Η λεξη "κρίση" είναι μια πολύ πετυχημένη περιγραφή της γενικής κατάστασης, πολύ περισσότερο απο την "ύφεση" ή την "επιβράδυνση", η "κρίση" περιγράφει επακριβώς αυτό που συμβαινει στους θεσμούς. Μέσα στο όλο σκηνικό του παραλόγου όμως μπορεί να βγει και κατι χρήσιμο και για εμάς τους εποχούμενους.
Ως γνωστόν το Ελληνικό κράτος (ο Θεός να το κάνε!) επιβάλλει φόρο σε ολα τα μηχανοκίνητα κατά την εισαγωγή τους στην χώρα. Με αυτό τον τρόπο χτυπάει εκει ακριβώς που πονάει και εμείς σαν τα πρόβατα πληρώνουμε καθότι η ρόδα ανέκαθεν ήταν το όνειρο του Έλληνα. Ο συγκεκριμένος τομεάς της οικονομίας ειναι το βάζο με το μέλι, το κράτος όχι μόνο εχει βαλει βαθειά το χερι του μεσα αλλά δεν λέει να το βγάλει.
Ακόμη και το προστιμο της ΕΕ επειδή ακριβώς δεν αφήνει την αγορά ελεύθερη, μεχρι τώρα καλυπτόταν από τα έσοδα του συγκεκριμένου φόρου και περίσσευαν χρηματα και για τα ταμεία του κράτους.
Ο λόγος που μπορούσε το κράτος να ακουλουθεί μια τέτοια τακτικη ήταν ο ογκος των πωλήσεων. Επειδή ο φόρος δεν έκανε διάκριση σε καινούρια ή μεταχειρισμένα και έπεφτε αδιακρίτως σε ό,τι έμπαινε στη χώρα τα έσοδα ηταν πολλά!
Έλα όμως που η νομοθεσία της ΕΕ δεν είναι φτιαγμένη απο το Ελληνικό κοινοβούλιο και εχει μακροπρόθεσμη προοπτική και οχι της αρπαχτής που ειμαστε εμείς. Οποτε τώρα, με την ύφεση στην οικονομία και την μεγάλη πτώση στις πωλήσεις αμαξιών το "νταβατζιλίκι" του κράτος απλά δεν θα αποδίδει αρκετα, τουλάχιστον ελπίζω δεν θα αποδίδει τόσα ωστε να καλύψει το προστιμο της ΕΕ.
Είναι πολύ απλό να τονωθεί η αγορά του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, απλα με την συμμόρφωση της πολιτείας στην κοινοτική οδηγία. Ειδικά τώρα, είναι η ώρα να γίνει κατι τέτοιο. Εαν γίνει τωρα αυτό το πραγμα, ειχει μαι καλαή πιθανότητα να μεινει έτσι, γιατι εννοείτε οτι όποιος το επαναφέρει (ειναι 14% στην εκτιμώμενη τιμή εισαγωγης αν θυμάμαι καλά) μπορεί απλά να παραιτηθει την επόμενη μερα, γιατί μετα ούτε δημοτικός συμβουλος της Πέρα Παναγιάς (της γνωστης εκλογικής περιφέρειας που έβγαινε ο Μαυρογυαλούρος!) δεν βγαίνει.