Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγοράζοντας Disco

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Αγοράζοντας Disco

Δημοσίευσηαπό Invader » 20 Δεκ 2005, 20:25

Η αρχική σκέψη είναι η αγορά ενός Disco από 95 - 98 μοντέλο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζω τα εξής :

1. Είναι πραγματικός κουμπαράς ή το κόστος χρήσης είναι λογικό;
2. Ποιός είναι ο ενδεδειγμένος κινητήρας;
3. Υπάρχουν εξειδικευμένοι μάστορες για Disco;
4. Βρίσκονται ανταλλακτικά ;
5. Είναι εύκολο για έναν ερασιτέχνη που έχει μηχανολογικές γνώσεις να μπορέσει να επέμβει στη βασική συντήρηση αν το χρησιμοποιεί για off road;
Άβαταρ μέλους
Invader
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 20 Δεκ 2005, 20:08
Τοποθεσία: Αθήνα,Αττική

Ναι!

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Δεκ 2005, 01:36

Ξεκίνα απο εδώ: http://www.off-road.gr/article220.html

1. Μικρό κόστος, αρκεί να μην το πάρεις ήδη "χρέπι" και φυσικά να ξεχάσεις τα V8 (εκτός αν σου περισσεύουν για βενζίνη)...
2. Ο MPI του 92-93 για εκτός δρόμου, ο επόμενος για εντός.
3. Ναι...
4. Ακόμα και στη λαϊκη.... :-)
5. Ναι...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Invader » 21 Δεκ 2005, 14:32

Thanks superspy !!!

Ψάχνοντας τα ερωτήματα πολλαπλασιάζονται :

1. Πώς μπορώ να ξέρω αν το Disco έχει υποβληθεί στις διάφορες εργαστοσιακές ανακλήσεις; Υπάρχει σχετική βοήθεια από την αντιπροσωπεία;
2. Ποιά είναι τα ευαίσθητα σημεία που πρέπει να ελεγχθούν κατά την αγορά;
3. Θα ήθελα κριτική ιδιοκτητών για off road και on road επιδόσεις
Άβαταρ μέλους
Invader
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 20 Δεκ 2005, 20:08
Τοποθεσία: Αθήνα,Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Δεκ 2005, 16:11

1. Την πάς μακριά τη βαλίτσα! Δες σε τι (γενική) κατάσταση είναι και ... πράξε ανάλογα
2. ΟΛΑ!
3. Τέλειο!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Invader » 22 Δεκ 2005, 13:11

Superspy το άρθρο σου είναι καταπληκτικό!!!
Το είχα εξ'αρχής συμβουλευτεί.
Ο λόγος που ψάχνω για Disco είναι γιατί έχω μανία με τα αυθεντικά και το Disco είναι πραγματικά αυθεντικό fun machine. To κατάλαβα όταν ξεκόλλησε το Vitara μου από μια παραλία της Νάξου σαν να ήταν το πιο φυσιολογικό πράγμα στο κόσμο.
Άβαταρ μέλους
Invader
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 20 Δεκ 2005, 20:08
Τοποθεσία: Αθήνα,Αττική

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Δεκ 2005, 13:47

1.Disco και ξερό ψωμί, πιο άνετο από Διφένδερ, πιο μικρό από range
2. φθηνά ανταλλακτικά και αρκετή τεχνογνωσία
3. Συγκλονιστικό εκτός
4. ελλείψει TD, ο mpi είναι ικανότατος. ο Βου οκτώ είναι θηρίο ροπής αλλά εντός πόλης το καίει το πελεκούδι, εκτός είναι πολύ κοντά στον 2.0
5. Μακριά από χρέπια
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Δεκ 2005, 23:07

firelord βγάλε την φωτογραφία του εξωφύλλου του Αvalon από το avatar σου γιατί αποκαλύπτεις τα γηρατειά σου (χιχιχιχιχιχι) (ομολογώ όμως ότι είναι το αγαπημένο μου album με τη φωνάρα, βλ. Brian Ferry)

Φίλε invader,
το να βγάζει το Disco άλλο αυτοκίνητο από την άμμο είναι όντως φυσιολογικό. Οπως και το βγάζει άλλο αυτοκίνητο το Disco. OΛΑ τα τετρακίνητα (και εξα- και όκτα- κλπ κλπ -κίνητα) κολλάνε. Ακόμη και τα έχοντα ερπύστριες....
Μην νομίζεις ότι και το Disco ΔΕΝ κολλάει.
Αν ακούσεις άνθρωπο να σου λέει ότι δεν έχει κολλήσει κάπου συμβαίνουν δύο τινά....
Ή δεν έχει κάνει κάτι σοβαρό και σχετικά δύσκολο ή σου λέει ψέμματα.-

------------

Τώρα όσον αφορά το Disco.

Exοντας προσωπική εμπειρία από το 1993 και από Mpi (δίλιτρο δηλαδή) και από δύο πετρελαιοκίνητα (200Τdi αλλά μή έχοντα και πολύ σχέση με τα κανονικά των πολιτικών εκδόσεων) και μία σχετική εμπειρία από V8 (αλλά όχι προσωπική) θα σου έλεγα πως καθένα έχει και τα δυνατά και αδύνατά του σημεία.
Θεωρώ πως για τις συνθήκες της Ελλάδος και τα πράγματα που συνήθως θέλουμε το Mpi είναι ένας εξαιρετικός συμβιβασμός. Το V8 έχει φυσικά την δύναμη που μερικές φορές αισθάνεσαι ότι μπορεί να σου λείψει από το Mpi (μιλάω αποκλειστικά και μόνο για προσπεράσματα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ή σε ανηφοριές)
Τα Tdi (δηλαδή τα πετρελαιοκίνητα) τα αφήνουμε καθώς στο Ελλαδιστάν που ζούμε είναι απαγορευμένος καρπός για την συντριπτική πλειοψηφία των τετρακινήτων οδηγών. Το πραγματικό τους πλεονέκτημα σε σχέση με τα Mpi και τα V8 είναι η σαφής ανωτερότητά τους όσον αφορά την δυνατότητα λειτουργίας σε συνθηκές αυξημένης υγρασίας (βλ. δουλεύουν και υποβρυχίως φτάνει να τραβάνε αέρα από ψηλή εισαγωγή και να μην αφήσεις να μπεί νερό στην εξάτμιση (ή να βάλεις προέκταση και σε αυτήν έως πάνω από το νερό) και η πιό μεγάλη διάρκεια ζωής τους. Ειναι και αρκετά οικονομικοί αν και τώρα με την τιμή του πετρελαίου να είναι ίδια με την αμόλυβδη αυτό έχει μειωθεί σε χρηματική βάση σε σχέση με παλαιότερα.

-----------------

Για ζημιές θα πρέπει ήδη να τα έχεις διαβάσει, οπότε δεν επεκτείνομαι γραπτώς.

-----------------

Το αυτοκίνητο είναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ στην συντήρησή του και το εγχειρίδιο επισκευής για τα συνεργεία είναι άμεσα διαθέσιμο και δωρεάν (κάνε τηλ. και τα λέμε)

----------------

Οσον αφορά τις δυνατότητες εκτός δρόμου????
αν το στήσεις καλά (δεν εννοώ ψηλώματα καθώς είμαι αντίθετος σε αυτά) τότε σταματάς δύσκολα (είπαμε ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να φτιάξεις όχημα που δεν σταματάει με τίποτα)
Σαφώς πιό καλό εκτός δρόμου από τα Defender 110. Σχεδόν το ίδιο ικανό με τα Defender 90 (ξανά το θέμα του στησίματος και της προετοιμασίας)
Και όλα με άνεση, ασφάλεια και πολιτισμένα (όχι σαν τα Defenders τα οποία σε γυρίζουν στον αυτοκινητιστικό μεσαίωνα)

Στον δρόμο η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ μακρυά πλέον και το Discovery δείχνει τα χρόνια του λόγω οδικής συμπεριφοράς, κλίσεων στις στροφές, ευπάθειας στους πλαγίους ανέμους (ιδίως αν το ψηλώσεις), τα μερικές φορές ανεπαρκή φρένα για υψηλές ταχύτητες ή συνεχείς κατηφόρες τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού (υπάρχον όμως τρόποι θεαματικής βελτίωσης), θορύβου (επίσης βελτιώνεται), περιορισμένης τελικής (αυτό δεν είναι και κακό καθώς υπάρχουν πλέον τα ραντάρ και οι κρυφές κάμερες...)

-----------

Μεγάλο πλεονέκτημα η παθητική του ασφάλεια, οι χώροι, οι λογικές έως φθηνές τιμές απόκτησης σαν αυτοκίνητο από δεύτερο, τρίτο ή και τέταρτο χέρι.

-----------

Αν το αγοράζεις για πρώτο και μόνο αυτοκίνητο ίσως να πρέπει να το ξανασκεφθείς. Ιδίως αν έχεις συνηθίσει στην αξιοπιστία των γιαπωνέζικων.

------------

Αν έχεις όρεξη για συζήτηση επί των λεπτομερειών πάρε τηλέφωνο στο 22950 37637 ή στο 6944 579911 και τα λέμε.


Χαιρετώ, Χρονια Πολλά και Καλά Χριστούγεννα σε όλους
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 23 Δεκ 2005, 08:26

firelord έγραψε:1.Disco και ξερό ψωμί, πιο άνετο από Διφένδερ, πιο μικρό από range
2. φθηνά ανταλλακτικά και αρκετή τεχνογνωσία
3. Συγκλονιστικό εκτός
4. ελλείψει TD, ο mpi είναι ικανότατος. ο Βου οκτώ είναι θηρίο ροπής αλλά εντός πόλης το καίει το πελεκούδι, εκτός είναι πολύ κοντά στον 2.0
5. Μακριά από χρέπια


Τι ενοοι ο ποιητης με την εκφραση "Μακρια απο χρεπια".
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 23 Δεκ 2005, 10:21

vagelis έγραψε:Τι ενοοι ο ποιητης με την εκφραση "Μακρια απο χρεπια".


Ενοοι Μακρύα απο Land Rover , τι άλλο.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Invader » 23 Δεκ 2005, 19:54

Αγαπητέ pantg

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση και πιθανότατα, αν προβώ στην αγορά, ή και πριν να ζητήσω περισσότερη βοήθεια.

Πάντως :

Το δε κολλάς πουθενά είναι εφικτό. Σου το λέω από πείρας αφού για 23 μήνες ήμουν έφεδρος ανθυπίλαρχος σε Molf M48 A5 σε εξαιρετικά μάχιμη μονάδα ( δηλαδή αξιωματικός στα τεθωρακισμένα ), αλλά αυτό είναι άλλη (παλιά) ιστορία και το παραθέτω ως αστείο.

Ναι μου αρέσει η αξιοπιστία των γιαπωνέζικων, γιαυτό εκτιμώ το γιαπωνέζικο πόλης της γυναίκας μου. Το θέμα με το Disco είναι ότι θα κληθεί να εξυπηρετήσει εκδρομικά ταξίδια (πιθανώς και εκτός Ελλάδας) αλλά και εκδρομές κυνηγιού (περισσότερο για χόμπι και όχι για το θήραμα). Θα αντικαταστήσει το κύριο αυτοκίνητο της οικογένειας, άρα θα πρέπει να έχει και την δυνατότητα (σπάνια αφου μετακινούμε κυρίως με μηχανή) καθημερινής χρήσης.

Είμαι διατεθειμένος να υποστώ κάποια προβλήματα αξιοπιστίας αλλά δεν θέλω και να νιώθω ανασφαλής και κάθε φορά που ξεκινώ ταξίδι να τηλεφωνώ στην Express Service να είναι σε ετοιμότητα. Η μόνιμη τετρακίνηση είναι πρόβλημα στα ταξίδια ?

Για εκτός δρόμου είμαι διατεθειμένος να το προετοιμάσω αν και οι ακρότητες θα γίνονται με πολύ προσοχή χωρίς όμως να αποκλείονται.

Τι λέτε πρέπει να γίνω Disco - maniac? :P
Άβαταρ μέλους
Invader
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 20 Δεκ 2005, 20:08
Τοποθεσία: Αθήνα,Αττική

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 23 Δεκ 2005, 23:50

Όχι φίλε μου δεν θα είσαι με την Express στο τηλέφωνο.
Δύσκολα θα σε αφήσει. Τα προβλήματα τα βγάζει μετά από σκληρή χρήση και σχεδόν πάντα προειδοποιεί πολύ νωρίτερα.
Πρόσεχε το και θα σε προσέξει. Και τα σέρβις δεν είναι ακριβά.
Όσο για τη τετρακίνηση στην άσφαλτο…ευτυχώς που την έχει!!

Και από φτιαξίματα δεν χρειάζεται παρά μόνο λάστιχα για να πάς πολύ πολύ μακρυά.

Εκεί που θα κολλήσει αυτό θα κολλήσει και οποιοδήποτε άλλο. Στη λάσπη αυτές οι ακριβές και εξεζητημένες μετατροπές πολύ λίγα προσφέρουν.

Άλλο trial και άλλο off-road

Καλά Χριστούγεννα σε όλους παιδιά
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Δεκ 2005, 23:35

εδώ μπορείτε να βρείτε μερικά πραγματάκια που σας ενδιαφέρουν http://www.roversnorth.com/RRD04/RRD04_contents.htm
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Δεκ 2005, 01:48

Φίλε Disco γειά,

με 40% δασμούς επί της τιμής αγοράς ΚΑΙ των μεταφορικών (αξία CIF) και 19% ΦΠΑ oι τελικές τιμές είναι κατά πολύ ακριβότερες από αυτές που βρίσκεις στην Ευρώπη.
Ασε που στην Αμερική κυνηγάνε τα ευρωπαϊκά.

Να αγοράζεις από την Αμερική ευρωπαϊκά προϊόντα για Ευρωπαϊκά αυτοκίνητο πληρώνοντας 2 φορές δασμούς και μεταφορικά μάλλον δεν κάνει και πολύ καλό στην τσέπη.

Τα πράγματα από Αμερική που αξίζουν για τα Rover είναι κυρίως το σύστημα μπροστικής ανάρτησης με τρία σημεία στήριξης της SafariGard καθώς και το σύστημα ανύψωσης αμαξώματος από το σασσί μιάς άλλη εταιρείας που αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι, η οποία κάνει επίσης και σετ ανύψωσης ανάρτησης κατά 5" ίντσες. Αλλά όλα αυτά υπάρχουν και στην Ευρώπη και καλύτερα (εκτός από φθηνότερα)

Από Αμερική αξίζει μόνο να αγοράσεις εξαρτήματα για τα NAS90 και 110 καθώς μόνο εκεί είχαν κυκλοφορήσει και μόνο εκεί υπάρχει ακόμη στοκ.
Φυσικά όμως από Αγγλία μπορούν να βρεθούν κόπιες στα μισά χρήματα.
Ενδεικτικά η κονσόλα του αυτόματου 90αριού δεν υπάρχει γνήσια στην Ευρώπη, από Αμερική στοιχίζει κάτι παραπάνω από 2300 Ευρώ (μόνο η κονσόλα) και από την Ευρώπη στοιχίζει 1200 Ευρώ μαζί με τους μεντεσέδες, την δερμάτινη χούφτα του λεβιέ του κεντρικού διαφορικού, την βάση στήριξης του λεβιέ του αυτομάτου και την κλειδαριά για το ντουλαπάκι (δηλαδή έτοιμη για να τοποθετηθεί με μόνη εξαίρεση τον λεβιέ του αυτομάτου που ούτως ή άλλως αποτελεί συνήθως τμήμα του σετ του αυτομάτου κιβωτίου)

Η Αμερική στα Rover δεν συμφέρει εκτός και αν σου τα στείλει γνωστός σου σαν προσωπική αποστολή με αξία και δηλωμένα έξοδα αποστολής σε πολύ μικρή αξία (κάτω από 100 δολλάρια ΗΠΑ, δηλαδή κάτω από 85 περίπου Ευρώ)

Προσωπικά το μόνο που έχω κατορθώσει να κάνω με την Αμερική και να πω ότι με συνέφερε τελικά, ήταν όταν έστειλα πέντε Land Rover Series 2 και 2A στον Μark (δηλαδή τον ιδιοκτήτη της Rovers North και από το 1993 φίλο και συνάδελφο LandRoverάκια) για να τα διαλύσει για ανταλλακτικά.

Αν ξέρεις να ψωνίσεις η Ευρώπη είναι πολύ πιό συμφέρουσα και έχει και μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων.

Χαιρετώ και Καλά Χριστούγεννα.[/list]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 25 Δεκ 2005, 08:34

Στην Αρχη το ερωτευεσαι μετα την αγορα το καψουρευεσε στην πορεια γινεται παθος . Καποια στιγμη αρχιζεις τους τσακωμους μαζι του η σχεση παει να χαλασει τελικα διαπιστωνεις οτι δεν μπορεις να το αποχωριστεις γιατι απλα ειναι μοναδικο με τα προτερηματα και τα ελατωματα του .Τελικα ειναι κολημα . Στο galery των 4χ4trailriders.com μπορεις να δεις πως κολαει ενα disco και αλλα βιντεο .
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Δεκ 2005, 12:49

'διανύοντας' το τρίτο κατά σειρά Disco (V8), μετά από δύο mpi, αποφάσισα να οδεύσω φούλ ΚΑΙ για TD........
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες