maverick4wd έγραψε:Κράτα το ΜΑΒ και πάρε με 10.000 – 12.000 ευρώ (πουλιούνται αρκετά) ένα Disco για καθαρά Off Road. Αν όντως σου δίνουν 19.000 ευρώ για το ΜΑΒ, είναι κρίμα να το δώσεις. Μπορείς να βρεις και με 4.000 – 6.000 παλιό Renegade ή Isuzu Trooper και να το φτιάξεις ό,τι πρέπει για εκτός δρόμου. Ένας φίλος πρόσφατα πήρε ένα Pajero του 1989 (επαγγελματικό όμως) με 4.500 και είναι πανευτυχής. Δηλαδή με δυο λόγια, αν δεν είσαι υποχρεωμένος να συνδυάσεις SUV και καθαρό Off Road σε ένα αυτοκίνητο, επιλέγεις την λύση των δύο. Ακόμη και από οικονομικής πλευράς να το δεις, για να αλλάξεις το ΜΑΒ και να πας στο Τσερόκι, θες τουλάχιστον 13.000 ευρώ (34.000 – 21.000). Με πολύ λιγότερα, καλύπτεις τις εκτός δρόμου ανάγκες σου πολύ ικανοποιητικά.
ΣΗΜ. Η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ του Τσερόκι 2.4 και ΜΑΒ 2.0 ή 2.3 είναι πολύ μικρή και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα στην αγορά, ιδίως τώρα που το Τσερόκι με το κιβώτιο των 6 ταχυτήτων έχει καλύτερη κλιμάκωση.
ΣΗΜ. Γενικά τα Τσερόκι δεν βγάζουν βλάβες, έχουν 3 έτη εγγύηση και μετά υπάρχουν πολλά και καλά συνεργεία σε λογικές τιμές. Τώρα αν στην εγγύηση πας στην αντιπροσωπεία (υποχρεωτικά) για τα σέρβις 1 φορά το χρόνο, άντε δύο και αντί για 150 ευρώ δίνεις 300 (και πολλά λέω), δεν χάθηκε και ο κόσμος. Άσε που στην τελική η αξία μεταπώλησης του Τσερόκι είναι ασυγκρίτως καλύτερη από του ΜΑΒ και αυτό το έχουμε δει όλοι μας νομίζω.
Αν θες σοβαρό off-road το 2.4 δεν σου κάνει γιατί έχει το command-trac σασμάν. Συστήνω ανεπιφύλακτα CRD 2.8 μεταχειρισμένο το οποίο βάζει τα γυαλιά σε ροπές ακόμα και στο Grand Cherokee 4.0 ..Και να μην ξεχνιόμαστε έχει τη μεγαλύτερη ελκτική δύναμη από ΟΤΙ κυκλοφορεί σε 4χ4 (3,360 kg)με την εξαίρεση του Touareg V10 TDI με τα 5000 κυβικά και τη διπλή τουρμπίνα(3,500 kg). Και όταν λέω ΟΤΙ κυκλοφορεί έχω συμπεριλάβει και το Hummer H2.....
Από κατανάλωση σε αυτοκινητόδρομο με νόμιμες ταχύτητες , απλά ξέχνα τα διψήφια νούμερα. Στην πόλη είναι γύρω στα 13 (μιλάω πάντα για μόνιμη τετρακίνηση επιλεγμένη και μηχανική παρακαλώ ούτε ηλεκτρονικοί συμπλέκτες ούτε τπτ, δεν καίγεται:P, δεν βάζω κολπάκια πισωκίνησης , που ούτως ή άλλως σε αυτό το αμάξι δεν στη συστήνω γιατί με ελαφρό πάτημα γκαζιού σπινάρει λόγω ροπής). Γενικά θα σου κάψει παραπάνω από ότι λέει ο κατασκευαστής γιατί θα το ζητήσεις εσύ λόγω τουρμπίνας που θα παίζεις συνέχεια...Αν πατήσεις το γκάζι στις 1800 στροφές βρυχάται και εκτοξεύεται , καμμία σχέση με το 3.7 , ούτε και σε ρεπρίζ.. Αυτά
Γενικά το αμάξι είναι σκυλί όσο το Niva αλλά αρκετά χλιδάτο για πας οπουδήποτε ΑΝΕΤΑ. Για τις δυνατότητες εκτός δρόμου ψάξετε σχετικό τεστ του Auto Motor Sport. Το αμάξι κόλλησε όταν το χιόνι έφτασε μέχρι το καπώ ...Λίγα μέτρα παραπάνω κόλλησε Unimog της Πυροσβεστικής..