Γεια χαρά σε όλους της παρέας. Σήμερα μετά απο πολύ καιρό μπόρεσα να βρώ λίγο χρόνο για να τα πούμε . Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου απο το καινούργιο μου Νιβα .
1ον το αμάξι έχει κάνει 3000 Km και έκανα το πρώτο σέρβις στην αντιπροσωπεία .Οι εντυπώσεις μάλλον μέτριες , τόσο σε εμπειρία των υπαλλήλων , όσο και στο κόστος.
2ον Στα 1500 Km το αμάξι παρουσίασε πρόβλημα με το υδραυλικό τιμόνι , δεν λειτουργούσε το υδραυλικό σε αριστερή στροφή . Στην αντιπροσωπεία μετά απο 3 φορές που τους ενόχλησα κατάλαβαν το πρόβλημα , όταν υπάλληλος στιβοντας το τιμόνι διαπίστωσε ότι δεν λειτουργεί (δεν το έκανε όλες τις φορές και δεν με πίστευαν !!!!!!!!). Τελικά άλλαξαν ατέρμονα και το προβλημα΄λύθηκε με πολύ καλά αποτελέσματα τόσο στην ευθυγράμμηση του αυτοκινήτου στο δρόμο όσο και στην αίσθηση του τιμονιού σε άσφαλτο και εκτός . Στην εκτός δρόμου κίνηση με αργό σε 3 - 4000 στροφές το τιμόνι σφίγγει απο τον αισθητήρα του και έχει πολύ καλή αίσθηση.
3ον Η κατανάλωση βενζίνης μειώθηκε θεαματικά σε σχέση με το πρώτα Km και είναι αρκετά ικανοποιητική σε 27 - 30 δρχ το Km
4ον Στα 2500 παρουσίασε μικρή διαροή βαλβολίνης απο το πίσω διαφορικό . Με αλλαγή της τσιμούχας το προβλημα λύθηκε
5ον Δοκιμάζοντας πιθανές θέσεις για τοποθετηση δεύτερου ζευγαριού ηχέιων , πλησίασα ηχείο (μαγνήτη) κοντά στο κουτί που έχει την ηλεκτρονική (αριστερα δίπλα απο τις ασφάλειες) Μόλις έβαλα την μηχανή σε κίνηση άναψε το λαμπάκι Check , και παρουσιάστηκε μικρή πτώση στις στροφές του ρελαντί . Το πήγα αμέσως σε συνεργείο φίλου (εξουσιοδοτημένο )και το έβαλε στον εγκέφαλο . Δεν υπήρχε πρόβλημα παρά μόνο στο ρελαντί . Έσβησε το λαμπάκι και το πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε άλλη φορά . Πιθανόν ο μαγνήτης των ηχείων επηρέασε ...... δεν ξέρω τι . Το ότι ο μαγνήτης επηρεάζει το διαπίστωσα γιατί πλησιάζοντας για δεύτερη φορά ηχείο στο συνεργειο πάλι το λαμπάκι άναψε , κάτι που δεν μου έχει κανει ποτέ πάλι . Το αμάξι παίρνει με την πρώτη τόσο σε κρύο όσο και με ζεστό κινητήρα.
6ον Πήρα ένα εργάτη Come up 6000L τον οποίο και τοποθέτησα σε κολλημένη βάση στα σίδερα το προφυλακτήρα . Ο εργάτης αποσπάται με τέσσερις βίδες , και συνδέεται με συνδετήρα φίς της Come up . Αρχικά το σύνδεσα με το θετικό πόλο της μπαταρίας και γείωση έχει το σασί - βάση . Όλα ήταν καλά ο εργάτης τραβάει το αυτοκίνητο με δεμένο χειρόφρενο και αναμένα φώτα και μηχανή . Στο σέρβις που είδαν το καλώδιο μου είπαν να βάλω μια 80Α ασφάλεια για προστασία . Οι ίδιοι τοποθετούσαν Ramsey 2000L σε νίβα με 80 ασφάλεια μπροστά μου . Τους άκουσα και στην πρώτη δοκιμή ο εργάτης μου έκαψε την ασφάλεια στα πρώτα 2 m τραβηγμα . Έμεινα έκπληκτος , η 44Α μπαταρία μου και το δυναμό έδωσαν ρεύμα πάνω απο 80Α ;;;;;;;Αν κάποιος απο την παρέα μπορεί να με βοηθήσει για την συνδεσμολογια , τον ευχαριστώ !!!!!! Είναι κρίμα να έχω εργαλείο που τραβά με άνεση 3 τόνους και με την ασχετοσύνη τους να μην μπορεί να τραβήξει 1500 κιλά.
Ευχαριστώ για την υπομονή σας και εύχομαι υγεία και στο κόκκινο η απόλαυση του NIVA για όλους.