Γεια σας, παρακολουθω το forum αρκετο καιρο τωρα και με αφορμη την εκδρομη στο Περτουλι με τα παιδια, και μετα απο παροτρυνση τους, γραφτηκα κι εγω.
Εχω ενα Pajero Pinin του 2001, 2λιτρο GDI, τριπορτο. Οι μετατροπες που του εχω κανει ειναι μπροστινη αναρτηση coil over, ρυθμιζομενη σε υψος, χειροποιητη απ' τον Ηλια Αθανασιου στη Συγγρου με φυσιγκι Bilstein PSS9, ρυθμιζομενο σε σκληροτητα 9 θεσεων.
Πισω ελατηρια 5 εκ. πιο μακρια και 10% πιο σκληρα απ' τα μαμισια. Ετοιμαζονται για πισω παλι Bilstein PSS9, 9 θεσεων. Για την ωρα φοραει Κoni απ' το Pajero MK1.
H εν λογω αναρτηση ειναι περισσοτερο για συνθηκες ραλυ και οχι τοσο για trial, χωρις αυτο να σημαινει οτι υστερει σε διαδρομες.
Το αυτοκινητο ειναι ετσι 5 χρονια κι αυτο γιατι χρησιμοποιειται σαν "μουλαρι" απο 2 φιλους αγωνιζομενους στο 4χ4 ραλλυ.
Επισης εχει μια ποδια απο μπροστα μεχρι πισω, χωρισμενη σε 2 κομματια, καλυπτοντας και το βοηθητικο διαφορικο πληρως. Κι αυτη χειροποιητη απο εμενα κι ενα φιλο φαναρτζη.
Εχει 2 καθισματα bucket για μπροστα.
Τελος, τα λαστιχα ειναι τα Cooper STT, 225-75/16 στις μαμισιες ζαντες. Φωτογραφιες υπαρχουν στο θεμα που εχει ανοιξει ο pininokio με την εκδρομη του Περτουλιου.
Συγγνωμη για το μακροσκελες post αλλα νομιζω οτι το περιεγραψα με τον καλυτερο τροπο.