Dervis έγραψε:Virus δεν καταλαβα την ειρωνεια σου..γιατι το λες ετσι..
Μπας και σε ξέρει και σου κάνει πλάκα???
Η αλήθεια πάντως είναι ότι εγώ γέλασα με το σχόλιό του!!!!
|
|
|
vasilis έγραψε:Παναγιώτη (TLG) αυτό είναι μια ιδιοκατασκευή για GV που βρήκα και δείχνει αρκετά καλή με μετρήσεις έτοιμες για να αρχίσεις να "κόβεις"....
Πάρε μια ιδέα......
Φιλικά vasilis.
nec-r έγραψε:vasilis έγραψε:Παναγιώτη (TLG) αυτό είναι μια ιδιοκατασκευή για GV που βρήκα και δείχνει αρκετά καλή με μετρήσεις έτοιμες για να αρχίσεις να "κόβεις"....
Πάρε μια ιδέα......
Φιλικά vasilis.
Aγαπητε Vasili , μηπως υπαρχει κατι αντίστοιχο και για vitara 1.6 wagon ?:roll:
Στο διαδίκτιο το βρήκες ?
bisba έγραψε:.....πας σε μια στράντζα και σου το φτιάχνει
perroloco έγραψε:Αχ ρε Βασίλη... μια βδομάδα νωρίτερα να είχες ποστάρει τις φώτο, θα με γλύτωνες από την αγορά μπροστινής ποδιάς. Χαλάλι όμως γιατί είναι κορυφή, θα έβαζα φώτο αλλά λέει στο έντυπο ότι είναι top-secret/classified αλλιώς στην πέφτει η mossad.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι με δεδομένο ότι έχουμε μπροστινή ποδιά, κατά πόσο χρειάζεται ποδιά για κιβώτιο/transfer, δηλαδή στο μέσον του οχήματος?
Μήπως αντί για ποδιά transfer ένα προστατευτικό για το πίσω διαφορικό να είναι καλύτερη επένδυση?
blackchris έγραψε:Βασίλη κορυφή οι ποδιές, μόνο που της calmini μπάινουν μόνο αν φοράς και την ανάτηση της. Πιστεύω οτι είναι καλύτερα πρώτα να προτατεύσεις το transfer παρά τον άξονα διότι αν δεις οτι βρίσκει η ποδιά δεν συνεχίζεις να την φάει και ο άξονας.
vasilis έγραψε:blackchris έγραψε:Βασίλη κορυφή οι ποδιές, μόνο που της calmini μπάινουν μόνο αν φοράς και την ανάτηση της. Πιστεύω οτι είναι καλύτερα πρώτα να προτατεύσεις το transfer παρά τον άξονα διότι αν δεις οτι βρίσκει η ποδιά δεν συνεχίζεις να την φάει και ο άξονας.
Γιώργο, είσαι σίγουρος οτι πρέπει να φοράς την ανάρτηση (calmini) για να μπούν?
Δυστυχώς δεν ξέρω ακριβώς αν είναι έτσι, αλλά η άλλη ποδιά είναι "αριστούργημα"!!!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες