player έγραψε:Σίγουρα και το γράσσο αλουμινίου κάνει για την περίπτωσή σου. Και το γράσσο με χαλκό είναι κατάλληλο μεν αλλα λόγω της τιμής του χαλκού δεν μπορεί να ξέρει κάποιος αν αυτό που αγοράζει είναι και το κατάλληλο για συγκεκριμένες εφαρμογές, ιδίως εκεί που αναπτύσονται μεγάλες θερμοκρασίες.
ευχαριστώ,
χρησιμοποιούσα ένα αμερικάνικο γράσσο οχαλκού που είχα αγοράσει πρίν 15+ χρόνια - όταν έμαθα ότι "χρειάζεται" σε σπειρώματα που δοκιμάζονται από θερμοκρασίες και οξειδώσεις...
στα μπουζί που αλλάζω κάθε 20k km περίπου στο αλουμινένιο καπάκι του V8, γινόταν λίγο σαν κόλλα, έχω την εντύπωση ότι το αλουμινίου που μου έδωσε ένας φίλος και έβαλα τα τελευταία χρόνια συμπεριφέρεται καλύτερα...
ΥΓ: ειδικά στα μουζί πάντως, έχω την εντύπωση ότι ελάχιστα συνεργεία βάζουν οτιδήποτε antiseize...