Periergos έγραψε:olympia3
Κοίτα, τα είδα τα γουρουνάκια σας, αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οι φθηνές τιμές σας.
Και πρέπει να ομολογήσω ότι το 200 είναι σε φοβερή τιμή (2.200) – αλλά εδώ και 1 μήνα δεν το έχετε ούτε σε προσπεκτους ούτε ένα δείγμα για τεστ !!!!!!!!
Το 250 στα 3600 (αντιγραφή loncin 250) είναι ωραίο, αλλά όταν το είδα από κοντά, η ποιότητα του είναι απαράδεκτη.
Το 110 δε, είχε πολύ πλάκα, γιατί οι ρόδες του μπροστά, η μια κοίταζε ευθεία και η άλλη τέρμα αριστερά (μιλάμε για πολύ – το έβλεπες με το μάτι)
Το άλλο γουρουνάκι που είδα ήταν το μεγάλο 260 (4χ4 νομίζω) και ήταν καταπληκτικό εξωτερικά. Αυτόματο με υπέροχη σχεδίαση. Δεν το οδήγησα για να ξέρω τι λέει αλλά ήταν ωραίο.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση πολύ θετική, ήταν η διετής εγγύηση.
Μπράβο σας.
Νομίζω με λίγη εμπειρία θα πάτε καλά.
Σχόλια γενικά (και πάντα φιλικότατα)
Πάσχετε από δίκτυο (ΕΜΠΕΙΡΟ)
Promotion απαράδεκτο (ούτε σελίδα στο internet)
Είναι περίεργο που στα περιοδικά δίνετε το τηλέφωνο ενός μαγαζιού με έπιπλα!!!!!!
Για διαφήμιση σε περιοδικά, ούτε λόγος. Μια ανακοίνωση τιμών και τίποτα άλλο.
Και μια ερώτηση:
Γιατί να πάρω το YMC από ένα « επιπλάδικο»και όχι το LONCIN από μια αλυσίδα μότο μαγαζιού ?
ΟΥΦ τα είπα, γιατί θα έσκαγα !!!!! (και ήμουν και επιεικής)
Ευχαριστώ
Ευχαριστώ φίλε για την άμεση απάντηση και τα σχόλια. Εκτός από πληροφόρηση, μου δίνεις και ευκαιρία να απαντήσω σε κάποια θέματα που όντως με απασχόλησαν πρωτού παρθούν κάποιες αποφάσεις για δρομολόγηση.
Αρχίζοντας από το τέλος, ο όμιλος έχει μεγάλη δραστηριότητα στο έπιπλο, αλλά η εταιρεία / μαγαζί / δίκτυο κλπ. έχει αποκλειστική δραστηριότητα τη μοτοσικλέτα. Προφανώς σε παλαιότερα περιοδικά υπήρχαν τα τηλέφωνα του Μοσχάτου όπου στεγάζονται και οι λοιπές δραστηριότητες. Όπως είπα οι εγκαταστάσεις στην Αλίμου είναι καινούριες και ακόμα δεν έχουμε τακτοποιηθεί πλήρως. Αν είδες κάπου αλλού λάθος τηλέφωνο, πες το μου please για να φροντίσω να διορθωθεί.
Πάμε στο ψητό τώρα: Όταν είπα ότι ξεκινήσαμε το project από λόξα, καταλαβαίνεις ότι προέχει να αναπτύξουμε / δημιουργήσουμε προϊόντα που κατ' αρχήν εμείς θα τα κάνουμε κέφι. Καταλαβαίνεις όμως ότι για να στηρίξεις μια αντιπροσωπεία πρέπει να συμπληρώσεις γκάμα που δικαιολογεί την έννοια "αποκλειστικότητα" ιδιαίτερα στην επαρχία. Αυτό είναι επίπονο και σε διαβεβαιώ ότι έχει κοστίσει τα μέγιστα, αν αναλογιστείς πόσα μοντέλα έχουμε πετάξει και πετάμε ακόμα μέχρι να καταλήξουμε στο καλύτερο δυνατό.
Όταν λοιπόν ένα μοντέλο, μετά από δοκιμές (Κίνα και Ελλάδα) φαίνεται καλό, μπαίνει σε παραγωγή. Η πρώτη φουρνιά είναι μικρής ποσότητας, γιατί πάντα υπάρχει η επισφάλεια της εμπορικής αποτυχίας. Σε αυτό το γεγονός οφείλεται και η έλλειψη του ATV 200 το οποίο ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. (σσ Από την επόμενη εβδομάδα που παραλαμβάνουμε, θα είσαι ο πρώτος που θα το κάνει TR!).
To 250cc όπως είπες, αν και δεν παρουσίασε προβλήματα και κυκλοφόρησε αρκετά, έδινε όντως την αίσθηση του "φτηνού". Τέλη του μήνα, έρχεται το νέο μοντέλο, με σχάρες, Bull Bar, και εργάτη με τηλεχειρισμό (στο βασικό εξοπλισμό) και πολύ καλύτερο φινίρισμα.
Το 260 όμως που σου άρεσε, είναι κλασσικό παράδειγμα καλού φινιρίσματος και εξοπλισμού, αλλά με βασικά προβλήματα λειτουργίας: Χρειάζεται λοιπόν αλλαγή όλη η καλωδίωση γιατί τα καλώδια του εργοστασίου είναι ανεπαρκή. Επιπλέον τοποθετούμε και φρένο στο χέρι, γιατί αυτό το όχημα με ένα ποδόφρενο μόνο, θεωρώ ότι δεν πρέπει να κυκλοφορήσει για λόγους ασφάλειας. Όλα αυτά, περνώντας τα παράλληλα και σε επίπεδο παραγωγής.
Το 110, που είναι και το πιο εμπορικό μοντέλο λόγω τιμής, νομίζω ότι το πρόβλημα που αναφέρεις είναι θέμα ρύθμισης. Τα προς παράδοση δοκιμάζονται αρκετά. Το είδες σε κάποια έκθεση;
Πολύ καλή είναι και η 500άρα 4Χ4, αυτόματη με αργό γρήγορο. Εκεί, την πατήσαμε όπως με τη 200άρα, γιατί εξαντλήθηκε με το που ήρθε.
Όσον αφορά τα θέματα επικοινωνίας, θα σου πω το βασικό προβληματισμό μου και θα ήθελα τη γνώμη σου σε αυτό:
Το μηχανοκίνητο προϊόν σε αντίθεση με άλλα εμπορεύσιμα, απαιτεί τη δόμηση υποδομής, τεχνικής υποστήριξης, ανταλλακτικών (και σε επίπεδο δικτύου) καθώς και την τελική επιλογή των προϊόντων. Όλα αυτά παράλληλα με τη δημιουργία δικτύου, κατα το δυνατόν, αποκλειστικού. Θεώρησα λοιπόν ότι οποιαδήποτε δημοσιοποίηση πριν ολοκληρωθούν τα ανωτέρω, θα ήταν πρώιμη και ίσως έδινε και την εικόνα της "αρπαχτής". Ίσως εμπορικά να είναι λάθος. Με την ολοκλήρωση το δικτύου ανεβαίνει η ιστοσελίδα και ξεκινά και η διαφήμιση. Το δίκτυο είναι απαραίτητο γιατί θα αναφέρεται σε κάθε δημοσιευμένη εικόνα της εταιρείας.
Κλείνοντας, όσον αφορά τις τιμές, έχουμε ιδιοκτησιακή σχέση σε 2 εργοστάσια και με τα υπόλοιπα απ'ευθείας επαφή. Καταλαβαίνεις ότι με αυτό τον τρόπο δεν πληρώνουμε μεσάζοντες, ο όμιλος έχει και 30 χρόνια εμπειρία στην παραγωγή Α.Ανατολής οπότε δεν πληρώνουμε προμήθειες ή υπερτιμολογήσεις. Στον αντίποδα υπάρχει όφελος αλλά και δυνατότητα να δρομολογουμε αλλαγές αλλά και νέα προϊόντα.
Φίλε Perierge, συγνώμμη αν σε κούρασα (κουράστηκα και εγώ που τα 'γραφα!!) και σε ευχαριστώ για το χρόνο. Σου οφείλω Test Ride, και περιμένω τα σχόλια σου.