Κύτιοι τα άλογα δε σημαίνουν και τελικές... Δηλαδή αν έχει 133 πάει με 160ΧΛΜ αν έχει 150άλογα πάει με 180ΧΛΜ και αν έχει 200ΑΛΟΓΑ πάει με 250ΧΛΜ????? ΟΟΟΟΧΙ βέβαια το θέμα τελικής είνα καθαρά θέμα σαζμάν...
Τώρα και τα 133άλογα με μια πιο μακριά πέμπτη είναι αρκετά να φτάσουν τα 180 ή και παραπάνω ΧΛΜ . Το θέμα είνα ότι τι αμάξι μετά δε στέκεται στο δρόμο (ΣΟΥΣΤΕ΅ΠΙΣΩ) και δε ΦΕΕΝΑΡΕΙ (ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ).
Τώρα τα πετρελαιοκλινητα που είναι νέας γενιάς (COMMON RAIL TURBODIESELS) ΌΛΑ έχουν σπιρτάδα και ροπή ΄σε όλο το φάσμα των κινητήρων.
Επίσης κάθε νέο τέτοιο μοντέλο έχει και καλλίτερα injection solenoid valves έτσι ώστε το καύσιμο να διασπάται τόσο πολύ έτσι ώστε να γίνεται και τελειότερη κάυση και η απόδοση να έρχεται με λιγότερο κάυσιμο.
ΌΜΩΣ μην αυταπατάστε γιατί αύξηση δύναμης σημαίνει και άυξηση τροφής άρα η αυξημένη κατανάλωση είναι αναπόφευκτη.
Τέλος οι κινητήρες της NISSAN είναι από τους περισσότερο αξιόπιστους και μάλιστα κάποια Ευρωπαϊκά περιοδικά τον αναφέρουν σαν διαμάντι απόδοσης - αξιοπιστίας. Προσωπικά έχω ένα φτιαγμάενο που αποδίδει πολλά άλογα όμως η τελική δεν ξεπερνά τα 160ΧΛΜ με τίποτα. Τέλος ένα πρόβλημα που ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ γιατί η αντ/εία έστειλε γράμμα σε όλους τους ιδιοκτήτες είναι με το κάλυμα του εκκεντροφόρου. Αυτό ανέφερε το γράμμα. Ίσως να ήταν κάτι πιο σημαντικό από αυτό -- Αλλά εν πάσει περιπτώση πήγαινες το αυτοκίνητο και σου αλλάζαν δωρεάν το αντ/κό...
Το καινούριο θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια ....ΑΛΛΑ
το κόστος είναι εξωφρενικό και τελικά ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ.
Όταν με 30000ΕΥΡΩ αγοράζεις ένα 4χ4 περιοπής και όχι ΚΑΡΟΤΣΑ ΔΗΛΑΔΗ
SUZUKI VITARA - CHEROKEE 2.5L και κάνεις και τη πλάκα σου και χωράνε και 4 ατομα με τα μπαγκάζια τυς άνετα.
Για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ δε το συχητώ παρα είναι ακριβό.
Τώρα Εκγρίνω την αγορά αν κάπιος θέλει να κάνει τη πλάκα του και το παίρνει για 3ο αυτοκίνητο και σκέφτεται να το φτιάξει με σκοπό τους αγώνες ή σκοπό το 'σπάσιμο' στα Ελληνικά βουνά