Καλησπερα σας και χρονια πολλα...
Ειμαι κατοχος ενος Ford Maverick 3.0 V6 mod 2004 προ face-lift με το κιβωτιο ταχυτητων τοποθετημενο αναμεσα σε οδηγο και συνοδηγο. Το οχημα εχει 'γραψει' 113,500 Κm απο καινουργιο χωρις να εχει παρουσιασει το παραμικρο προβλημα οσο και αν το εχω πιεσει ο καννιβαλος. Φοραει τα Toyo A/T 215/70/R16 λογω χειμωνα. Βρισκομαι, δυστυχως, στην Ιταλια και το λεω αυτο διοτι το συγκεκριμενο μοντελο δεν εισηχθει ποτε στην συγκεκριμενη χωρα, μονο το Μazda Tribute υπαρχει εδω. Γραφω αυτο το αρθρο γιατι εχω ενα μικρο προβλημα με το τιμονι του αυτοκινητου μου. Εδω και 3 ημερες μας κατα-χιονισε, μεσα σε αυτο το μικρο σχετικα χρονικο διαστημα εριξε περιπου μισο μετρο χιονι. Σημερα λοιπον, μπηκα μεσα, γυρισα το κλειδι και πηρε μπρος κανονικα, ουτε κα8υστερηση λογω κρυου και ακινησιας ουτε τιποτα. Το τιμονι του ομως σαν να βαρυνε λιγακι σε αισθηση. Εβαλα οπισθεν και απεγκλωβιστηκα απ'οπου βρισκομουν με ευκολια. Επελεξα το 1 στο αυτοματο κιβωτιο και σαν να μου φανηκε πως βαρυνε (το τιμονι παντα) ακομα λιγο. Κατοπιν εβαλα το 2 και ελαφρυνε λιγο. Φτανοντας σε ευθεια εβαλα πλεον το D, το τιμονι ελαφρυνε ακομα λιγο αλλα δεν ηταν αυτο που εχω συνηθισει τον ενα χρονο περιπου που το οδηγαω σε καθημερινη βαση. Ολα τα σερβις εχουνε γινει οπως θα επρεπε, το οχημα το 'κληρονομησα' απο την οικογενεια μου. Εχω κανει λιγο οff-road, δεν το εχω χτυπησει πουθενα, ο κινητηρας του ειναι ακομα σαν καινουργιος ενω το κιβωτιο δεν παρουσιαζει το παραμικρο προβλημα. Εν ολιγοις ειμαι 100% ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο αλλα δεν παυω να ανησυχω τωρα που το τιμονι βαρυνε ετσι ξαφνικα. Σκεφτομαι οτι ισως να πρεπει να ελεγξω την σταθμη των υγρων του υδραυλικου συστηματος/τιμονιου, σε περιπτωση που τυχον θελουνε καποιο συμπληρωμα, αλλα για να ειμαι ειλικρινης πρωτη φορα μου συμβαινει να νιωσω κατι τετιο στα 15 χρονια που οδηγαω.
Σας ευχαριστω εκ των προτερων για τις τυχον απαντησεις σας.
Υ.Γ. Τα λαστιχα τα ελεγξα ηδη αλλα ουτε κλαταρισμενα ειναι ουτε χρειαστηκαν αερα επιπλεον.