ekarpod έγραψε:και για να γράψω σωστότερα τις προδιαγραφές ιξώδους...
το ΜΤF 94 είναι 75W-80 (texaco ή Landrover συσκευασία είναι το ίδιο)
ενώ το Redline MTL 70W-80 κατάτι λοιπόν πιό "λεπτόρευστο" και πιό κοντά στην ρευστότητα του ATF
Θεωρώ οτι το βασικότερο στην επιλογή λαδιού εδώ είναι να ανήκει στην κατηγορία GL-4.
Απο κει και πέρα οι αναγραφόμενες τιμές ιξώδους στη συσκευασία είναι πολύ γενικές και ενίοτε
προκαλούν σύγχυση όταν δεν συνοδεύονται απο τις πραγματικές τιμές συμπεριφοράς της ρευστότητας σε σχέση με την θερμοκρασία.
Αναφέρω ενδεικτικά μερικές τιμές για τρία λάδια, Redline MTL, (70-80), MTF-94, (75-80) και Redline ATF D4.
Ρευστότητα στους 40 βαθμούς Κελσίου,(Ο μεγαλύτερος αριθμός υποδεικνύει μικρότερη ρευστότητα).
Redline MTL 56.2cST MTF-94 53cST Redline ATF D4 34cST
Ρευστότητα στους 100 βαθμούς Κελσίου
Redline MTL 10.5 cST MTF-94 10.5cST Redline ATF D4 7,5cST
Πλησιέστερο στο ATF είναι το MTF-94.Οσο δε πέφτουν οι θερμοκρασίες τόσο περισσότερο προσεγγίζει το MTF-94 τις τιμές του ATF.
Το ATF σταμάτησε να το συνιστά η LR για το LT77 απο το 1998, νομίζω, και μετά, αν και οπως έχω ξαναγράψει στα πολύ κρύα, βρωμόκρυα, κλίματα ορισμένων περιοχών το ATF ακόμα το χρησιμοποιούν.
Μανώλη,ασε τα λόγια και πέσε απο κάτω.