Kounelis έγραψε:Το τελευταίο Trial Ride-Raid στο οποίο συμμετείχα ήταν του Ιανουαρίου στην Αττική, οπότε ίσως έχω χάσει αρκετά επεισόδια από τότε για να έχω καλή εικόνα του θεσμού. Η αλήθεια είναι πως έχω ακούσει από αρκετά πληρώματα πως η κατάσταση πηγαίνει προς την απόλυτη ταχύτητα.
Θα ήθελα πάντως να τονίσω την ανάγκη ύπαρξης ενός θεσμού (δεν ξέρω αν θα έπρεπε να ξεκινήσουμε καινούργιο τόπικ). Αν κάποιος το δει από την ευρεία του σκοπιά, οι δύο θεσμοί είναι αρκετά κοντά και πιστέυω πως δεν υπάρχει το κοινό να υποστηρίξει και τους δύο θεσμούς. Η χαρά σε αυτούς τους αγώνες είναι να είσαι μέσα στο αυτοκίνητο. Τα τζιπ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΑΤΗ και κανένας μεγάλος χορηγός δεν πρόκειται να έρθει. Τα χρήματα που θα υποστηρίζουν αυτούς τους αγώνες θα είναι τα χρήματα από την συμμετοχή, οπότε καλό θα είναι οι αγωνιζόμενοι να έχουμε ισχυρό λόγο για το τι θέλουμε. Και όπως έχει ξαναειπωθεί, μετά τον αρχικό ενθουσιασμό, οι συμμετοχές θα σταθεροποιηθούν. Καλύτερα λοιπόν ένας θεσμός με 50-70 συμμετοχές ανά αγώνα και 7-8 αγώνες τη χρονιά παρά δύο θεσμοί με 25-30 συμμετοχές και 6 αγώνες τη χρονιά. Και είμαι σαφώς υπέρ του να υπάρχουν και δίτροχοι μαζί μας.
Σχετικά με τα βοηθήματα, και εγώ συμφωνώ πως ένα laptop δεν προσφέρει πολλά, αλλά ένα terratrip σίγουρα ξεκουράζει κατα πολύ τον οδηγό. Δεν είναι εύκολο όλο το βράδυ να προσπαθείς να δεις και να μηδενίζεις τον μερικό χιλιομετρητή!
Καλή Κυριακή,
Μάριος Δ. Κουνέλης
Σίγουρα η χαρά είναι να είσαι μέσα, αλλά όχι ότι δε προσφέρουν θέαμα. Ακόμα και στα rally, που υπολείπονται κατά πολύ των άλλων αυτοκινήτων, πολύς είναι ο κόσμος που περιμένει να τα δει. Άλλα είναι τα προβλήματα που δεν αφήνουν χορηγούς να επενδύσουν και πρώτα πρώτα το ότι οι αγώνες δεν καλύπτονται από τον τύπο, εκτός του 4Χ4 magazine και μερικών γραμμών στα υπόλοιπα και όχι όλα, και την τηλεόραση, εκτός από κάποιων μικρών κομματιών που παίζει το Nova (SS) και πάλι όχι σε όλους τους αγώνες. Έτσι κι αλλιώς, αγώνες τέτοιου τύπου δεν προσφέρονται για θεατές και όσοι επενδύουν το ξέρουν αυτό.