από 4troxos » 18 Ιαν 2007, 11:26
Εδω ειμαστε.Το θεμα το εχω ψαξει πολυ.
Το αυτοκινητο αυτο ( για το πετρελαιοκινητο μιλαω) στο προηγουμενο μοντελο εβγαζε καποια μικροπροβληματα , δηλαδη στις χαμηλες στροφες ειχε ενα μικρο κενο ροπης και ενα σχετικο " τρεμουλο", με μια καταναλωση γυρω στα 10 λιτρα ανα 100 Χλμ. μικτης διαδρομης.Η εισοδος στα πισω καθισματα γινεται ΜΟΝΟ απο την πορτα του συνοδηγου και το καθισμα γυριζει σε μια δικη του προρυθμιση.Παρουσιαστηκε ενα προβλημα με τα αυτοκινητα με αλλαγμενη αναρτηση πιο σκληρη απο την εργοστασιακη , που κατεβαιναν σε διαδρομες στην Αφρικη (Τυνησια, Αλγερια Μαροκκο σε διαδρομμες στους αμμολοφους)Πιο συγκεκριμενα παρουσιαζονταν συχνα καποια σπασιματα (CRAK) στους
μπροστινους θολους .Μαλλον πηρανε μετρα και εχουν αλλαξει καποια προβληματικα sineblock .
Τωρα οσο αφορα το μοντελλο λογικα πρεπει να αλλαξει σε 2 χρονια . Πρωτοκυκλοφορισε αρχες 2003. Η TOYOTA τα κραταει 6 χρονια μεχρι να τα αλλαξει.Παντως αποψη μου ειναι καλυτερα να αγοραζεις ενα αμαξι αφου εχει βγαλει ΟΛΑ του τα προβληματα παρα φρεσκο- φρεσκο και να γινεσαι πειραματοζωο .Αστα για αλλους.....
Απο οσα διαβαζω ΚΑΙ η ροπη κατεβηκε πιο χαμηλα στις 1600 στρ.- με βελτιωση στο συντονισμο ΚΑΙ η καταναλωση βελτιωθηκε επισης.
Προσοχη αν το παραγγειλεις θα πας για την πλουσια εκδοση γιατι σε αυτην τη εκδοση ναι μεν δεν εχεις πισω μπλοκε 100% αλλα εχεις το αργο χωρις να ειναι μπλοκαρισμενο το κεντρικο διαφορικο πραγμα που σημαινει οτι μπορεις να ρυμουλκησης οτιδηποτε με το αργο ΚΑΙ στην ασφαλτο!!!!!Απο εκει και περα του βαζεις και δυο TORSEN διαφορικα εμπρος και πισω ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΙΑ . TΟ ΑΜΑΞΙ ΓΙΝΕΤΑΙ hammer.
Οσο αφορα στα συνεργεια - service-ανταλλακτικα δεν εχω αποψη.
Σκεφτομαι σοβαρα να προχωρησω στην αγορα του.....................
Αν το παρεις γραψε σχετικα , αν και νομιζω οτι δεν ειναι ετοιμοπαραδοτα.Περιμενω νεωτερα.