O geco τα λέει πολλυ σωστά!
Πιστόνι - ελατήρια θα τα πληρώσεις θες δε θες αν το κυνηγάς και νομίζω πως μπορεί να στο επιβεβαιώσει και ο Alexandros. Βέβαια αυτά τα quad που συζητάμε είναι σχεδόν όλα performance quads και το manual του κατασκευαστή δίνει κάποιες "ώρες" ή "τεπόζιτα" για το πιστόνι-ελατήρια. Είμαστε ίσως η μόνη χώρα που οι ιδιοκτήτες των μηχανών cross-enduro και quad, έχουν την απαiτηση να δουλεύουν τα "μηχανάκια" μας χωρίς 1 ευρώ για συντήρηση-αναβάθμιση. Πάρε για παράδειγμα της πρώτες γουρούνες Kawasaki Te-cate. To να αλλάξεις πιστόνι ήταν κάτι σαν αμαρτία!
Έπρεπε ΠΡΩΤΑ να κολλήσει, να καταστραφεί το Nicasyl και μετά να μπεί ένα καινούργιο πιστονάκι απο το μάστορα!!!::evil:
Οι ζημιές είναι στο πρόγραμμα ΟΤΙ quad και αν πάρεις με τη μόνη διαφορά πως στα "μεγάλα" quad είναι σαφώς ποιό "μεγάλο" το κουστούμι. Το + των 2 stroke είναι πως με πολύ λίγα, -ΣΩΣΤΑ- όμως εργαλεία και κάποιες γνώσεις μπορείς να γλυτώσεις πολλά $$$$$$$$$ που θα σου "έπαιρναν" στα συνεργεία.
Το "σκάλισμα" και το "τέντωμα"-"σκίσιμο"
είναι ανάλογα με τα γούστα του εκάστοτε αφεντικού
και έχει πάντα ως αποτέλεσμα την
του κινητήρα
σε κάποια χρονική περίοδο.
Εάν δεν στρώνεις-συντηρείς σωστά το "παιχνίδi" σου μην περιμένεις να παίζεις πολύ ή να είναι ο κουμπαράς γεμάτος!
Τέλος, το αν θα πάρεις 2-stroke ή 4-stroke έχει να κάνει με το πόσο χρόνο μπορείς να διαθέσεις για να μάθεις τα quad απο κοντά εσύ και όχι ο μηχανικός σου.
SPEED KILLS!!!
live forever
Ride a 4-stroke ......
Michael S.
+