χαιρετώ όλους τους χρήστες του off-road και καλως σας βρίσκω ως new user...
για να μην σας ζαλίσω με πολυ κείμενο θα προσπαθήσω να γραψω περιληπτικά -τηλεγραφικά...:
- Είχα αγοράσει το πρώτο ΠΙΝΙΝ 2.0 GDi 5D το full extra (2χρωμο, ηλιοροφη,κτλ) αρχές του 2001 μετά από αρκετό ψάξιμο (τότε και που είχε μόνο 3 χρόνια εγγυηση ο ακατανόμαστος- μονο! λες και τα 3 είναι λίγα!) και το κράτησα 2 χρόνια ακριβώς , έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος σε κάθε είδος επιφάνειας και πιστέψτε με το πήγα σε πολύ βαθειά νερά!. Το μόνο που είχα αλλάξει τότε ήταν τα ελαστικά που είχα βάλει τα Michelin AT στη μαμίσια διάσταση 215/65/16 άριστες εντυπώσεις!
- Αναγκάστηκα για οικονομικοοικογενειακούς λόγους να το δώσω , μάλιστα εκείνη την εποχή δεν υπήρχε άλλο πινιν μεταχειρισμένο οποότε το έδωσα εύκολα γρήγορα και σε καλή τιμη.
- Ενα χρόνο πρίν αγόρασα ενα Wrangler 4.0L με 27.000Ε με πολλά εξτρά αλλά επειδή η πετραιολοπηγή που έιχα στο κήπο στέρεψε, το έδωσα μετά απο 6 μήνες (26.000Ε) και κατέληξα να αγοράσω ξανά ΠΙΝΙΝ ! αυτή τη φορά το 3πορτο. Και πάλι (συμπτωματικά?) ήταν το τελευταίο 3πορτο 2λιτρο full xtra που έφερε στην Ελλάδα ο Σαρακάκης, δικαίως λοιπόν το θεωρώ "συλλεκτικό"
- Παρακολουθώ το φορουμ γύρω στα 2 χρόνια αλλά μόνο για πληροφόρηση, δυστυχώς ποτέ δεν έκατσα να γράψω, πράμα που κάνω τωρα, ελπίζω να συνεχιστεί με τη δικιά σας συνεισφορά απο εδω και πέρα...
- Εχω βάλει φωτο στο gallery και οπως θα δείτε έχω βάλει BFGOODRICH MT σε 215/75-15 αλήθεια ποιός είπε οτι το πινιν δεν πάιρνει mud ελαστικά και 15' ζάντες? ( η αλήθεια είναι οτι ηθελε πολύ ψάξιμο για να βρω τη σωστη ζάντα -είνaι μεγάλο θέμα όποιος ενδιαφέρεται τεχνικώς θα κάνω ισως ξεχωριστό post)
- Πολύ συνοπτικά συνεισφέρω και απαντώ σε διάφορα post που έχω δει στα φορουμ:
- Κατα τη δική μου άποψη και το GV καλό είναι και το RAV καλό είναι αλλά τον συνδιασμό που παρέχει το ΠΙΝΙΝ το 2λιτρο δύσκολα τον βρίσκεις... σίγουρα βέβαια εξαρτάται τη χρήση που θα κάνεις και εκεί είναι όλο το παιχνίδι αλλά σαν συνδυασμό θα προτιμήσω το ΠΙΝΙΝ (γιαυτο άλλωστε έχω πάρει 2!)
Οσο και αν έψαξα δεν βρήκα αυτοκίητο που να έχει
Και μόνιμη 4κίνηση
Και Μπλοκέ μεσαίο
Και Περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό πίσω
Και Αργο
Και να είναι μόνο πισωκίνητο
Και να είναι 2λιτρο
Και ναι είναι 3πορτο
Υπάρχει άλλο βρε παιδιά και δεν το έχω δει?
Ναι το RAV είναι πιο γρήγορο, αλλά δεν έχει μπλοκέ και αργα
Ναι το ΚΙΑ έχει μπλοκέ και αργά, αλλα΄δεν έχει μόνιμη
Ναι το GV έχει ότι και το ΚΙΑ αλλα΄δεν βγαίνει 3πορτο 2λιτρο
Αρρα.. προφανής λύση ΠΙΝΙΝ, που για μένα είναι αν όχι πολύ όμορφο (τουλ στο χρώμα που έχω εγώ) σίγουρα ξεχωριστό και μοναδικό ( άλλωστε δεν υπήρχε προηγούμενο μον τέλο ΠΙΝΙΝ και η Mitsubishi δεν θα βγάλει αντικαταστάτη - Vitara.... έχουμε ένα σωρο..)
Και να σημειώσω εδώ οτι 1ον το LSD πίσω ΥΠΑΡΧΕΙ και ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ τσεκαρισμένο και στη πράξη.... με μια ΒΜW που έχω και με το Wrangler που είχα σε κάθε στροφή ή αν ηθελα να διωξω λίγο κόλο όλη η ροπή πήγαινε στον εσωτερικό τροχό και bye bye fun! σε χιόνι και γλιστερο οδόστρομα με το ΠΙΝΙΝ ή θα σπινιάρουν και οι 2 τροχοί η κανένας, αυτό δίνει μεγάλη αίσθηση ελέγχου και σταθερότητας! ειδικά σε ανηφόρες η αν θες να παίξεις λιγο... το wrangler μου έβγαζε τη πίστη για να ντριφτάρει λίγο... και πιστέωτε με τη μιση μου ζωή με το πλάι πηγαίνω...
Και κάτι που ίσως δεν εχει επισημανθει....η μόνιμη 4κίνηση του 2λιτρου ΠΙΝΙΝ έχει το καλό (για μένα σίγουρα) ότι δίνει κίνηση πίσω και αν σπινιάρουν οι πίσω δίνει και μπροστά... σε αντίθεση με τις άλλες μόνιμες 4κινησεις που κάνουν το αντίθετο..(δίνυν μποροστά και αν χρειαστεί δίνουν και λίγο πίσω για να δώσεουν πρόσφυση) οι γνώστες καταλαβαίνουν τα οφέλη από αυτό...(νομίζω ότι και στο στο Πινιν 1.8 ισχύει αυτό.. δηλαδή μόνιμη μπροστά και αν χρειαστεί και πίσω)
Σαν διαφορές από το το 5πορτο στο 3πορτο έχω να παραθέσω ότι
- Εχει πολύ μεγαλύτερη γωνία απόχώρησης ( από τις καλύτερες για νορμαλ)
- Δεν έχει πίσω την αντιστρεπτική που έχει το 5πορτο (καλό για off road)
- Δεν βγαίνει με ηλιοροφή
- Δεν έχει χώρους
Ολα αυτά σε σχέση με το 5πορτο...
Γενικά εγω ανγνωρίζω βασικά ελλατώματα όπως παντελής έλλειψη μετατροπών η βελτιωτικών (και το air locker απο το L200 είναι), και κυρίως το απελπιστικά και υπερβολικά "γρήγορο" αργό... με κοντές σχέσεις 1:1,5 που πάς ρε καραμήτρο...... ψιλοαπάτη.. το μόνο που με έχει απογοητεύσει και δεν το έχω δει να πολυσχολιάζεται στο φορουμ... τη στιγμη που το VItara έχει νομίζω 1:2 η 1:2,5 ?
Επίσης αυτη η βαση του σασμαν από κάτω.... νομίζω ο λόγος ύπαρξης της είναι για να βρίσκει και για να σε περιορίζει... όπως και τα μπροστινά ψαλίδια... γενικά σαν χώρος κάτω από το αμάξωμα μάλλον το Πινιν δεν είναι και το καλύτερο.. σε αυτο το Vitara είνια νομίζω καλύτερο...
Επίσης έχω βάλει και μια ποδιά αλουμινίου μπροστά η οποία έχει κάνει πολυ καλή δουλειά σε σχέση με το αλουμινόχαρτο της μάνας του (το είχα αλλάξει 2-3 φορες)
Οσον αφορά τα ελαστικά τα MUD κάνουν μεγάλη διαφορά από τα μαμίσια που είναι της πλάκας (εχω και τις 2 4αδες και αλλαζω οποτε χρειαστει) και οταν αλλαξω τα καθημρινα θα βαλω τα 694
η 215/75/15 εχει την ιδια διαμετρο με την 215/70-16 οποτε με πολυ μικρη διαφορα στην διαμετρο και μεγαλυτερο προφιλ γενικα ομως κανουν πολύ καλη δουλεια χωρις να κόβουν σε δύναμη και έχει κερδίσει και 1 πόντο σε ύψος!
Εχω πολλες φωτο και video απο εκδρομες off road θα τα βάλω σύντομα και αυτα στο gallery
Προς το παρόν αυτα, περισσότερα και στη συνέχεια και περιμένω υποστήριξη από ολους τους ΠΙΝΙΝακηδες και μη, και feedback από όλους, έχω μαζέψει πολύ εμπειρεία σε off road και ειδικά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και άντε και να παμε και καμία εκδρομή...!!!