Ο 2.0λ duratec δεν είναι; μέχρι και τον 2.5 που είναι 4κυλινδρος σε σειρά duratec(αν θυμάμαι καλά) έχουν το ίδιο μπλοκ κινητήρα. Άρα αλλάζοντας στρόφαλο, μπιέλες, πιστόνια(κλπ,κλπ)με αυτά από την πιο μεγάλη έκδοση κινητήρα μπορείς να τον υπερκυβίσεις χωρίς να πας το μπλοκ η τις κεφαλές στον τόρνο(δηλαδή αρκετά αξιόπιστα), το κιβώτιο είναι το ίδιο οπότε αλλάζεις και συμπλέκτη και είσαι οκ
Μια πιο extreme λύση είναι ο μηχανικός υπερσυμπιεστής που έχω δει κίτ μέχρι στιγμής μόνο για zetec αλλά οι διαφορές του με τον duratec είναι σχετικά λίγες οπότε
Με λίγες μετατροπές στο κίτ (μάλλον μόνο στο προγραμματιζόμενο ecu) θα ταιριάζει.
http://www.supercharger.com/Shop/ViewPr ... exID=47906
αυτό είναι το link για τον υπερσυμπιεστή
μέχρι στιγμής αυτά έχω βρει αλλά στο νετ υπάρχει πληθώρα σελίδων για βελτιώσεις
και λογικά σελίδα για βελτιώσεις μόνο πάνω στο maverick καλό ψάξιμο μεγάλε!
be a racer not a poser(death to cafe posers)! GAS GAS EC 250 01' "ERZBERG CERTIFIED"