από doc » 10 Απρ 2005, 21:22
Λοιπόν!
Έχουμε και λέμε. Η διαδρομή είναι μεγάλη! Πολύ μεγάλη!! Και όπως κάθε μεγάλη διαδρομή έχει και τις ιδιαιτερότητές της. Νικητής θα είναι όποιος τερματίσει. Και θα έχει και μεταλλιάκι. Όχι γιατί θα είναι δύσκολη, αλλά γιατί θα είναι κουραστική για όποιον δεν έχει μάθει να βρίσκεται 8 ώρες στη σέλα ή στο τιμόνι.
Είναι διαδρομή ιδανική για SUV ή για ψευδοεντούρο, ακόμη και μεγάλου κυβισμού, και αποτελεί μια πρώτης τάξης ευκαιρία να τέτοια οχήματα να ζήσουν μια μικρή αλλά όμορφη περιπέτεια. Περιπέτεια που θα έχει να κάνει με την φυσική ομορφιά των μερών που θα διασχίσουμε, με τον "εκδρομικό" χαρακτήρα της διαδρομής που αποτελεί μιας καλή μονοήμερη χωμάτινη απόδραση.
Ελάχιστα (1 ή 2) σημεία θα ψηλοταλαιπωρήσουν τα SUV, και το ένα αφορά κλαδιά που γρατζουνάνε...
Οι ΜΩΤ? Για να ακούν οι τετράτροχοι και οι δίτροχοι: Πήγα την διαδρομή με το WR450F μου, γράφοντας και σπαταλώντας διπλό χρόνο λόγω ζημιάς στο IMO μου, με ένα -στην κυριολεξία- χέρι που με έκανε να πηγαίνω υπέρ του δέοντος "βόλτα", και το χειρότερο? συνοδεία με ένα quad kymco 250 cc, που πήγαινε με το ζόρι 75 τελική!!! Παράλληλα, η κούραση στο άχρηστο χέρι μου, με έκανε κουρέλι γρήγορα, οδηγώντας από τη μέση και μετά κυριολεκτικά στο ρελαντί, αφού δεν μπορούσα να κρατήσω το τιμόνι. Άσε που είχα ξεχάσει τις ρυθμίσεις κούτσουρο από το τελευταίο SM, είχα και mousse στα λάστιχα, έγιναν τα χέρια μου τούμπανο - καρατούμπανο... Αποτέλεσμα? Στα τέσσερα τμήματα της διαδρομής έβγαλα 48, 45, 49 και 52 km/h, μαζί με το kymco!!!
Βάζοντας μέσα και τις στάσεις και όλα, ήμουμα στο βουνό για 9 ώρες. Riding Time έβγαλα 6h40', που σημαίνει ότι με φουλ ασφάλεια κάποιος θα μπορεί να βγάλει την διαδρομή σε 8 ώρες. Αυτός ο χρόνος θα τεθεί ως σημείο αναφοράς για να καθοριστούν οι χρόνοι. Θα υπάρχουν και χρόνοι για ξεκούραση κτλ.
Η διαδρομή έχει ανοιχτά, εύκολα, εκδρομικά κομμάτια, που έχουν σκοπό να παίξουν με την αντοχή, την τακτική, τον ρυθμό και την σταθερότητα των οδηγών, παρά με την ταχύτητα σε κλειστά ή ανοιχτά κομμάτια. Και φυσικά υπάρχει και ο αγωγός του Μόρνου. 60+ χιλιόμετρα "παίζουν" πάνω του. Εκεί η ταχύτητα μπορεί να είναι χαλαρά 70-80, να ανεβάζει την ΜΩΤ, αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα μέτρο. Ουσιαστικά, με μια ταχύτητα 65km/h στον αγωγό έχεις τρελές προπορείες. Δεν έχει νόημα να μηγαίνεις με 120 και να ριψοκινδυνέψεις να βγεις στην πρώτη απότομη στροφή! Για αυτό θα έχουμε και ραντάρ με 20' ποινή για τους... γρήγορους.
Σε αυτό τον αγώνα, το πρόβλημα θα το έχουν οι μοτοσυκλέτες και όχι τα αυτοκίνητα. Για αυτό και οι μέσες ωριαίες θα είναι πιο κοντά. Αλλά ίσως τελικά να υπάρχουν μόνο απλές και μία regularite, παρά πολλές regularite. Άλλωστε εκεί θα πεχτεί το πράγμα: Να τελειώσεις τα 320 χλμ και να αισθάνεσαι γεμάτος, ευχαριστημένος και γλυκάκουρασμένος. Αν το καταφέρουμε αυτό, τότε πάμε καλά...
Αλήθεια! Πως θα σας φαινόταν μια ειδική 800m μέσα στο Autofestival???