Ισχνό αποδείχτηκε τελικά το L200 στις εκτός δρόμου διαδρομές! Φαίνεται πώς εύκολα κολάει στην λάσπη!. Η αφαίρεση του πίσω μπλοκέ διαφορικού στις εκδόσεις των 167hp έχει οδηγήσει το αυτοκίνητο να μην αντεπεξέρχεται στις δύσκολες συνθήκες(γνώμη μου πάντα). Η προσθήκη του traction control είναι ικανή να αντικαταστήσει το πίσω μπλοκέ? Μάλλον όχι. Στην εταιρία λένε ότι δεν γίνεται να είναι και τα δύο μαζί.Τότε γιατί στο mitsubishi pajero έχουν και τα δύο συστήμτα?
Σε εκτός εταιρίας λύσεις όπου ρώτησα λένε ότι δεν έχουν λύση πίσω μπλοκέ για το συγκεκριμένο μοντέλο. Γνωρίζετε εσείς μήπως υπάρχει κάτι?
Είναι τόσο χάλια η απλά οι συνθήκες είναι πια τόσο απόλυτες?
Ακούω τις γνώμες σας αφού δείτε το αποκαλυπτικό βίντεο!
http://www.youtube.com/watch?v=DZsSpJqm_Rg