Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nερό στη βενζίνη η τρόμπα?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Nερό στη βενζίνη η τρόμπα?

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 12 Δεκ 2006, 13:42

Γυρίζοντας προχθές από την βόλτα στον Ελικώνα, φουλάρισα σε ένα τοπικό βενζινάδικο. Μετά από λίγο άρχισαν κάποιοι δισταγμοί στον κινητήρα που εξελίχθηκαν σε διακοπές και σκασίματα σε βαθειά πατήματα του πεντάλ με τετάρτη η πέμπτη. Πήγε το μυαλό μου σε νερό στην βενζίνα και το επόμενο πρωί άνοιξα το μεταλλικό ποτήρι του φίλτρου, αλλά εκτός από σκουριά σαν χώμα δεν διαπίστωσα να έχει νερό. Άλλαξα φίλτρο, και μετά επειδή δεν ήθελα να ξεβιδώσω τελείως από την πολλαπλή εισαγωγής τα 2 SU για να καθαρίσω τα λεκανάκια τους, για να μην τα ξεσυγχρονίσω, τα ξεβίδωσα από την μέση και πάνω, έβγαλα τα πιστονάκια και έριξα αρκετό σπρέυ καθαρισμού στις τρύπες που μπαίνουν οι βελόνες. Το πρόβλημα μειώθηκε κατά 90% αλλά όχι τελείως. Επειδή δεν μπορώ να αδειάσω το τεπόζιτο που είναι σχεδόν γεμάτο για να το καθαρίσω, έριξα μέσα ένα υγρό καθαρισμού injection αλλά δεν είδα καμμία διαφορά. Αν το πρόβλημα είναι το νερό, όταν τελειώσει η βενζίνα θα αδειάσω το τεπόζιτο και θα το καθαρίσω. Φοβάμαι όμως μήπως είναι τα προεόρτια της τρόμπας. Τι λέτε εσείς?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Re: Nερό στη βενζίνη η τρόμπα?

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Δεκ 2006, 14:15

DRAKOS έγραψε:Γυρίζοντας προχθές από την βόλτα στον Ελικώνα, φουλάρισα σε ένα τοπικό βενζινάδικο. Μετά από λίγο άρχισαν κάποιοι δισταγμοί στον κινητήρα που εξελίχθηκαν σε διακοπές και σκασίματα σε βαθειά πατήματα του πεντάλ με τετάρτη η πέμπτη. Πήγε το μυαλό μου σε νερό στην βενζίνα και το επόμενο πρωί άνοιξα το μεταλλικό ποτήρι του φίλτρου, αλλά εκτός από σκουριά σαν χώμα δεν διαπίστωσα να έχει νερό. Άλλαξα φίλτρο, και μετά επειδή δεν ήθελα να ξεβιδώσω τελείως από την πολλαπλή εισαγωγής τα 2 SU για να καθαρίσω τα λεκανάκια τους, για να μην τα ξεσυγχρονίσω, τα ξεβίδωσα από την μέση και πάνω, έβγαλα τα πιστονάκια και έριξα αρκετό σπρέυ καθαρισμού στις τρύπες που μπαίνουν οι βελόνες. Το πρόβλημα μειώθηκε κατά 90% αλλά όχι τελείως. Επειδή δεν μπορώ να αδειάσω το τεπόζιτο που είναι σχεδόν γεμάτο για να το καθαρίσω, έριξα μέσα ένα υγρό καθαρισμού injection αλλά δεν είδα καμμία διαφορά. Αν το πρόβλημα είναι το νερό, όταν τελειώσει η βενζίνα θα αδειάσω το τεπόζιτο και θα το καθαρίσω. Φοβάμαι όμως μήπως είναι τα προεόρτια της τρόμπας. Τι λέτε εσείς?


Τι έγινε ρε παιδια, ήρθε ο χειμώνας και έπεσε επιδημία τρομπών?

Kάψε γρήγορα την κακιά βενζίνη (εφόσον είναι μεγάλες οι παθνότητες να είναι κακιά).

Το καθαριστικό που έριξες τι ήταν. ΤΟ ¨δικό" μου motorkote αναφέρει στις προδιαγραφές του ότι καίει και το νερό που πιθανόν να υπάρχει στο καύσιμο.

Οταν είχα βάλει βενζίνη με νερό με βοήθησε πολύ, αλλά καλό είναι να καθαρίσεις και το ρεζερβουάρ σου.

ΠΡΟΣΟΧΗ γενικά στα βενζινάδικα, ΠΟΤΕ δεν βάζουμε βενζίνη όταν υπάρχει μέσα βυτιοφόρο ή όταν βλέπουμε ανοικτές καταπακτές για μέτρημα κλπ δεξαμενών.

Οι δεξαμενές των πρατηρίων τραβάνε από μία σωλήνα που βρίσκεται λίγο πάνω από τον πάτο των δεξαμενών. Στον ανεφοδιασμό ανακαταίβονται όλα και υπάρχει κίνδυνος να ρουφήξετε τα νερά που φυσιολογικά κάθονται στον πάτο των δεξαμενών.

Κανονικά θα έπρεπε οι βενζινάδες για να προστατέψουν τους πελάτες και την φήμη τους να σταματάνε για τουλάχιστον 1 ώρα τις πωλήσεις μετά τον ανεφοδιασμό (ψιλά γράμματα)

Επίσης για να ξέρετε το ίδιο ισχύει όταν αναφοδιάζεστε με πετρέλαιο θέρμανσης στο σπίτι. Για αυτό είναι καλό να κλείσετε τον καυστήρα πρίν τον ανεφοδιασμό και να τον ξαναανοίξετε μετά 1-2 ώρες να κατακάτσουν τα νερά και να μην πανε στο φίλτρο πετρελαίου.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Nερό στη βενζίνη η τρόμπα?

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 12 Δεκ 2006, 14:55

Το θέμα με τα βενζινάδικα το ξέρω, Στο συγκεκριμένο ο βενζινάς κοιμόταν πίσω από το γραφείο. Το καθαριστικό δεν θυμάμαι τι μάρκα ήταν. Κάτι σε ΑΧ(Αξ). Πάντως ήταν αγγλικό. Λέτε και αυτό να ήταν χαλασμένο?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Re: Nερό στη βενζίνη η τρόμπα?

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Δεκ 2006, 15:10

DRAKOS έγραψε:Το θέμα με τα βενζινάδικα το ξέρω, Στο συγκεκριμένο ο βενζινάς κοιμόταν πίσω από το γραφείο. Το καθαριστικό δεν θυμάμαι τι μάρκα ήταν. Κάτι σε ΑΧ(Αξ). Πάντως ήταν αγγλικό. Λέτε και αυτό να ήταν χαλασμένο?


Αγγλικό καθαριστικό έβαλες?

Λάθος. Δοκίμασε κάτι σε αμερικάνικο και μην αφήνεις νερά μέσα στο κύκλωμα τροφοδοσίας. Αδειασε γρήγορα τα κατάλοιπα του ρεζερβουάρ σου και βρές έυκολη πρόσβαση στην τρόμπα βενζίνης (προπονήσου). Αν δεν σου χρειαστεί τώρα σίγουρα στο μέλλον θα το χρειαστείς οπότε καλύτερα να είσαι εκπαιδευμένος... (μία εξαγωγή της τρόμπας και καθάρισμα του εσωτερικού φίλτρου αν έχει πολλή μάκα βοηθάει την τρόμπα να δουλεύει με λιγότερη καταπόνηση)

μόλις άλλαξα σωληνάκια στο disco μου (σκουριάσαν από μέσα μετά από 17 χρόνια...) και ήταν πολύ ταλαιπωρία...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Nερό στη βενζίνη η τρόμπα?

Δημοσίευσηαπό disco » 12 Δεκ 2006, 15:26

Φύσηξε και τα ζίκλερ, ειδικά του ρελαντί (αν έχεις πρόσβαση).
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Nερό στη βενζίνη η τρόμπα?

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Δεκ 2006, 21:39

γιατι δεν αδειαζεις το ρεζερβουαρ να μειωσεις το ρισκο?

κοστιζει ξερω αλλα διωχνεις το χτικιο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Nερό στη βενζίνη η τρόμπα?

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 14 Δεκ 2006, 21:58

ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ Λοιπόν παλλουκάρια, δύο μέρες δεν έχω κάνει τίποτα άλλο από το να λύνω και να καθαρίζω ότι λυνεται στο σύστημα τροφοδοσίας. Άδειασα όλο το τεπόζιτο, και πέρασα την βενζίνα από το ειδικό χωνί καθαρισμού, αλλά δεν είδα ούτε σταγόνα νερού. Άλλαξα επίσης όλα τα σωληνάκια υποπιέσεων και αναθυμιάσεων. Το ένα , αυτό που παίρνει τις αναθυμιάσεις λαδιού από το δεξί καπάκι και τις πηγαίνει στην πολλαπλή μετά το καρμπυρατέρ,ήταν σκισμένο από κάτω. Λέτε να έφταιγε αυτό? Ευτυχώς το πρόβλημα λύθηκε, ο κινητήρας δουλεύει άψογα, αλλά τώρα δεν ξέρω τι έφταιγε. Μάλλον ήταν ματιασμένο. Άλλη φορά πριν κάνω οτιδήποτε, θα φωνάζω την πεθερά μου, να του ρίχνει ένα ξεμάτιασμα.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 14 Δεκ 2006, 22:23

Λές να πήγαινες τόσο καλά που να σε ματιάσανε στην εκδρομή?

Ευτυχώς που δεν ήρθα, γιατί και το δικό μου είναι επιρρεπές στο μάτι.

Κάθε φορά που ακόμη και μόνος μου λέω τι ώραίο και τρομερό και ασυγκράτητο που είναι, όλο και κάτι παθαίνει αμέσως (τις περισσότερες φορές είναι μόνο η ιδέα μου βέβαια) για να με προσγειώσει....

Δεν ξέρω, δεν πιστεύω στο "ματί" για τους ανθρώπους ,αλλα για τα LandRover έχω υποψίες ότι είναι ματιασμένα από την στιγμή της κατασκευής τους...

Σοβαρά πάντως για να λυθούν οι απορίες σου μια καλή ιδέα είναι νομίζω να ξαναβάλεις το παλιό ή καλύτερα ξεκουμπώσεις το καινούριο σωληνάκι και θα καταλάβεις αν ήταν από αυτό ή από "μάτι".
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Δεκ 2006, 01:37

...και οποιος πει κακο λογο για μας

να του βγει το ματι του σα ΛΟΥΚΟΥΜΑΣ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 15 Δεκ 2006, 11:12

Οποιος το κακό μας θέλει να τον αναπαύσει ο Κύριος.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 12 Ιαν 2007, 19:03

Τελικά η επιτυχία δεν διήρκεσε πολύ. Μόλις άρχισαν οι τελευταίες υγρασίες, το πρόβλημα επανήλθε δριμύτερο. Και τότε θυμήθηκα ότι είχα να αλλάξω μπουζοκαλώδια, καμμιά δεκαριά χρόνια. Λέω λές? Και άνοιξα το βράδυ το καπώ, με τη μηχανή να δουλεύει. Τι χάρμα οφθαλμών ήταν αυτό. Τι χριστουγεννιάτικο δέντρο, τι πυροτεχνήματα, φεγγοβόλαγε ο τόπος. Όπως καταλαβαίνετε , μόλις περάστηκε ένα καινούργιο σετ , μαμεί και δέρνει. ΥΓ Κατά την διάρκεια της δοκιμής, το οδήγησα για καμμιά δεκαριά χιλ χωρίς τις εισαγωγές αέρος στα καρμπυρατέρ. Τι ήχος ήταν αυτός? ΠΟΡΩΣΗ.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Ιαν 2007, 21:50

DRAKOS έγραψε:Τελικά η επιτυχία δεν διήρκεσε πολύ. Μόλις άρχισαν οι τελευταίες υγρασίες, το πρόβλημα επανήλθε δριμύτερο. Και τότε θυμήθηκα ότι είχα να αλλάξω μπουζοκαλώδια, καμμιά δεκαριά χρόνια. Λέω λές? Και άνοιξα το βράδυ το καπώ, με τη μηχανή να δουλεύει. Τι χάρμα οφθαλμών ήταν αυτό. Τι χριστουγεννιάτικο δέντρο, τι πυροτεχνήματα, φεγγοβόλαγε ο τόπος. Όπως καταλαβαίνετε , μόλις περάστηκε ένα καινούργιο σετ , μαμεί και δέρνει. ΥΓ Κατά την διάρκεια της δοκιμής, το οδήγησα για καμμιά δεκαριά χιλ χωρίς τις εισαγωγές αέρος στα καρμπυρατέρ. Τι ήχος ήταν αυτός? ΠΟΡΩΣΗ.


Tα μπουζοκαλώδια δεν αντέχουν πολλά χλμ. Από 40-60k υπολογίζω εγώ. Μετριούνται πάντως, αλλα επειδή το καθένα έχει διαφορετική αντίσταση πρέπει να έχεις πίνακα με την αντίσταση ανά μήκος...

Και από τα μπουζοκαλώδια χάνει κυρίως χαμηλά...

Αντε με 'γεία λοιπόν, για να καταλάβουν οι κακόπιστοι ότι τα land rover είναι τόσο αξιόπιστα που μένουν επειδή καταφέρνουν να λιώνουν τα μπουζί, τα καλώδια και να στομώνουν τα φίλτρα βενζίνης από τα πολλά χλμ χωρίς συντήρηση....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό spartacus » 14 Ιαν 2007, 06:35

Ερώτηση.
Τα μπουζοκαλώδια για τον 3.5 V8 με carbs ειναι τα ίδια με τα του 3.9 V8 injection ?
Επίσης υπάρχει καποια καλ.η προταση για μπουζί απο κάποιον?
ευχαριστώ
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Ιαν 2007, 13:50

NGK
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες