PAPAGN έγραψε:Εγώ απλά προσπαθώ να προφυλάξω τον φίλο που ρωτάει για αγορά Μαβ. Και του είπα να κοιτάξει το αμάξι απο κάτω.Δεν σε κατηγόρησα ούτε σε είπα πράκτορα απλά ρώτησα αν είσαι υπάλληλος της Φορντ. Σε ανοιχτές συζητήσεις είναι ΠΙΘΑΝΟ κάποιος να προσπαθεί να μην ακούγονται κάποιες φωνές.Για τους Αλβανούς αυτοί από την ΒΕΛΜΑΡ το είπαν υποτιμητικά. Εγώ δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Επίσης παρομοίως ούτε Χριστιανός είμαι , ούτε μουσουλμάνος ούτε αντιαμερικάνος όπως εσύ, ούτε αντιαλβανός , ίσα ίσα, ούτε κουμουνιστής, ούτε εθνικιστής ,ουτε πατριώτης . Δεν είμαι μα..... Το αμερικανάκια το χρησιμοποίησα σαν έκφραση.Απλά πιστεύω ότι τα γιαπωνέζικα είναι κλάσεις ανώτερα σε όλους τους τομείς και δεν υπάρχει περίπτωση να δεις σκουριά για πολλά πολλά χρόνια.Επίσης πολύ αξιόπιστοι είναι και οι Γερμανοί.Ερχονται απο πιο μακρυά όμως δεν έρχονται κολυμπώντας. Αυτό είναι αμφίβιο. Ασε απο after sale. Οσο για το 1% τι είναι αυτά που λες? Εσύ όταν αγοράζεις καινούργιο πας με τον φαναρτζή? Σηκώνεις το αμάξι σε ράμπα? Κοιτάς τα τζάμια ένα ένα για εκδορές? Τι λες τώρα? Αλλωστε οι Νόμοι προβλέπουν ότι ελάττωμα που παρατηρήθηκε εντός 6 μηνών τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την αγορά. Εγώ τα διαπίστωσα όλα σε 10 ημέρες. Είμαι 48 χρ. Είναι η πρώτη φορά που έχω δικαστική διένεξη με ανθρωπο ή εταιρεία. Λες εγώ να θέλω να τραβιέμαι με το κωλοάμαξο? Γιατί να τους αφήσω όμως? Παντως δεν απάντησες αν έχεις Μαβερικ? Είναι απλό να διαπιστώσεις τα όσα λέω και στο δικό σου άν έχεις. Αν περάσεις από καμία έκθεση κοίταξε από κάτω και μετά πες μου ότι είμαι υπερβολικός.Μόνο για να φτιάξουν το park sensor πήγα 3 φορές. Αλλη εταιρεία θα το είχε αλλάξει. Οι άνθρωποι δεν παίζονται. Ειναι αντιεπαγγελματίες. Το κόστος τους αν το έφτιαχναν θα ήταν πολύ μικρό, τα μισά από ότι θα κοστίσει σε μένα. Το πολύ 2.000 γι αυτούς για να τα ξηλώσουν όλα. Η ζημιά από τις καταγγελίες και από γνωστούς μου που έχω αποτρέψει είναι 2 φορές όλο το αμάξι μου. Και στο τέλος θα χάσουν και την δίκη και θα πληρώσουν και τα ανταλλακτικά και θα επιστρέψουν μέρος του τιμήματος και πολλά άλλα.
Αγαπητε συνάδελφε,
Εχω πάθει σόκ με τα τόσα προβλήματα και ταλαιπωρια που έχεις τραβήξει με το καινούργιο σου αυτοκίνητο.
Όπως ανέφερε και ο Juan έτσι και εγώ δεν είχα κάποιο σοβαρό πρόβλημα που θα απαιτούσα αντικατάσταση του αυτοκινήτου μου με καινούργιο.(Mav 2003)
Δισκους αλλαξα νωρίς στην εγγύηση και κρεμαγιέρα παλι στην εγγύηση. Απλά έτυχε. Εχω κάνει 28,000 χλμ ασφαλή και χωρίς πρόβλημα...Σε ασφαλτο, σε ποτάμια αλλα και σε χωμα και χιόνι.
Σαν πρωην ιδιοκτήτης ενός Μάζντα πάλι είχα ψιλοπροβληματάκια τα οποία δεν ήταν αξια προσοχής.
Τώρα δεν μπορώ να λάβω αρνητική θέση υπέρ των Ιαπώνων αλλα ούτε των Αμερικανών οσο αφορά την κατασκευή αυτοκινήτων μιας και δεν είχα τα προβλήματα που θα με οδηγήσουν στην απόγνωση (οπως εσύ).
Έτσι λοιπόν σου αναφέρω σαν παλιότερος στο φόρουμ οτι έχεις δικαίωμα να γράφεις και να υποστηρίζεις κάτι και να αναφέρεις να προβλήματά σου αλλα σου υπενθιμίζω οτι στα 60 αυτοκίνητα μόνο δύο παρουσίασαν τα προβλήματα που αναφέρεις: Ένα ήταν του Maverck4wd (Mav2003) και ένα το δικό σου.
Δεν μπορώ επίσης να ανεχτώ την λέξη <κωλοάμαξο> αλλα και γενικότερα το ύφος που αντιμετωπίζεις τα πράγματα γράφοντας ολόκληρες σελίδες θέλοντας να μεταπείσεις τους υποψήφιους αγοραστές θίγοντας Αλβανούς, Αμερικάνους, Ιαπωνες κλπ. και φέρεις και εμάς τους <καπως> ευχαριστήμένους σε δύσκολη θέση.
Μήπως ισχύει το εξής ρητό: Πήγες για μαλλί και βγήκες κουρεμένος? Ο πρώτος είσαι ή ο τελευταίος που μπορεί να συμβεί. Και αν σου τύχαινε σε Volvo πχ τι θα έκανες? Θα έγραφες σελίδες και θα απειλούσες την αντιπροσωπεία με δικαστήρια κλπ?
Ας το θεωρήσουμε κακιά στιγμή και κακή τύχη. Τίποτα στην ζωή δεν μπορεί να είναι τέλειο. Το κάθε αυτοκίνητο οποιασδήποτε μάρκας έχει τα προβλήματά του. Σου προτείνω λοιπόν να μήν προβείς σε δικαστικές διαμάχες γιατί εκτός απο τα χρήματα για δικηγόρους κλπ θα χρονοτριβήσεις και θα χάσει την αξία του το αυτοκίνητο. Ασε που δεν θα πρέπει να είσαι σίγουρος 100% οτι θα κερδίσεις την δίκη....
Φρόντισε λοιπόν να το πουλήσεις και να πάρεις κάποιο αλλο αυτοκίνητο (εφόσον σου επισκευάσουν τις όποιες ζημιές στην εγγύηση ωστε να μήν ρίξεις και τον επόμενο αγοραστή). Χρησιμοποίησε αλλη τακτική για να επιτύχεις το σκοπό σου. Το μουλάρι <μουλαρώνει> όταν του μιλάς απότομα...
Υπάρχουν και αλλες αντιπροσωπείες που μπορούν να σου αναλάβουν την εγγύηση για την δεν κοιτάς εκεί?
Υ.Γ Σημάδια απο σκουριές είχε και το δικό μου αυτοκίνητο αλλα τις θεωρησαν φυσιολογικές (και εγώ φυσικά γιατι τις είδα και σε άλλους).
Δεν ειμαι ανθρωπος της Ford, ουτε Αλβανός, ούτε Αμερικάνος αλλα ούτε και Ιάπωνας. Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος και Ελληνας και προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός εκεί που χρειάζεται και διπλωμάτης αν έχω να υπερασπιστώ το δίκιο μου...