Το φεροζάκι γέρασε - το φεροζάκι πάει;
δηλαδή δεν πάει ακόμα, αλλά μετά την αλλαγή του ραγισμένου καπακιού άρχισαν κάτι περίεργοι θόρυβοι σαν απο μετάδοση, σαν απο μπιέλα.
Αυτά λέει ο μάστορας και θα πάρω κι άλλη γνώμη.
Οπότε ίσως το πουλήσω όσο όσο και να πάρω κι εγώ έναν αερόσακο, ένα TRC, ένα ABS, EBD, VSC, να γουστάρω ρε παιδί μου.
Και βγαίνω στη γύρα και τα χαζεύω...
Απογοητεύτηκα...
22 μοίρες ο ένας, 18 ο άλλος, άντε να βρεις 33 κάπου αλλού, που είναι τα αργά, που έιναι οι προστασίες, που είναι τα σκληροτράχηλα σιδερικά απο κάτω; που είναι ο σιδερένιος μασίφ προφυλακτήρας;
Κάτι δερμάτινα σαλόνια, με αντιθαμβωτικό καθρέφτη με πυξίδα, κλιματισμό, ορθοπεδική στήριξη μέσης, κάτι μούρες σαν λιμουζίνα, το άλλο έχει γαμώ τις ροπές και 150 άλογα αλλά σηκώνει ρόδα στα πεζοδρόμια...
Βέβαια, δεν μιλάω για εργάτες και γρύλους και body lifts.
Ενα απλό σκληροτράχηλο αμάξι ήθελα που να μην λυπάμαι τις γρατζουνιές απο τα κλαδιά, να πηγαίνει πραγματικά παντού με κάνα LSD το πολύ πολύ, να ταξιδεύει με 120 και να είναι τέρας αξιοπιστίας.
βρες μπας και να του ρίξω 2-3 χιλιάρικα και να ξεμπερδεύω μέχρι να κάνω παιδιά;
Οχι ότι θα με χάλαγε να ταξιδεύω με 170+ με κάνα τιγκουάν, αλλά να... εκείνος ο σχεδόν κάθετος-ανηφορικός λασποβραχόδρομος που συναντάς στα βουνά της Ηπείρου, να μην μπορείς να δεις αν βγάζει σε κάνα εκκλησάκι με ωραία θέα για φωτό;;;
αναθεματισμένο μάρκετινγκ.....