dista έγραψε:Διάβασα τον κανονισμό και έχω μερικές απορίες - επισημάνσεις. Δεν ξέρω Σπύρο αν είναι η κατάλληλη θέση εδώ, οπότε αν θέλεις το μεταφέρεις
.
1. Στο άρθρο 19.1 αναφέρεται:
Προκειμένου να ελεγχθεί ότι τα πληρώματα ακολουθούν την υποχρεωτική διαδρομή του δρομοβιβλίου θα τοποθετηθούν ενδιάμεσοι σταθμοί σε ορισμένα σημεία αυτής που θα αναφέρονται και θα αριθμούνται είτε στο δρομοβιβλίο είτε σε δελτίο πληροφοριών.
Θα ισχύει αυτό ή θα είναι κρυφά και άγνωστος ο αριθμός τους όπως στο Αττικό ?
Έχεις δίκιο Dista, έχει γίνει λάθος (παράληψη). Θα διορθωθεί άμεσα, μαζί με την προσθήκη, μιας ακόμα παραγράφου στο άρθρο του δρομοβιβλίου σχετικά με τα όργανα μέτρησης του οργανωτή.
dista έγραψε:2. Στα άρθρα 20.2 και 21.4 αναφέρεται:
Απαγορεύεται στους αγωνιζόμενους, επί ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό, να κατευθύνουν τα οχήματα τους, αντίθετα με τη φορά του αγώνα.
Τι γίνεται όταν κάποιος χαθεί και θέλει να επιστρέψει στη τελευταία γνωστή τουλίπα για να το πάρει από την αρχή ?
H ποινή μπορεί να φθάσει μέχρι και τον αποκλεισμό.
Όταν η διαδρομή είναι ανοικτή στην κυκλοφορία, δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα.
dista έγραψε:3. Στο άρθρο 21 (Regularity) δεν αναφέρεται η σήμανση του σημείου STOP για καταγραφή του χρόνου.
Όχι δεν αναφέρεται
dista έγραψε:4. Επίσης για τα Regularity, η χρέωση με μόλις 3'' για την προπορεία μήπως είναι μικρή ? Δείτε στον παρακάτω πίνακα τις διαφορές για καθυστέρηση και προπορεία για ποινή 3'' - 5'' - 10''.
Ιδανικός Πραγματικός Διαφορά Ποινή Σύνολο
για 3"
0:55:00 0:55:30 0:00:30 0:00:30 0:56:00
0:55:00 0:54:31 0:00:29 0:01:27 0:55:58
0:55:00 1:00:00 0:05:00 0:05:00 1:05:00
0:55:00 0:50:01 0:04:59 0:14:57 1:04:58
0:55:00 1:15:00 0:20:00 0:20:00 1:35:00
0:55:00 0:35:01 0:19:59 0:59:57 1:34:58
για 5"
0:55:00 0:55:30 0:00:30 0:00:30 0:56:00
0:55:00 0:54:46 0:00:14 0:01:10 0:55:56
0:55:00 1:00:00 0:05:00 0:05:00 1:05:00
0:55:00 0:52:31 0:02:29 0:12:25 1:04:56
0:55:00 1:15:00 0:20:00 0:20:00 1:35:00
0:55:00 0:45:01 0:09:59 0:49:55 1:34:56
για 10"
0:55:00 0:55:30 0:00:30 0:00:30 0:56:00
0:55:00 0:54:54 0:00:06 0:01:00 0:55:54
0:55:00 1:00:00 0:05:00 0:05:00 1:05:00
0:55:00 0:53:54 0:01:06 0:11:00 1:04:54
0:55:00 1:15:00 0:20:00 0:20:00 1:35:00
0:55:00 0:50:34 0:04:26 0:44:20 1:34:54
...
6. Για τα κρυφά ΣΕΧ των Regularity πιστεύω πως πρέπει τουλάχιστον να είναι σε κάποια τουλίπα και να μετριέται σε αυτή, ώστε να είναι δυνατόν ο υπολογισμός και επίτευξη της ΜΩΤ. Σε διαφορετική περίπτωση είναι καθαρά θέμα τύχης. Έτσι θα εκλείψουν και οι γκρίνιες για το που με μέτρησε, με μέτρησε όταν με είδε και πήγαινα αργά κλπ.
ΥΓ. Δεν βγαίνει καλός ο πίνακας, μάλλον εγώ δεν ξέρω πως να τον βάλω. Ελπίζω να τον καταλάβετε
Η περσινή ποινή, προπορείας 10’’, είχε επιλεχθεί δοκιμαστικά και ήταν εξοντωτική. Κανονικά η ποινή προπορείας θα έπρεπε να είναι 1’’, αλλά σαν μέσο πίεσης για πιο χαλαρούς ρυθμούς η ποινή έγινε (για φέτος) 3’’.
Η περσινή ποινή, προπορείας 10’’, είχε επιλεχθεί δοκιμαστικά και ήταν εξοντωτική. Κανονικά η ποινή προπορείας θα έπρεπε να είναι 1’’, αλλά σαν μέσο πίεσης για πιο χαλαρούς ρυθμούς η ποινή έγινε (για φέτος) 3’’.
Dista, καταλαβαίνω την απορία σου, μια και τελευταία υπάρχει αρκετή παραπληροφόρηση από MH γνώστες του θέματος σχετικά με το τι είναι regulatiry.
Παραθέτω τον κανονισμό τις FIA για τα regularity:
9.5 Regularity Test Sections9.5.1 - The crews must complete the regularity test sections at an average speed fixed by the organisers, with the approval of the relevant ASN. This average speed imposed by the organiser may vary for the different classes. The minimum length of a regularity test section is 3 km.
Generally, regularity test sections are organised on roads open to public traffic. Should the organiser decide to close the roads of the regularity test sections, he must provide the corresponding insurance coverage required by national laws.
Classification based on the times set by the crews is established as follows:
Standard Regulations for Historic Regularity Rallies
For each second, or each fraction of it, below or over the target
time: 1 second penalty.
Example:
Fixed average speed 45 kph,
Length of regularity test section 5.1 km,
Target time: 6 min. 48 sec.
a) Time set: 6 min. 59 sec. = 11 seconds time penalty.
b) Time set: 6 min. 31 sec. = 17 seconds time penalty.
At his own discretion, the organiser may set up intermediate timekeeping points at any point on a regularity test section.
There must be a minimum of one secret time check on each regularity test section....
...
dista έγραψε:5. Το θέμα με τα καθίσματα τώρα που άλλαξε πιστεύω πως είναι άδικο για μερικούς από εμάς που τα αλλάξαμε με βάση τα όσα είχαν ειπωθεί και ίσχυαν μέχρι τώρα και εκτός αυτού δεν βλέπω το λόγο που κάποιος που θέλει να προστατεύσει τη μέση του ή δεν χωράει στο "μαμά" κάθισμα θα πρέπει να τρέχει με τα "φτιαγμένα".
Ο κανονισμός σε αυτό το σημείο στα 4Χ4 σε σχέση με τον περσινό κανονισμό Trail Ride –Raid είναι ακριβώς ο ίδιος – δεν άλλαξε.
Ουσιαστικά η μόνη διαφορά σε σχέση με πέρσι στα 4Χ4 είναι η απαλοιφή του ποσοστού ελαστικών 5%.
Η καλύτερη στήριξη σου προσφέρει – έστω και μικρό – προτέρημα σε σχέση με κάποιον με το ίδιο αυτοκίνητο και «μαμά» καθίσματα. Σίγουρα μπορούμε να «δούμε» πολλές λύσεις για πολλές κατηγορίες κλπ
Η οποιαδήποτε βελτίωση - πέρα από τις επιτρεπόμενες - σε κατατάσσει στα βελτιωμένα. Αλλιώς θα μπορούσαμε να είχαμε μόνο μια κατηγορία 4Χ4.
Υ.Γ. Η διαδρομή σχεδιάζεται απο τον Αλέκο Αποστολίδη και σύμφωνα με την ενημέρωση του, θα είναι γενικά πιο βατή απο το Αττικό Trail Ride.
Τα SUV θα καταταχθούν σύμφωνα με τις βελτιώσεις τους στα 4Χ4, 4Χ4 Raid ή 4Χ4 Ράλι.
Δεν είναι τυχαίο, που τα RAV και Forester έχουν homologation κατηγορίας Τ.