Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΥΨΙΣΥΧΝΟΣ ΗΧΟΣ ΑΠΟ ΚΟΛΩΝΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Μαρ 2007, 09:00

O Αλέξανδρος (alp) έγραψε:
"Καλημέρα,

εδω και μέρες μου κάνει έναν υψίσυχνο ήχο μεσα στην καμπινα, στο υψος της κολωνας του τιμονιου.

ΔΕΝ το κανει σε συγκεκριμενη ταχυτητα, ουτε σε συγκεκριμενα χιλιομετρα.

Οταν "αγγιζω" το πενταλ του φρενου (αυτοματο κιβωτιο) αλλαζει λιγο ο τονος-γινεται λιγο πιο ψιλος και ενιοτε σταματαει. σε λιγο ομως ξαναρχιζει. "

Αλέξανδρε καλημέρα,

για κάνε έναν κόπο και ρίξε μιά ματιά στην στάθμη των υγρών του αυτομάτου κιβωτίου σου. Και δες και την κατάσταση των υγρών.
Θυμήσου τα υγρά τα κοιτάμε με το αυτοκίνητο ΚΡΥΟ αλλά να δουλεύει.
Για το πώς τα κοιτάμε οι γνώμες διχάζονται.
Η Land Rover λέει οτι βάζεις Ν στο κιβώτιο και με κρύο το μοτέρ και το κιβώτιο ελέγχεις την στάθμη.
Η ZF αναφέρει όμως και έναν άλλο τρόπο (με τον οποίο συμφωνούν και αρκετοί άνθρωποι που ΞΕΡΟΥΝ από αυτόματα). Πιό συγκεκριμένα βάζεις Ν στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ διαφορικό και D στο αυτόματο κιβώτιο και ελέγχεις την στάθμη με ΖΕΣΤΟ τον κινητήρα και το κιβώτιο (δηλαδή να έχεις πάει μιά καλή μακρινή βόλτα)

Προσωπικά μου ακούγεται πιό σωστός ο δεύτερος τρόπος.
Να πω την αλήθεια ελέγχω ΠΑΝΤΑ την στάθμη με τον πρώτο τρόπο και δεν έχω κάνει την σύγκριση πρώτου και δεύτερου τρόπου στην ίδια χρονική περίοδο ημέρα (κρύο όταν φύγω και μετά όταν γυρίσω να το ξαναελέγξω με το αυτοκίνητο και το κιβώτιο ζεστό).
Αν θέλεις κάνε το και πες μας αν έχει διαφορές στην στάθμη.

Τώρα όσον αφορά την ποιότητα των υγρών του αυτομάτου.
Αν το δεις να είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από ΔΙΑΥΓΕΣ κόκκινο/ροζ ΧΩΡΙΣ μικροσκοπικά μαύρα ή καφέ σωματίδια τότε πρέπει να ανησυχήσεις και ΜΑΛΛΟΝ το σφύριγμα που ακούς είναι από τον βαλβιδοφόρο και το φίλτρο του αυτομάτου που κολλάει λόγω των σωματιδίων από τους δίσκους τριβής οι οποίοι έχουν αρχίσει να καίγονται.

Αλλαξε ΑΜΕΣΩΣ υγρά αν δεις μαύρα σωματίδια ή το υγρό δεν είναι διαυγές κόκκινο/ροζ.

Σου κάνει τίποτα καθυστερήσεις στην αλλαγή ιδίως από πρώτη σε δευτέρα?
Αλλάζει απότομα ταχύτητες? Εχει σχετική καθυστέρηση στο γκάζι ή στην επιτάχυνση το πρωί μέχρι να ζεσταθούν τα υγρά?

Αν συμβαίνει κάτι από αυτά κοίτα οπωσδήποτε τα υγρά σου (αν και τα παραπάνω συνήθως σημαίνουν και βλάβες πιό μέσα)

Χαιρετώ και ελπίζω να μην είναι κάτι τέτοιο
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Μαρ 2007, 10:07

Καλά λέει ο Παντελής.

Bάζεις Ν στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ διαφορικό και D στο αυτόματο κιβώτιο και ελέγχεις την στάθμη.

Εγώ θα προτιμούσα χλιαρή έως και κανονική θερμοκρασία.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Μαρ 2007, 10:17

Αλέξανδρε και κάτι άλλο.

Το έχουμε γράψει και σε άλλη θεματική ενότητα στο φόρουμ αν θυμάμαι καλά, αλλά καλό είναι να επαναληφθει.

Στα αυτόματα της γενιάς των δικών μας ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΞΕΡΟΓΚΑΖΙΕΣ.

Μόνο όταν βάλεις το κεντρικό διαφορικό στο Ν.

Αλλιώς το χαλάς.

Αυτό είναι κάτι που ΠΟΛΛΟΙ μάστορες, ακόμη και εξουσιοδοτημένοι ή εξειδικευμένοι αγνοούν, ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΛΕΣ και να επιμένεις !!!!!

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Μαρ 2007, 11:00

Σωστά
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Μαρ 2007, 11:17

σημειωση: το διφφλοκ εχει προσφορα φιλτρο - τσιμουχες και υγρα ATF σε εξευτελιστικη τιμη (νομιζω 40 λιρες or thereabout)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό alp » 08 Μαρ 2007, 11:42

Το λουρί δεν εχει καμια σχεση. Οπως και η κολωνα.
Το αυτοματο δουλευει ρολόι. Τα υγρα ειναι καινουργια (τα αλλαξα προ τριμηνου) και ελεγμενα προσφατα.

αυτο που φοβαμαι ειναι :
επειδη η τρομπα εχανε και υγρα και ειχε γεμισει το σερβο μου, μηπως εχει διαβρωθει η μεμβρανη του και εχει καμια τρυπίτσα?

ενας τροπος υπαρχει να μαθουμε, οπότε το απογευμα θα πρεπει να κατεβασω το σερβο ....

και ξερογκαζιές ποτέ.
Βρεττανή αριστοκράτισσα καβαλάμε όχι καμιά αλλανιάρα...... :wink:
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Μαρ 2007, 12:40

alp έγραψε:
Βρεττανή αριστοκράτισσα καβαλάμε όχι καμιά αλλανιάρα...... :wink:


Εμενα μου αρέσει, να της καβαλάω και της δυο..... ταυτόχρονα! :twisted:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 08 Μαρ 2007, 12:43

ΩΩΩΩχχχ!! Τόν ξανάπιασε η άνοιξη.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Μαρ 2007, 12:49

Όλο τον χρόνο το έχω, αυτό το σακατιλίκι, Τάσο μου. :dancing:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 08 Μαρ 2007, 12:52

Νίκο τσεκάριζε τα χιλιόμετρα. Μέχρι 10000 μπορεί να γράψει το κοντέρ. Μετά πετιούνται τα γρανάζια στον αέρα.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Μαρ 2007, 12:54

ανατομικη ανωμαλια...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Μαρ 2007, 12:54

Μπα!

Έχω τουμπάρει κάμποσα κοντέρ.

Ο μπακαλιάρος λειτουργεί τσακμάκι!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 08 Μαρ 2007, 12:56

Τότε δεν είναι μπακαλιάρος, αλλά το τέρας του Λοχ Νες.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Μαρ 2007, 12:57

του Λοχ Μπες, αν μου επιτραπει η παρεμβασις
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 08 Μαρ 2007, 12:59

Ορθώς εμίλησες αν και καθιστός Λόρδε μου.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες