Ειδα οτι δεν υπηρχε καποιο θεμα σχετικα με το καινουριο sportage και μια και θελω να πω καποια πρωτα σχολια ειπα να ανοιξω ενα νεο τοπικ.
Λοιπον αγορασα το 2.0 και εχει ακομα 400 χλμ.
Πρωτες εντυπωσεις
Στην ασφαλτο εχει πολυ καλη ποιοτητα κυλισης,γενικα μια πολυ ωραια αισθηση στην οδηγηση και μεγαλους χωρους εκτος απο τον χωρο αποσκευων.Ακομα για κινητηρα δεν μπορω να πω αφου το στρωνω και δεν ξεπερναω τις 3500 σαλ......
Σε χωματοδρομο η ιδια αισθηση συνεχιζεται και προσωπικα με ικανοποιησε.
Με τις τελευταιες βροχες ειπα να το λασπωσω και λιγο και ακολουθησα μια διαδρομη μικρη ( Απο πλαγιαρι για Περαια στον δρομο που ειναι το ρανταρ για οσους ειναι απο Θεσσαλονικη).
Λοιπον ξεκιναω λεγοντας οτι ειμαι απειρος σε off-road με μικρη εμπειρια σε Feroza πριν 7 χρονια αλλα εκει πατουσα στο μπλοκε στο μικρο βαρος και φυσικα στα κοντα. Ξερω τι αγορασα (suv) και επισης δεν πιεσα τον κινητηρα πανω απο τις 3500.
Στην αρχη ειχα μια αμφιβολια-ανησυχια. Το αυτ/το εν τελη δεν δυσκολευτηκε αλλα εγω σε ενα-δυο περιπτωσεις δυσκολευτηκα. Κατ αρχην προσπαθησα να αποφυγω τα λουκια που υπηρχαν αλλα στα στενα κομματια εμπαινα μεσα αναγκαστικα. Δεν ξερω αν εκανα καλα, ετσι το σκεφτηκα. Επισης σε ενα σημειο ειχε κλιση και με επαιρνε προς το χωραφι διπλα και ευτυχως υπηρχαν τα λουκια που με εστειλαν ξανα μεσα στο δρομο. Ισως επρεπε να μεινω μεσα στα λουκια.
Οσο για το αυτ/το βρηκα μειονεκτημα την σχετικα μακρια 1η και το οτι κλειδωνει μονο μεχρι τα 40 χαω.
Τελος ενα μειον ηταν τα ασφαλτινα λαστιχα που μπουκωσαν γρηγορα και στην ουσια δεν ειχα προσφυση και γι αυτο δεν ακουγε εκει που ειχε κλιση ο δρομος.
Μαλλον πρεπει να αλλαξω με Α/Τ.
Αυτα για την ωρα και συγνωμη αν σας κουρασα με μεγαλο post.
ΥΓ Αν βαλω το χειμωνα Α/Τ λαστιχα και αντι για 235/60/16 παω σε 235/65/16 για να παρω λιγο υψος που χανω και που κερδιζω?? Και σαν Α/Τ αντι για αυτα που φοραει και σαν αλλαγη διαστασης