Η κατανάλωση στην πόλη είναι ευθέως ανάλογη του κυκλοφοριακού φόρτου και των μποτιλιαρισμάτων. Εκεί συνήθως μετράμε λίτρα/ώρα λειτουργίας της μηχανής και όχι ανά διανυθέντα χιλιόμετρα.....
Πάντως καταθέτω την άποψή μου (ξανά) αναφορικά με το κόστος κτήσης των οχημάτων.
Η κατανάλωση είναι ένας παράγοντας του κόστους όχι όμως ο σημαντικότερος άν και καθημερινός και άρα ο ευκολότερα μετρήσιμος.
Παραθέτω μερικούς με τυχαία σειρά σπουδαιότητας
-Μείωση αξίας λόγω παλαιότητας (ανάλογα με το αυτοκίνητο από 10 έως 15% ετησίως)
-Τέλη κυκλοφορίας και ασφάλειας
-Συντήρηση (σέρβις)-λιπαντικά - λάστιχα - συνήθη μικροανταλλακτικά
-Φθορές που δεν εμπίπτουν στην εγγύηση
-Επισκευές από μικρά και μεγάλα ατυχήματα
και άλλα πολλά που δυστυχώς συμβαίνουν όπως και πολλά από τα παραπάνω ακόμα και με το αυτοκίνητο παρκαρισμένο.
Ένας πρόχειρος υπολογισμός με μέση χρήση 20000 χλμ ετησίως και πραγματικές κατά το δυνατόν κοστολογήσεις των παραγόντων θα αποδείξει τα λεγόμενά μου. Υπάρχει μάλιστα το ενδεχόμενο κάποιος να ανακαλύψει πως για τα χιλιόμετρα που διανύει ετησίως τον συμφέρει να νοικιάζει αυτοκίνητο όταν πραγματικά το χρειάζεται παρά να το αγοράσει.....