από giagoulas » 06 Μάιος 2004, 19:23
Βεβαίως και έχουμε.
Το συμπέρασμα είναι το εξής
"Το Νιβα δεν ψηλώνει μπροστά με OME όσο και να το ταιζεις".
Πήγα στο γιατρό και κόψαμε τα λαστιχα (Bumber stop) χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Στη συνέχεια δοκιμάσαμε νέο σετ ελατηρίων OME για να αποκλείσουμε την περίπτωση λάθους ή ελατωματικής κατασκευής. Πάλι το ιδιο αποτέλεσμα.
Συγκρίναμε τα stock ελατήρια νίβα με τα OME. Ακριβώς το ιδιο μήκος και 0,5 χιλιοστά διαφορά στη διάμετρο. (Τα OME είναι πιο χοντρά).
Τελικά βάλαμε μπροστά μια προσθήκες OME και το αυτοκίνητο σηκώθηκε.
Οι προσθήκες της OME είναι μαλακές (έχουν ελαστηκότητα)
Με τις προσθήκες υπάρχει μια ασάφεια στο τιμονι σε ανοικτές στροφές με αρκετά χιλίομετρα. Ειναι μια περίεργη αισθηση σα να μην σταθεροποιήται το τιμόνι στο σημείο που έχεις στριψει. Την ιδια αίσθηση είχε και o Blackchris που φοράεια OME ανάρτηση και ελατήρια και OME προσθήκες. Μετά απο αρκετά χιλιόμετρα το συνηθίζεις.
Μετά απο ακριβείς μετρήσεις τα αποτελέσματα είναι τά εξής
Χωρις Προσθήκες
Μπροστά 0,5 cm
Πίσω 2,5 cm
ME προσθήκες μπροστά
Μπροστά 1,8
Πίσω 2,5 cm
Το αυτοκίνητο έχει σκληρύνει αλλά όχι ενοχλητικά, ιδιαίτερα όταν δεν είναι φορτωμένο. Μετά απο 500χλμ χρήσης έχει μαλάκώσει λίγο.
Συντομώς θα βάλω προσθήκες είτε απο αλουμίνιο είτε απο τεφλόν (δηλαδή σκληρές) , ώστε να εξαφανιστεί η ασάφεια στο τιμόνι (έτσι τουλάχιστον πιστευουμε) και να ψηλώσω ακόμη περισσότερο διατηρώντας πάντα στην αρχική αναλογία υψους μπροστά και πίσω.
Με λίγη τύχη επίσης θα κυκλοφορώ με ρυθμιζόμενη παναρ (Περισσότερα απο δευτέρα).
Το συμπέρασμα μου είναι ότι αν είχα αυτή τη γνώση όταν ξεκίνησα τη διαδικασία θα πήγαινα σε λύση Greek Man EMU : δηλαδή ΟΜΕ αμορτισερ άλλα όχι ΟΜΕ ελατήρια.
Να ευχαριστήσω το Γιατρό που ασχολήθηκε πέραν του δεόντως με το αυτοκίνητο μου.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
www.tataclub.gr