Εγω προτιμω τα mud, κυριως γιατι ειναι παααααρα πολυ καλυτερα στα δυσκολα απο το οποιο AT, πιστευω οτι τα ΑΤ ειναι πολυ μετρια λυση για ολα. Το κυριο μειονεκτημα των ΜΤ ειναι οτι πρεπει να ξεχασεις τις μεγαλες ταχυτητες, 130 ειναι αρκετα για να μην πω πολλα. Αν δεν σε πειραζει αυτο, μην το σκεφτεσαι 2η φορα. Εμενα με τσουζει λιγο, αλλα 1ον: συνηθιζεται και 2ον: μολις βγεις απο καμμια λασπουρα και δεν το πιστευεις ουτε εσυ ο ιδιος, δεν θα θελεις να σκεφτεις ξανα για λαστιχα
Επισης, οσον αφορα το πλατος του πελματος, παιζει το αν ειναι καλυτερο το στενο απο το φαρδυ λαστιχο σε χιονι και λασπη. Αν το αυτοκινητο ειναι βαρυ, τοτε με το στενο λαστιχο "βουλιαζεις" πιο ευκολα, ενω με το φαρδυ πιο δυσκολα. Το στενο ειναι πολυ καλυτερο στον παγο. Δεν ξερω, θα προτιμουσα πιο φαρδυ λαστιχο για τις ελληνικες συνθηκες. Παρεμπιπτοντως, το BFG MT 31x10.5 R15 ειναι απο τα καλυτερα και πιο αξιοπιστα λαστιχα που θα βρεις σε αυτην τη διασταση.