παίρνω βόλτες τα γουρουνάκια τους μετά κάνω σαν μικρό παιδί που του πήραν το γλειφιτζούρι!!
Καλώ το KFX μοντέρνο αλλά εδώ θα πρέπει να πω ότι η γρια κότα έχει το ….

By the way, μία μικρή αποκάλυψη μίας και κάνουμε chat ετοιμάζω με της γνώσεις και την πολύτιμη εμπειρία του Μιχάλη και εγώ ένα 2-stroke blaster.

Pimp my ride Mike



Έχω αποφασίσει για τετράχρονο όχι λόγω γκαζιού, αλλά μεγαλύτερης διάρκειας ζωής χωρίς ζημιές.
Τώρα πιά είμαι σε ηλικία τετράχρονου.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 10 Αύγ 2005, 21:46

Οk then!
Now it's crystal clear! :thumbleft:
Να γνωρίζεις όμως πως δύσκολα θα βρείς κάτι στα 6.500 ευρώ και κάτω, που να είναι και σύγχρονo και 4-stroke ::? ! Δες στο http://www.bikerstore.gr/ . Έχει δυο LTZ400 ένα '04 και ένα '05. Είναι το ίδιο quad ακριβώς με το Kawasaki KFX400 αλλά σε άλλα χρώματα και λέγεται SUZUKI. Είναι-ήταν συνεργασία των δύο "μεγάλων". Νομίζω τα ζητάει κάπου στα 7.000~8.000. Το κίτρινο είναι το '05 και κατα τη γνώμη μου είναι το μόνο που αξίζει λόγο αναρτήσεων. Όχι πως το άλλο δεν λέει, μιάς και έχει κάτι πραγματάκια πάνω του (nerf bars-bumper), αλλά είναι μια απο τα ίδια με τα KFX400 που μπορεί να βρείς και σε Aθήνα.
Καλό "κυνήγι" και αν ακούσω τίποτα θα σφυρίξω .... κλέφτικα! :salute:

Michael S. :angel12: + :angel12:
Τελευταία επεξεργασία από 4-stroke=tampones και 20 Νοέμ 2005, 23:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό markd » 10 Αύγ 2005, 22:09

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες