sacram έγραψε:καλημέρα.
1)Εχετε να προτείνετε κάτι σε μπροστινό φανάρι για ποδήλατο????
Φυσικά όχι με δυναμό! Επίσης κάτι με δυνατό φως όχι μόνο για να σε βλέπουν οι άλλοι, αλλά να βλέπεις και κάνα κορμό ή καμια κοτρόνα μες το σκοτάδι.
2)Υπάρχει καμια λύση ώστε να μειώσω τα σκασμένα λάστιχα(πήγα Φιλοπαππου και γύρισα με δύο σκασμένα λαστιχα, από αγκάθια μήκους το πολύ 2χιλιοστα)
THANKS
Λοιπόν μπροστινό φανάρι, μετά από πολλές δοκιμές και πατέντες, τον τελευταίο καιρό έχω πάρει ένα της SIGMA SPORT (είναι η γνωστή που βγάζει και τα κοντεράκια), με λάμπα Αλογόνου. Παίρνει 5 μπαταρίες ΑΑ και δίνει ικανοποιητικό φως για 2 περίπου ώρες. Ήταν όμως ακριβούτσικο (δεν θυμάμαι τιμή).
Πάντως μην περιμένεις ποτέ να αποκτήσεις φώτα μοτοσυκλέτας στο ποδήλατο, που να σου επιτρέπουν να γυρνάς νύχτα μέσα σε δάσος!
Κυρίως είναι για να σε βλέπουν και όχι για να βλέπεις.
Παλιότερα είχα κάνει πατέντα με την τοποθέτηση 3 (!!) φακών (οι δυο από αυτούς ήταν με LED) ταυτόχρονα στο τιμόνι, και έκανα ποδήλατο μετά την δύση του Ήλιου (ήταν καλοκαίρι και την μέρα έκανε πολύ ζέστη), αλλά δεν έχει νόημα αφού αυξάνεται πολύ το βάρος.
Τώρα για τα σκασμένα λάστιχα, έχουμε και λέμε:
1) Βάλε ...καλά λάστιχα που να είναι κατάλληλα για το έδαφος που θα οδηγήσεις.
2) Έχεις κάνει καμιά ακτινολόγηση στις ρόδες σου?
Μπορεί κάποια ακτίνα να τα έχει δει όλα και να σου τρυπάει την σαμπρέλα από το εσωτερικό της ζάντας (που ήταν οι τρύπες στις σκασμένες σαμπρέλες?). Αν ήταν όλες από αγκάθια, τότε...
3)Υπάρχουν πολλές ποιότητες σαμπρέλας.
Από τις φθηνιάρικες του 1 Ευρώ μέχρι αυτές που είναι από LATEX και στοιχίζουν 20 Ευρώ.
Έχω βάλει από τις τελευταίες στην μπροστινή ρόδα και εδώ και 1 χρόνο δεν μου έχει τρυπήσει (έχει όμως το μειονέκτημα ότι χάνει αέρα σε πιο γρήγορους ρυθμούς από τις συμβατικές-θέλει συχνό τσεκάρισμα, σαν τις σαμπρέλες MOTOCROSS στα μηχανάκια).
Το κουφό είναι ότι όλα σχεδόν τα κλαταρίσματα τα έχω πάθει στην άσφαλτο!
Οι υπόλοιποι ειδήμονες τι λένε?
ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ!!!