από pantg » 15 Ιούλ 2008, 15:51
Μανώλη γειά σου,
το προσωπικό μήνυμα που μου είχες στείλει προ καιρού το έλαβα αλλά ξέχασα να σου απαντήσω. Κάνε ένα τηλέφωνο για να συνεννοηθούμε (22950 37637 και 6944 579911)
Τώρα όσον αφορά τα άκρα εφαρμογής των ημιαξονίων στην μεριά του τροχού.
Για το Mpi μην φοβάσαι. Η ροπή του μοτέρ είναι τόσο γραμμική και χαμηλή που ΔΕΝ θα έχεις πρόβλημα.
Πρόβλημα ΟΝΤΩΣ υπάρχει καθώς το μέταλλο που χρησιμοποιούν τα εργοστασιακά εξαρτήματα είναι μαλακό και ιδίως σε αυτά που έχουν το πλαστικό καπάκι (δηλαδή ΟΛΑ τα γνήσια LR που αποτελούν ξεχωριστό κομμάτι από το ημιαξόνιο) για να καλύψουν το άκρο του ημιαξονίου εμφανίζεται σκουριά αν υπάρξει πρόβλημα στην σωστή τους λίπανση, ή βγεί το καπάκι και μείνουν αρκετό καιρό ξεσκέπαστα.
Το πρόβλημα γίνεται ιδιαίτερα αισθητό σε αυτοκίνητα με τους V8 ή τους Tdi/Td5 κινητήρες και με πολλά χιλιόμετρα και άτσαλη χρήση.
Είναι μία από τις πηγές του γνωστού "κλονκ" της μετάδοσης αλλά αρκετά σπάνια, και ιδίως ακόμη σπανιότερη στα Mpi.
AN βάλεις μπλοκέ κατ' επιλογή και ενισχυμένα ημιαξόνια τότε για να είσαι απολύτως ήσυχος ότι έχεις ενισχύσει το σύνολο των σχετικών εξαρτημάτων, τότε μόνο άλλαξέ τα.
Επίσης προτείνεται η αλλαγή τους αν το αυτοκίνητό σου έχει τα άκρα αυτά με το πλαστικό καπάκι. Αυτά είναι ονομαστά για την τάση τους να φεύγουν, ιδίως όταν δεν πρέπει, και όταν (όχι αν) αυτό συμβεί συνήθως συμβαίνει την πιό ακατάλληλη στιγμή (δες σκόνες, περάσματα από βαθιά νερά κλπ) ή πολύ μακρυά από συνεργεία ή πηγές ανταλλακτικών. ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ χωρίς το πλαστικό καπάκι όμως. Εκτός από το ότι θα σου λερώνει την ζάντα υπάρχει πιθανότητα το λιπαντικό (αυτό που συνήθως ονομάζεται "βαλβολίνη" στην μαστορική διάλεκτο) μπορεί να σου βρωμίσει και τα τακάκια ή τους δίσκους. Οχι ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο αλλά όχι και απίθανο να συμβεί.
Επίσης θα σου βρωμίζει και την ζάντα.
Τα άκρα όμως που αναφέρεις έχουν το καλό ότι έχουν βιδωτή τάπα και έτσι το πρόβλημα διαρροών ή απωλείας τους απλώς δεν υπάρχει. Συστήνονται λοιπόν για το λόγο αυτό καθώς και για το ότι δειχνουν πολύ σέξυ και η τιμή τους είναι χαμηλή.
ΟΜΩΣ αναφορές φίλων στην Αγγλία λένε επίσης ότι το κράμα μετάλλου δεν είναι ισχυρότερο από αυτό των εργοστασιακών εξαρτημάτων. Ομως από την άλλη πλευρά είναι και σαφώς φθηνότερα.
Αν λοιπόν έχει πρόβλημα το αυτοκίνητό σου στο σημείο αυτό ή θέλεις να εξασφαλίσεις το ότι δεν θα σου φύγει κάποιο πλαστικό καπάκι τότε όρμα τους.
Η τιμή είναι καλή. Ενδεικτικά από άλλες πηγές οι τιμές είναι από 30 έως και 200% ακριβότερες με αντίστοιχη όμως διαφορά στην ποιότητα με ακριβότερες αλλά και ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερες και είναι εμφανές ακόμη και σε τυφλούς αυτές της QUAIFE.
H KAM έχει επίσης βγάλει και δικά της ενισχυμένα με ειδική κατασκευή έτσι ώστε με μία μονάδα να καλύπτονται όλα τα PCD των κέντρων των τροχών και με πολύ ανθεκτικό βιδωτό κέντρο αλλά και πάλι και αυτά είναι πολύ ακριβά. Για πραγματικά σκληρή χρήση και αν διαθέτει κάποιος το ποσό η επιλογή είναι ανάμεσα σε αυτούς τους δύο κατασκευαστές.
Για φθηνότερες επιλογές από πλευράς οριακών διαφορών σε ποιότητα κράματος μετάλλων και "βαφής" τους η λύση που προσφέρουν ο Ashcroft ή ο Paddocks δεν είναι καλή και σίγουρα είναι φθηνότερη και πιό όμορφη, σέξυ και στεγανή από αυτή των εργοστασιακών άκρων με τις τάπες.
Χαιρετώ